henig anquote:Op maandag 20 april 2009 14:32 schreef Rikketik het volgende:
Ik pak maar eens een boek erbij, dit schiet zo niet op.
Spreek jullie later!

dat is een spray?quote:Op maandag 20 april 2009 14:31 schreef ReMcOrE het volgende:
met CrystalBrite (weet niet of dat de goede benaming is) heb je toch een scherm dat een stuk minder reflecteert dan een normaal scherm? niet geheel reflectievrij, maar een stuk aangenamer voor buiten!

quote:Op maandag 20 april 2009 14:32 schreef rulerofdeath het volgende:
SEPO

Hahahaquote:Op maandag 20 april 2009 14:29 schreef Rikketik het volgende:
Probleem is ook dat mijn laptop wit is. Anders werd ik alleen verblind door mijn benen.

Durf er niet eens mee rond te lopen in een driekwartsbroek, maar als ik wil dat ze een beetje kleur vangen, moet dat wel
 Durf er niet eens mee rond te lopen in een driekwartsbroek, maar als ik wil dat ze een beetje kleur vangen, moet dat wel  

nope, volgens mij bepaald type laptopscherm, zie via Google op Tweakers staan:quote:

rokjes dan?quote:Op maandag 20 april 2009 14:36 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Hahaha
Mijn benen verblinden ook altijd iedereenDurf er niet eens mee rond te lopen in een driekwartsbroek, maar als ik wil dat ze een beetje kleur vangen, moet dat wel

jammerquote:

henig anquote:

ben je op vakantie in turkijke?quote:Op maandag 20 april 2009 15:05 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Met een van die talloze besnorde meisjes rond me heen zeker?

wel met water enzo?quote:Op maandag 20 april 2009 15:22 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Ik ben behang er aan het af trekken.... wat een kolere werk...

Jup, gelukkig gaat dat iets makkelijker. Maar boven een stopcontact lijkt me dat geen goed ideequote:

nee, dat kon nog wel eens problemen gaan geven als je daar teveel water gebruiktquote:Op maandag 20 april 2009 15:53 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Jup, gelukkig gaat dat iets makkelijker. Maar boven een stopcontact lijkt me dat geen goed idee
kutwerk

Kheb zo'n structuur behang. Als je met je nagel er overheen gaat, haal je dat stuctuur werg.quote:Op maandag 20 april 2009 15:55 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
nee, dat kon nog wel eens problemen gaan geven als je daar teveel water gebruikt
moet je anders instrijken met een spons en dan niet te veel gebruiken.

en natuurlijk van dat behang dat 'waterbestendig' isquote:Op maandag 20 april 2009 15:59 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Kheb zo'n structuur behang. Als je met je nagel er overheen gaat, haal je dat stuctuur werg.
Hetzelfde gebeurd met een plamuurmes, en dan met water blijft het kut.
Maar als er nog 1 laagje opzit, dan goed nat maken en t gaat er zo af

Nee woon in een flat in Zoetermeer, dan heb je datquote:Op maandag 20 april 2009 15:31 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
ben je op vakantie in turkijke?

Eeeuuuh... als de steel van die lolly 1,2 mm dik is zou het mogelijk moeten zijn.quote:Op maandag 20 april 2009 19:03 schreef Bob-B het volgende:
[..]
Sam ik zat net te denken hé, kan je die piercing ook vervangen voor een mini-lolly

Aardbeien smaak svp, of zo'n ding met salmiak erin.quote:Op maandag 20 april 2009 19:07 schreef Samzz het volgende:
[..]
Eeeuuuh... als de steel van die lolly 1,2 mm dik is zou het mogelijk moeten zijn.

Ga je haar beffen en dan nog om een smaakje vragen ook?quote:Op maandag 20 april 2009 19:09 schreef Bob-B het volgende:
[..]
Aardbeien smaak svp, of zo'n ding met salmiak erin.

Durf grenzen te verleggen.quote:Op maandag 20 april 2009 19:11 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ga je haar beffen en dan nog om een smaakje vragen ook?
 !
 !

en Christiaan
 en Christiaan  

hihi, mooi werkquote:Op maandag 20 april 2009 22:21 schreef Chr1st1aan het volgende:
Wouter, Bob, Femke , Remco iedereen
@ bob, wat zo'n 6-2 al wel niet doet met dit forum

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |