Denk ik ookquote:Op maandag 20 april 2009 14:36 schreef X-Cessive het volgende:
Schindler's List?
Ik doe ook "s een gooi:quote:
in de goede richting is, was dit een niet zo'n moeilijke gok!quote:Les douze travaux d'Astérix
(The Twelve Tasks of Asterix)
En ik maar denken dat het geen andere Asterix-film zal zijn, omdat dat wel heel erg makkelijk zou worden....quote:Op maandag 20 april 2009 16:29 schreef Burning_Thundercat het volgende:
Als:
[..]
in de goede richting is, was dit een niet zo'n moeilijke gok!
Do the right thingquote:Op maandag 20 april 2009 16:41 schreef Burning_Thundercat het volgende:
oke een nieuwe:
[ afbeelding ]
Heaven can waitquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
The bone collectorquote:
nopequote:
Ooknie. Maar tis al meer in de richtingquote:
Nopequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I give myself very good advice
But I very seldom follow it
That explains the trouble that I'm always in
Nee, niet goed. Ik snap 'm ook niet, dit antwoordquote:
Ze worden steeds vager, de antwoordenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I give myself very good advice
But I very seldom follow it
That explains the trouble that I'm always in
quote:Op dinsdag 21 april 2009 14:39 schreef Bert.Wasbeer het volgende:
Banging in da hood 7?
Ook niet.quote:Op dinsdag 21 april 2009 17:00 schreef Burning_Thundercat het volgende:
Skřivánci na Niti?
alternatieve titels:
Skylarks on a String?
Larks on a String?
Leeuweriken aan een Draadje?
Geen idee of daar een film van is.quote:Op dinsdag 21 april 2009 17:13 schreef Triforce_Courage het volgende:
Een vlucht regenwulpen? (of is daar geen film van)
Yep!quote:Op dinsdag 21 april 2009 17:21 schreef Triforce_Courage het volgende:
Hahaaa!!
Volgens mij is het March of the Penguins
Maarja nu moet ik afsluiten... mocht het goed zijn dan mag iemand anders het overnemen
Ik heb hem niet geraden hequote:Op woensdag 22 april 2009 08:49 schreef dabadbass het volgende:
X-Cessive neemt over? of iemand anders?
quote:
Vandaarquote:Op dinsdag 21 april 2009 17:21 schreef Triforce_Courage het volgende:
Hahaaa!!
Volgens mij is het March of the Penguins
Maarja nu moet ik afsluiten... mocht het goed zijn dan mag iemand anders het overnemen
Okee. Zal ik dan maar weer?quote:Op woensdag 22 april 2009 09:22 schreef X-Cessive het volgende:
Snap ik, maar heb al vrij veel gepost hier, wil ook wel eens wat raden
Nopequote:Op woensdag 22 april 2009 10:11 schreef X-Cessive het volgende:
Mousehunt?
Waarschijnlijk niet goed maja toch ff proberen;)
Of mice and menquote:Op woensdag 22 april 2009 11:00 schreef Triforce_Courage het volgende:
Of mouse and men? (of is daar ook al geen film van?)
De muis uit Flushed Away is een rat, en hij heet Roddyquote:Op woensdag 22 april 2009 11:01 schreef kawa2 het volgende:
een gok
the full monty ( die film over die strippers)
monty was volgens mij de naam van de muis uit die tekenfilm waar in hij in de wc doorgespoeld wordt
en die dikke vatsige mannen
komen ook in de full monty voor
Wou ook Gladiator zeggen maar dacht, zo makkelijk kan ie niet zijn dus wou voor Ben Hur gaan :pquote:Op woensdag 22 april 2009 13:56 schreef X-Cessive het volgende:
[..]
Tering, dacht dat ie lastiger was
ja zo'n id had ik ook al jaquote:Op woensdag 22 april 2009 13:57 schreef vaagsel het volgende:
[..]
Wou ook Gladiator zeggen maar dacht, zo makkelijk kan ie niet zijn dus wou voor Ben Hur gaan :p
quote:
http://www.imdb.com/title/tt0238112/quote:Op woensdag 22 april 2009 14:10 schreef kawa2 het volgende:
[..]
WIE ????? (iid geval niet goed
het is geen echte film het is een mini serie
maar wel een heel erg bekende
Natuurlijkquote:
Is lastig als je de bovenste acteur niet kentquote:Op donderdag 23 april 2009 07:59 schreef kawa2 het volgende:
nog een hint dan
de namen van de karakters
A! Die moet goed zijn! En als ik het zo zie vind ik het stom dat ik het zelf niet heb bedachtquote:
The color purplequote:Op donderdag 23 april 2009 10:10 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Alvast een nieuwe:
[ afbeelding ]
Juist!quote:
nopequote:
again?quote:
Nopequote:
Nope. Maar de bezigheid is goedquote:
Nope. Maar de bezigheid is goedquote:Op donderdag 23 april 2009 11:22 schreef X-Cessive het volgende:
Dirty dancing? tis niet echt heel duidelijk plaatje ofzo
Nope. Maar warmquote:
Nope. Maar ook warmquote:
Nee, nog steeds niet. Maar Kawa2 was heeeel warmquote:Op donderdag 23 april 2009 11:35 schreef X-Cessive het volgende:
Ben benieuwd of de goeie er eens tussen zit
quote:Op donderdag 23 april 2009 11:25 schreef Feeeeble het volgende:
Dancer in the Dark?
Die heb ik in het vorige topic ook gedaan....![]()
quote:
Maakt niet uit hoor. Het gebeurt wel vaker. Kan ook niet anders....quote:Op donderdag 23 april 2009 11:42 schreef Turbomuis het volgende:
[..]
Yep, die is het!
Geen oude topics teruggelezen. Slecht...
quote:Op donderdag 23 april 2009 12:04 schreef Porsinck het volgende:
Betty boob in a blue dress?
als het goed is mag iemand anders een film posten.
Zegt dat dan direct en niet nadat ik dat heb geantwoordquote:Op donderdag 23 april 2009 12:10 schreef kawa2 het volgende:
[ afbeelding ]
en nee het is NIET Titanic
Dat was dus al niet meer nodig?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 23 april 2009 14:05 schreef Burning_Thundercat het volgende:Als ik hem al had goedgekeurd lijkt me dat niet heSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat was dus al niet meer nodig?
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 23 april 2009 14:39 schreef Burning_Thundercat het volgende:
hmmm, dus toch te makkelijk
direct maar een nieuwe!Dit was ook al een nieuwe film!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Oh sorry! Dan doen we die van jou eerst.quote:Op donderdag 23 april 2009 14:43 schreef Burning_Thundercat het volgende:
[..]
Dit was ook al een nieuwe film!
Nope niet goedquote:Op donderdag 23 april 2009 14:58 schreef vaagsel het volgende:
Edit:
Bij de eerste ga ik toch voor Secretary
Staat in de imdb top 250..quote:Op vrijdag 24 april 2009 11:26 schreef kawa2 het volgende:
het wel een bekende film ??
of is het zo'n vage film die maar een paar mensen gezien hebben ?????
Lijkt mij welquote:Op vrijdag 24 april 2009 12:14 schreef Burning_Thundercat het volgende:
Dr. Strangelove or: How I Learned to Stop Worrying and Love the Bomb?
Yes!quote:Op vrijdag 24 april 2009 12:14 schreef Burning_Thundercat het volgende:
Dr. Strangelove or: How I Learned to Stop Worrying and Love the Bomb?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |