Wou ook Gladiator zeggen maar dacht, zo makkelijk kan ie niet zijn dus wou voor Ben Hur gaan :pquote:Op woensdag 22 april 2009 13:56 schreef X-Cessive het volgende:
[..]
Tering, dacht dat ie lastiger was
ja zo'n id had ik ook al jaquote:Op woensdag 22 april 2009 13:57 schreef vaagsel het volgende:
[..]
Wou ook Gladiator zeggen maar dacht, zo makkelijk kan ie niet zijn dus wou voor Ben Hur gaan :p
quote:
http://www.imdb.com/title/tt0238112/quote:Op woensdag 22 april 2009 14:10 schreef kawa2 het volgende:
[..]
WIE ????? (iid geval niet goed
het is geen echte film het is een mini serie
maar wel een heel erg bekende
Natuurlijkquote:
Is lastig als je de bovenste acteur niet kentquote:Op donderdag 23 april 2009 07:59 schreef kawa2 het volgende:
nog een hint dan
de namen van de karakters
A! Die moet goed zijn! En als ik het zo zie vind ik het stom dat ik het zelf niet heb bedachtquote:
The color purplequote:Op donderdag 23 april 2009 10:10 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Alvast een nieuwe:
[ afbeelding ]
Juist!quote:
nopequote:
again?quote:
Nopequote:
Nope. Maar de bezigheid is goedquote:
Nope. Maar de bezigheid is goedquote:Op donderdag 23 april 2009 11:22 schreef X-Cessive het volgende:
Dirty dancing? tis niet echt heel duidelijk plaatje ofzo
Nope. Maar warmquote:
Nope. Maar ook warmquote:
Nee, nog steeds niet. Maar Kawa2 was heeeel warmquote:Op donderdag 23 april 2009 11:35 schreef X-Cessive het volgende:
Ben benieuwd of de goeie er eens tussen zit
quote:Op donderdag 23 april 2009 11:25 schreef Feeeeble het volgende:
Dancer in the Dark?
Die heb ik in het vorige topic ook gedaan....![]()
quote:
Maakt niet uit hoor. Het gebeurt wel vaker. Kan ook niet anders....quote:Op donderdag 23 april 2009 11:42 schreef Turbomuis het volgende:
[..]
Yep, die is het!
Geen oude topics teruggelezen. Slecht...
quote:Op donderdag 23 april 2009 12:04 schreef Porsinck het volgende:
Betty boob in a blue dress?
als het goed is mag iemand anders een film posten.
Zegt dat dan direct en niet nadat ik dat heb geantwoordquote:Op donderdag 23 april 2009 12:10 schreef kawa2 het volgende:
[ afbeelding ]
en nee het is NIET Titanic
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |