Je bedoelt enkel de zalm voor zn neus houden? Werkte niet met zn favo koekjes. En met de clicker denkt hij aan lekkers. Met de zalm alleen aan zalm. Als hij dus geen zalm geurt ruikt, gaat hij vast niet meerquote:Op dinsdag 21 april 2009 11:36 schreef oh-oh het volgende:Toch denk ik dat je m zonder clicker en met alleen zalm ook wel boven krijgt, of niet dan?
Ik heb de clicker alleen gebruikt om wat dingen te leren, sindsdien geef ik meestal geen eens een koekje en Charlie doet ook gewoon, dat is het punt nietquote:Op dinsdag 21 april 2009 08:54 schreef oh-oh het volgende:
Ik ben geen clickerfan.
Mijn honden luisteren maar gewoon zonder wat lekkers , ik heb ze nog nooit iets aan geleerd door ze met snoep te belonen.
Billy kent de methode wel, ik kreeg een clicker in zijn puppypakket en heb het wel es geprobeerd met hem, maar met hem kan ik alleen maar werken met zo min mogelijk prikkels, als ik de clicker alleen al uit de kast pak stuitert ie al een half uur langs het plafond door de kamer.
Dus ik zeg wel gewoon ZIT POOT etc en dan goed zooooo , doet ie t ook voor
Hehe, je kunt hem halfstuk proberen te maken, zodat ie zachter is..:-Dquote:Op maandag 20 april 2009 23:28 schreef MinderMutsig het volgende:
Ik denk dat ik Anoek niet aangeleerd krijg dat een click iets leuks is. Ze schrikt zich de pleuris van mensen met zo'n ding en schiet in paniek weg dan.
Zou ik ook sowieso nog niet proberen. Eerst opbouwen, en dan rustig afbouwen. Als je ineens stopt denkt die hond fuck it, maar als je het met beleid doet valt het de hond ook niet echt opquote:Op dinsdag 21 april 2009 19:43 schreef Qwea het volgende:
ik heb 4 standen zelfs, kwam ik achter. Een harde klik die pijn aan mijn oren doet, een zachte klik die ik zelf amper hoor, en 2 er tussen in. Ik gebruik wel de harde. Speciaal voor Baloe
MM : ZONDER CLICKER GAAT HIJ OOK DE TRAP OP!
Ja, niet dus. Daarnet niet geklikt. 2 trappen nam hij, maar niet van harte. En de 3de met geen mogelijkheidUiteindelijk bij zn voorpoten op de trede een paar keer geklikt, en na 10 min kwam hij toch maar. Gelijk door geklikt en beloont.
Voortaan mooi klikken. En ik heb dus mooi gelijk
Maar maar maar, ik moest het bewijzen. Hij noemde het stom getrut met die clickerquote:Op dinsdag 21 april 2009 19:46 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Zou ik ook sowieso nog niet proberen. Eerst opbouwen, en dan rustig afbouwen. Als je ineens stopt denkt die hond fuck it, maar als je het met beleid doet valt het de hond ook niet echt op
Mijn clicker is ook in de vorm van een botjequote:Op dinsdag 21 april 2009 19:47 schreef Harajuku. het volgende:
Ik heb helemaal geen touwtje
Ga Baloe eens leren high fivenquote:Op dinsdag 21 april 2009 19:48 schreef Qwea het volgende:
[..]
Maar maar maar, ik moest het bewijzen. Hij noemde het stom getrut met die clicker
Ik heb buiten nu echt ook zn aandachtVet stoer om te zien. En zodra ik de clicker enkel al pakt denkt hij "FEEST!"
Nou, ik zat eraan te denken om hem binnenkort te leren zn speeltjes terug in zn bak te doen. Hij kan ze eruit halen, dan kan hij ze er ook in doen. Soms doet hij dat wel eens per ongeluk. Zoals vanmiddagquote:
Jah hallo, die dure zalm krijgt hij niet voor jan lul natuurlijkquote:
quote:Op dinsdag 21 april 2009 19:45 schreef Harajuku. het volgende:
Multi Clicker
The Multi-Clicker is the only clicker available with a volume/tone control to enable you to match the click noise to your dogs sound sensitivity level. Apart from general clicker training, this feature also makes it an ideal training aid for dogs who may have previously been afraid of the standard clickers' sound.
Included with the clicker is an elasticated wrist band and a small yet informative booklet that explains how clickers work and tells you how you can work with your dog and enjoy basic training and fun tricks together.
Die van mij was 2.50. Ik kan er morgen wel een foto / filmpje van maken als je wilt.quote:Op dinsdag 21 april 2009 23:34 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
![]()
Vooruit, ik zal eens kijken of ik die in de buurt bij een dierenwinkel op de kop kan tikken.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |