Aan het eind zegtie toch "LaFleur, what are you doing?!"quote:Op maandag 20 april 2009 13:53 schreef Bullet-tooth het volgende:
[..]
Nu ik het zo nog eens bekijk, lijkt het op de stem van Dan die Chang filmt en dus blijkbaar alles heeft verteld over de Losties en wat er gaat gebeuren in de 'toekomst'.
Ik had het verkeerde topicquote:Op maandag 20 april 2009 13:48 schreef Xurk het volgende:
Ik denk dat het ontbreken van een aflevering deze week wordt goedgemaakt in de volgende aflevering... aangezien dat het honderdste uur isEn ook nog eens een Faraday aflevering
Ik doel op de stem die je hoort in het filmpje. Het lijkt me dat dan inderdaad bekend is wie er allemaal uit de toekomst gekomen zijn en dus dat LeFleur er ook bij staat.quote:Op maandag 20 april 2009 15:48 schreef Rahl het volgende:
[..]
Aan het eind zegtie toch "LaFleur, what are you doing?!"
Wat een vage zooi. Maar dat houdt dus in dat Dan die gekke Chang gaat vertellen dat de Purge nadert. En het versterkt het vermoeden dat die figuren die Miles het busje introkken idd de nieuwe lui van Dharma zijn, aangezien zij ook wisten dat Chang Miles' pa is.quote:Op maandag 20 april 2009 13:20 schreef Symer het volgende:
Trouwens, het filmpje van afgelopen Comic Con zal binnenkort wel eindelijk verduidelijkt worden denk ik nu Faraday bij Chang is.
Ben zeer benieuwd naar het verhaal rondom het maken van dat filmpje.
De Purge gebeurt geloof ik pas in '92, da's nog een eindje weg van 1977.quote:Op maandag 20 april 2009 16:36 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Wat een vage zooi. Maar dat houdt dus in dat Dan die gekke Chang gaat vertellen dat de Purge nadert. En het versterkt het vermoeden dat die figuren die Miles het busje introkken idd de nieuwe lui van Dharma zijn, aangezien zij ook wisten dat Chang Miles' pa is.
Ja maar in het filmpje hoor je ook Miles nog huilen (tenminste ik neem aan dat het Miles is)quote:Op maandag 20 april 2009 16:45 schreef Ascaroth het volgende:
[..]
De Purge gebeurt geloof ik pas in '92, da's nog een eindje weg van 1977.
Hurley die wilde carpoolen met Miles. Hij dacht dat ze dan misschien global warming konden omzeilen.quote:Op maandag 20 april 2009 19:07 schreef capital_P het volgende:
Wie had het ook alweer over global warming? En hoe ging hij het preventen?
moet misschien maar s wat minder blowen...
quote:Op maandag 20 april 2009 17:24 schreef DaFrenk het volgende:jammer dat we deze week een recap krijgen.
Nee echt?!quote:Op maandag 20 april 2009 22:40 schreef Ascaroth het volgende:
[ afbeelding ] [ afbeelding ]
Ik kom dit zojuist tegen op LOSTtv-forum.com. De four-toed statue vertoont vrij veel gelijkenis met de Egyptische godin Taweret. En.. *tromroffel* - Taweret is de beschermgodin bij geboorte.
Schrale troost: ik vergeet dat dagelijksquote:Op dinsdag 21 april 2009 19:24 schreef Mip1988 het volgende:
ik was het alweer vergeten dat er geen Lost komt deze week
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |