Eloise.quote:Op zondag 3 mei 2009 18:52 schreef EvilMarc het volgende:
[..]
Wie moet dat dagboek nu weer pakken dan? Faraday is dood. Definitief. Omdat het zijn heden was.
Inderdaad jaquote:Op maandag 4 mei 2009 07:25 schreef FoXje het volgende:
Vond het gemompel van Daniel wel meevallen. Iedereen moet natuurlijk wel zijn bek houden tijdens Lost. Zelfs de telefoon gaat eruit hier
En dan geeft ze hem weer een nieuw boekje...quote:
Waarom een nieuw boekje, als ze Dan de oude geeft?quote:Op maandag 4 mei 2009 10:55 schreef EvilMarc het volgende:
[..]
En dan geeft ze hem weer een nieuw boekje...
Het klinkt opzich wel logisch (in het Lost universum dan) maar ik geloof niet echt in die timeloop theorie
kklinkt goedquote:Op zondag 3 mei 2009 14:24 schreef Ascaroth het volgende:
[..]
Het kan ook zo zijn dat het dagboek steeds wordt doorgegeven en elke nieuwe loop wordt aangevuld met nieuwe informatie zodat Faraday steeds dichter komt bij het oplossen van alle eiland time travel-perikelen. Daarom dwingt Ms. Hawking hem vanaf z'n jeugd zich volledig op z'n research te richten en betaalt Widmore zijn onderzoeken op Oxford. Later sturen ze hem naar het eiland terwijl ze weten dat hij daar neer zal worden geschoten omdat ze het dagboek in 1977 moeten krijgen zodat het in een nieuwe loop weer kan worden doorgegeven.
Daarom weet Ms. Hawking nu ook niet meer wat er staat te gebeuren, Faraday's dagboek gaat niet verder dan 2004.
Ze gaf hem voor z'n verjaardag een boekje, en het leek erop of die leeg is. Maar we hebben er nooit in kunnen kijken. Hij keek alleen op de eerste bladzijde waar een stukje tekst van Eloise gericht naar hem stond.quote:Op maandag 4 mei 2009 11:03 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Waarom een nieuw boekje, als ze Dan de oude geeft?
En als je niet in de timeloop gelooft, wat gaat Eloise dan nu doen? Geen Dan meer op de wereld zetten? Er zijn toch ook twee Miles's op dit moment?
Het leek erop inderdaad, je hebt het nooit gezien. Voor hetzelfde geldt stonden er al 100 bladzijdes volgekalkt.quote:Op maandag 4 mei 2009 11:31 schreef Mirel het volgende:
[..]
Ze gaf hem voor z'n verjaardag een boekje, en het leek erop of die leeg is. Maar we hebben er nooit in kunnen kijken. Hij keek alleen op de eerste bladzijde waar een stukje tekst van Eloise gericht naar hem stond.
Zou ook beetje waardeloos zijnquote:Op maandag 4 mei 2009 10:55 schreef EvilMarc het volgende:
[..]
En dan geeft ze hem weer een nieuw boekje...
Het klinkt opzich wel logisch (in het Lost universum dan) maar ik geloof niet echt in die timeloop theorie
Idd, en Simon Baker (The Mentalist) komt uit Australië, iemand dat gehoord aan het accent?quote:Op zondag 3 mei 2009 12:53 schreef Jivis het volgende:
[..]
Christian Bale scheldt zelfs Amerikaans terwijl die uit Wales komt.
Ik zou als ik jouw was dit topic écht mijden totdat je bij aflevering 14, straks 15/16 bent aangekomen... !quote:Op maandag 4 mei 2009 16:33 schreef Geqxon het volgende:
Ik ben nu bij aflevering 9, en boy, wat ben ik blij dat er eindelijk antwoorden op al mijn vragen zijn.
Klopt, ik heb dan ook heel snel op "Reageren" gedrukt, met mijn ogen dicht.quote:Op maandag 4 mei 2009 16:40 schreef 7eVeNL het volgende:
[..]
Ik zou als ik jouw was dit topic écht mijden totdat je bij aflevering 14, straks 15/16 bent aangekomen... !
even offtopic dan..quote:Op maandag 4 mei 2009 14:34 schreef Scofield-Bauer het volgende:
[..]
Idd, en Simon Baker (The Mentalist) komt uit Australië, iemand dat gehoord aan het accent?
Tevens TVP![]()
Je bedoelt de onderzeeër waar ook Faraday mee naar het eiland kwam? Die kwam 'gewoon' uit 1977 en maakte nergens een timejump ofzo.quote:Op maandag 4 mei 2009 20:14 schreef alexremmers het volgende:
Ik zit met een vraagje: wie weet/heeft een idee uit welke tijd degene zijn, die met de onderzeeer worden gebracht????? Deze worden gerecruut/ waar?? maar belangrijker komen die uit 1977? of 2007? Maar
als ze uit 2007 worden gehaald en ze "komen bij" op het eiland en het blijkt 1977 te zijn, dan heeft men toch iets te verklaren??![]()
De rekruuts komen gewoon uit 1977. Al heb je wel een goed punt, want de rest van de wereld is nu dus ook in 1977 en de Losties zijn dus weldegelijk echt terug in de tijd.quote:Op maandag 4 mei 2009 20:14 schreef alexremmers het volgende:
Ik zit met een vraagje: wie weet/heeft een idee uit welke tijd degene zijn, die met de onderzeeer worden gebracht????? Deze worden gerecruut/ waar?? maar belangrijker komen die uit 1977? of 2007? Maar
als ze uit 2007 worden gehaald en ze "komen bij" op het eiland en het blijkt 1977 te zijn, dan heeft men toch iets te verklaren??![]()
Ghegheghe.quote:Op maandag 4 mei 2009 19:05 schreef Frenkel het volgende:
[..]
even offtopic dan..
die gast van House:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |