Hoeft ook niet. Gewoon op de juiste verbinding bij manage network connections klikken, dus die met jouw titel.quote:Op maandag 20 april 2009 14:58 schreef Isabeau het volgende:
....d
[..]
Dat lukt niet. Zie eerste post.
Ik ga niet zomaar verbindingen van iemand anders verwijderen, dat kan niet hoor!quote:Op maandag 20 april 2009 14:59 schreef Loveless85 het volgende:
Hmm ik zou eerst ff al je overbodige netwerk connecties opruimen... Is er niet iemand die je ff via MSN hulp-op-afstand (remote assistence) kan geven? Die heeft dat zo voor elkaar... Tis nu zo ook lastig te zien welke verbinding precies wat is, als je er >20 heb staan naar wat ik begreep
Hmm ja das ook zo, tis een leenbeessie natuurlijkquote:Op maandag 20 april 2009 15:02 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik ga niet zomaar verbindingen van iemand anders verwijderen, dat kan niet hoor!
Het is niet mijn laptop. Daarbij zie ik echt niet in hoe dat het probleem anders maakt, want hij blijft steeds verbinden met linksys. Er is toch wel een mogelijkheid om de settings van DV201AM te wijzigen zonder dat je ermee online bent??
Maar ik heb alleen dit:quote:Op maandag 20 april 2009 15:01 schreef pfaf het volgende:
[..]
Hoeft ook niet. Gewoon op de juiste verbinding bij manage network connections klikken, dus die met jouw titel.
quote:Op maandag 20 april 2009 15:06 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Maar ik heb alleen dit: [ afbeelding ]
Hoe wijzig ik dat dan?
Hij wil linksys niet loslatenquote:Op maandag 20 april 2009 15:08 schreef Loveless85 het volgende:
![]()
Hij heeft heel je netwerk niet opgeslagen, dan kan je ook niet de settings wijzigen... Als je verbinding verbreekt met dat andere netwerk, en gaat zoeken naar je eigen netwerk, verbinding tracht te maken, en dan nog eens checkt wat daar staat?
quote:Op maandag 20 april 2009 15:13 schreef Isabeau het volgende:
Oh ja en volgens alle icons is de verbinding NU verbroken en zoekt hij contact met DC201AM.
Maar ik kan wel posten
En misschien moet ik deze nog een keer herhalen, misschien kan je er iets mee.quote:Op maandag 20 april 2009 12:13 schreef Isabeau het volgende:
Volgens de helpdesk zag de pc de modem wel, maar het modem ziet de pc niet.
WLAN verbinding is nog steeds verbroken.quote:
Dan klopt ons eerder vermoeden wel dat je wel een local connectie hebt maar geen connectie naar het internet. Dat kan komen door foutieve IP-settingsquote:Op maandag 20 april 2009 15:16 schreef Isabeau het volgende:
[..]
En misschien moet ik deze nog een keer herhalen, misschien kan je er iets mee.
En die wil ik heel graag wijzigen, maar dat lukt dus niet omdat hij steeds linksys invult en dat is van de buurman.quote:Op maandag 20 april 2009 15:17 schreef Scorpionsworld het volgende:
Dan klopt ons eerder vermoeden wel dat je wel een local connectie hebt maar geen connectie naar het internet. Dat kan komen door foutieve IP-settings
Het zou me toch niks verbazen als een der helpdeskers van Tele2 ook gewoon op Fok! zit te surfen tussen telefoontjes van lastige gebruikers door, doe ik ookquote:Op maandag 20 april 2009 15:18 schreef Isabeau het volgende:
Zal ik dit topic naar de helpdesk van tele2 sturen?
I know, en dat komt weer omdat die verbinding van je buurman nu ingesteld staat als een soort preferred connection.quote:Op maandag 20 april 2009 15:18 schreef Isabeau het volgende:
[..]
En die wil ik heel graag wijzigen, maar dat lukt dus niet omdat hij steeds linksys invult en dat is van de buurman.
Bij Connect to Network staat 'tie wel?quote:Op maandag 20 april 2009 15:13 schreef Isabeau het volgende:
[..]
En bij beheren staat ook nog steeds alleen linksys.
Ik dacht overigens dat Vista altijd om toestemming vroeg alvorens met een onbeveiligd netwerk te verbinden?quote:Op maandag 20 april 2009 15:20 schreef Scorpionsworld het volgende:
[..]
I know, en dat komt weer omdat die verbinding van je buurman nu ingesteld staat als een soort preferred connection.
jaquote:
Ja, dat doet 'ie 1 keer. En waarschijnlijk heeft ze bij de eerste keer gewoon ja geklikt zodat ze in ieder geval even via de buurman online kon gaanquote:Op maandag 20 april 2009 15:20 schreef pfaf het volgende:
[..]
Ik dacht overigens dat Vista altijd om toestemming vroeg alvorens met een onbeveiligd netwerk te verbinden?
Doet ie niet, geen enkele keer gevraagd.quote:Op maandag 20 april 2009 15:20 schreef pfaf het volgende:
Ik dacht overigens dat Vista altijd om toestemming vroeg alvorens met een onbeveiligd netwerk te verbinden?
Dan denk ik dat mijn vriendin die ene keer ja heeft geklikt toen ze op visite was.quote:Op maandag 20 april 2009 15:21 schreef Scorpionsworld het volgende:
Ja, dat doet 'ie 1 keer. En waarschijnlijk heeft ze bij de eerste keer gewoon ja geklikt zodat ze in ieder geval even via de buurman online kon gaan
Da's goed mogelijk. Daarna vraagt Vista namelijk niet meer om te verbinden met een onbeveiligd netwerk.quote:Op maandag 20 april 2009 15:22 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Dan denk ik dat mijn vriendin die ene keer ja heeft geklikt toen ze op visite was.
Linksys,quote:Op maandag 20 april 2009 15:32 schreef Loveless85 het volgende:
Rare shit, maar dat mac filter lijkt me nog steeds onwaarschijnlijk.
Als je hem wél ziet in het 'connect to' lijstje, proberen te verbinden en dan bij je managed networks kijken welke nu als wireless connection staat
quote:Op maandag 20 april 2009 15:34 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Linksys,
Linksys.
Linksys.
Linksys helemaal uitgeschakeld.
Nog steeds geen DV201AM waar ik de status van kan zien.
En als je zoekt naar beschikbare netwerken zie je ook geen DV201AM ?quote:Op maandag 20 april 2009 15:34 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Nog steeds geen DV201AM waar ik de status van kan zien.
Jawelquote:Op maandag 20 april 2009 15:39 schreef qltel het volgende:
En als je zoekt naar beschikbare netwerken zie je ook geen DV201AM ?
Jawel, zie enkele posts terug.quote:Op maandag 20 april 2009 15:39 schreef qltel het volgende:
[..]
En als je zoekt naar beschikbare netwerken zie je ook geen DV201AM ?
En daar op dubbelklikken doet niks?quote:
Connecting to DV201AM....quote:Op maandag 20 april 2009 15:41 schreef Scorpionsworld het volgende:
[..]
En daar op dubbelklikken doet niks?
En dan Diagnose the problem?quote:Op maandag 20 april 2009 15:44 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Connecting to DV201AM....
Cannot connect to DV201AM.
Diagnose the problem.
Connect to other network.
Denk je dat ik dat nog niet had gedaan.quote:
*Helpdesk-toontje opzet* Ik begrijp dat het zo onderhand lichtelijk frustrerend begint te worden....quote:Op maandag 20 april 2009 15:47 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Denk je dat ik dat nog niet had gedaan.
* Isabeau zet allerliefste glimlach op en wil tegelijkertijd de laptop het raam uit gooien, maar die is niet van haar dus maar niet doen.
Je hebt gelijk. Ik kan je ook even niet helpen. Het lijkt wel iets met protocollen te zijn ofzo, maar aangezien ik hier geen wireless heb kan ik je daar vrij lastig bij supporten.quote:Op maandag 20 april 2009 16:12 schreef Isabitch het volgende:
Ik ga eten, boodschappen doen en heel gefrustreerd zijn
Zonlicht doet me vast goed
Als je m'n laptop uit t raam smijt, wil ik een nieuwe. Dezelfde of beterquote:Op maandag 20 april 2009 15:47 schreef Isabeau het volgende:
* Isabeau zet allerliefste glimlach op en wil tegelijkertijd de laptop het raam uit gooien, maar die is niet van haar dus maar niet doen.
Ze heeft nog een zo goed als nieuwe Tele 2 laptop. Ruilen?quote:Op maandag 20 april 2009 16:53 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Als je m'n laptop uit t raam smijt, wil ik een nieuwe. Dezelfde of beter
'Zo goed als nieuw'... Heb je dat ding wel eens gezien?quote:Op maandag 20 april 2009 16:55 schreef qltel het volgende:
Ze heeft nog een zo goed als nieuwe Tele 2 laptop. Ruilen?
Laat dan iemand ff via hulp op afstand een kijkje nemen, dan heb je iig geen hitsige nerds in je huis, en toch wat meer supportquote:Op maandag 20 april 2009 16:44 schreef Isabitch het volgende:
Liever geen bezoek aan huis![]()
Als ik er komende week nog steeds mee zit, dan piep ik vast wel anders.
Tja, ik kan het toch proberen?quote:Op maandag 20 april 2009 16:56 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
'Zo goed als nieuw'... Heb je dat ding wel eens gezien?No way
Als je het complete topic had gelezen had je kunnen zien dat de 'defecte' laptop die wel op het draadloze netwerk kon komen gebruik maakt van de gateway als primaire DNSquote:Op maandag 20 april 2009 19:25 schreef folie het volgende:
whaaaah
wat een post spam voor een (zo lijkt het) simpel probleem...
de dns die in je screenshots staan zijn niet de dns van tele2...
die zijn namelijk in de range van 62.58.50.*
ga naar configuratiescherm - netwerk centrum.
links op netwerk verbindingen beheren
rechtermuisknop op wireless netwerkverbinding.
klikken op internet protocol versie 4
klikken op automagisch en nog een keer automagisch en alles weg ok'en
en dan zou het moeten werken...
en speciaal voor jou een screenshot om het nog even duidelijk te maken...
http://foaly.dreamhosters.com/files/uitleg.jpg
succes er mee
Ja, dit moest ik ook doen van zowel de eerste als de tweede lijns helpdesk. En het hielp zo goed dat ik nog steeds geen internet heb.quote:Op maandag 20 april 2009 19:25 schreef folie het volgende:
whaaaah
wat een post spam voor een (zo lijkt het) simpel probleem...
de dns die in je screenshots staan zijn niet de dns van tele2...
die zijn namelijk in de range van 62.58.50.*
ga naar configuratiescherm - netwerk centrum.
links op netwerk verbindingen beheren
rechtermuisknop op wireless netwerkverbinding.
klikken op internet protocol versie 4
klikken op automagisch en nog een keer automagisch en alles weg ok'en
en dan zou het moeten werken...
en speciaal voor jou een screenshot om het nog even duidelijk te maken...
http://foaly.dreamhosters.com/files/uitleg.jpg
succes er mee
En je punt is? Je mag ook best je gateway als primaire dns gebruiken omdat je gateway dan de dns gebruikt die hij toegewezen krijgt. Maar TS heeft nu 212.54.35.25 als DNS en dat gaat niet werken aangezien dat een ziggo dns is.quote:Op maandag 20 april 2009 20:33 schreef Scorpionsworld het volgende:
[..]
Als je het complete topic had gelezen had je kunnen zien dat de 'defecte' laptop die wel op het draadloze netwerk kon komen gebruik maakt van de gateway als primaire DNS
Het spijt me maar dan is er toch echt iets mis met de laptop.quote:Op maandag 20 april 2009 21:57 schreef Isabitch het volgende:
[..]
Ja, dit moest ik ook doen van zowel de eerste als de tweede lijns helpdesk. En het hielp zo goed dat ik nog steeds geen internet heb.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |