Slaat die opmerking over het aantal personen die ze hier gedate hebben, of is dat omdat ze alle drie met Bels gedate hebben?quote:Op maandag 20 april 2009 11:54 schreef Ripley het volgende:
[..]
Nouk zit dus al op hetzelfde niveau als JB en Kluts
of juist allebei?quote:Op maandag 20 april 2009 11:57 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Slaat die opmerking over het aantal personen die ze hier gedate hebben, of is dat omdat ze alle drie met Bels gedate hebben?
Och, voor dat uurtje dat die mee gaat hoef je ook niet al te creatief te zijnquote:
Sorry die heb ik gemist. Wat was de vraag?quote:
Dan moet het zijn: Wie doet welke Single?quote:Op maandag 20 april 2009 11:58 schreef Nouk84 het volgende:
Wie doet wie?! Dat was toch een ander topic/lijst?
true truequote:Op maandag 20 april 2009 11:57 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Och, voor dat uurtje dat die mee gaat hoef je ook niet al te creatief te zijn
ik zorg wel weer voor dat het minder gezellig wordquote:
What happenedquote:
De hoeveelheidquote:Op maandag 20 april 2009 11:57 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Slaat die opmerking over het aantal personen die ze hier gedate hebben, of is dat omdat ze alle drie met Bels gedate hebben?
Voorspelling: Dit topic is alweer gesloten als je terugkomt van de lunch.quote:Op maandag 20 april 2009 11:59 schreef Howl het volgende:
Ik ga zometeen lunchen. Dus ik doe maar even een tvp'tje.
Voorspelling: Het geheime stel wordt in dit topic ook niet onthuld.
quote:Op maandag 20 april 2009 11:57 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Sorry die heb ik gemist. Wat was de vraag?
zal ik het dan maar doen stelletje nietsnuttenquote:Op maandag 20 april 2009 11:37 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ik moet elke keer weer lachen om dit soort dingen. Ik heb welgeteld 2 vrouwen gedate van fok dit jaar. En dan ben ik het sletje
F5 breakquote:Op maandag 20 april 2009 11:59 schreef KudFokker het volgende:
[..]
What happened![]()
Rauw, kan je dit in de TT zetten ?
"Vanavond om 19:30 de eerste versie van Fok! Take Me Out![]()
Voor meer info kijk je op: Take me out FOK!-editie deeltje 3: the beginning is near! "
Mij ook hoor. Het was een interpretatie van je postquote:Op maandag 20 april 2009 11:59 schreef Ripley het volgende:
[..]
De hoeveelheidDat B ze alledrie had gedate was me even ontschoten
Lekker bezig jijquote:Op maandag 20 april 2009 11:59 schreef zbbrox het volgende:
* zbbrox heeft 2 fokkers gemeet dit jaar
hoe lang zit ik hier nu? een maandje?
quote:Op maandag 20 april 2009 11:59 schreef KudFokker het volgende:
[..]
What happened![]()
Voor meer info kijk je op: Take me out FOK!-editie deeltje 3: the beginning is near! "
Maar jij bent dan ook woest aantrekkelijk heb ik begrepen van de vrouwtjesquote:Op maandag 20 april 2009 11:59 schreef zbbrox het volgende:
* zbbrox heeft 2 fokkers gemeet dit jaar
hoe lang zit ik hier nu? een maandje?
Je mist er nog één, hij had er twee dit jaar.quote:Op maandag 20 april 2009 11:59 schreef Ripley het volgende:
[..]
De hoeveelheidDat B ze alledrie had gedate was me even ontschoten
In de TT?quote:Op maandag 20 april 2009 11:59 schreef KudFokker het volgende:
[..]
What happened![]()
Dan de volgende vraag, wil je dat ook ?quote:
Zet het maar in de OP, is wat makkelijkerquote:Op maandag 20 april 2009 12:02 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Dan de volgende vraag, wil je dat ook ?
En zo ja, ga je dat ook doen?
Uhm, in de OPquote:
quote:
Ja, ik zou willen. En nee, ik weet niet waarom ik dat zou doen, en of ik dat mag doen.quote:Op maandag 20 april 2009 12:02 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Dan de volgende vraag, wil je dat ook ?
En zo ja, ga je dat ook doen?
Ikquote:
of het zit in de aard van het vrouwelijk geslacht om collectief te liegenquote:Op maandag 20 april 2009 12:01 schreef djayzz het volgende:
[..]
Maar jij bent dan ook woest aantrekkelijk heb ik begrepen van de vrouwtjes
Geen idee hahaquote:
ja hoor, de OP mag wel 1 dagje aangepast wordenquote:Op maandag 20 april 2009 12:02 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Ja, ik zou willen. En nee, ik weet niet waarom ik dat zou doen, en of ik dat mag doen.
Tuurlijk mag dat, de OP gaat toch maar een half uur mee.quote:Op maandag 20 april 2009 12:02 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Ja, ik zou willen. En nee, ik weet niet waarom ik dat zou doen, en of ik dat mag doen.
Ja hoor, aait over kudfokkerts hoofdquote:Op maandag 20 april 2009 12:03 schreef KudFokker het volgende:
[..]
ja hoor, de OP mag wel 1 dagje aangepast worden![]()
Toch?
Gelukkig niet zeg...quote:Op maandag 20 april 2009 12:03 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Uhh ik??? Niet iedereen wil genoukd worden.
Zit niet naar complimentjes te vissenquote:Op maandag 20 april 2009 12:03 schreef zbbrox het volgende:
[..]
of het zit in de aard van het vrouwelijk geslacht om collectief te liegen
dat zal het eerder zijn
ik kan niet goed liegenquote:Op maandag 20 april 2009 12:03 schreef zbbrox het volgende:
[..]
of het zit in de aard van het vrouwelijk geslacht om collectief te liegen
dat zal het eerder zijn
Maar ik zet er wel even de handrem op hoor. Anders krijg ik een slecht imago.quote:
LOLquote:
Te laatquote:Op maandag 20 april 2009 12:06 schreef zbbrox het volgende:
[..]
Maar ik zet er wel even de handrem op hoor. Anders krijg ik een slecht imago.
kantoor werkquote:Op maandag 20 april 2009 12:05 schreef JonKeL het volgende:
He mensen ga ff buiten in het zonnetje zitten ofzo. Dit gaat te snel.
bolletjes?quote:Op maandag 20 april 2009 12:07 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Verder ben je wel lief hoor. * Bengeltje Nouk aai over bolletjes geeft.
Niks wat met een flinke gangbang niet in één avond is weg te werken hoor...quote:Op maandag 20 april 2009 12:06 schreef DR34M3R het volgende:
LOL
je zou het er zo maar druk mee krijgen
Die krijg ik toch nooit van jou.quote:Op maandag 20 april 2009 12:05 schreef Ripley het volgende:
[..]
Zit niet naar complimentjes te vissen
Wie heb je gemeet dan?quote:Op maandag 20 april 2009 12:06 schreef zbbrox het volgende:
[..]
Maar ik zet er wel even de handrem op hoor. Anders krijg ik een slecht imago.
Hahaquote:Op maandag 20 april 2009 12:06 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
LOL
je zou het er zo maar druk mee krijgen
quote:Op maandag 20 april 2009 12:07 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Verder ben je wel lief hoor. * Bengeltje Nouk aai over bolletjes geeft.
Ik zit buiten.quote:Op maandag 20 april 2009 12:05 schreef JonKeL het volgende:
He mensen ga ff buiten in het zonnetje zitten ofzo. Dit gaat te snel.
Volgende week helemaal geen werkdaagjes!quote:Op maandag 20 april 2009 12:13 schreef zbbrox het volgende:
Eh.. volgende week maar 3 werkdaagjes?![]()
wil er iemand meeten
volgende week moet ik van ma t/m do en za t/m di werkenquote:Op maandag 20 april 2009 12:14 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Volgende week helemaal geen werkdaagjes!
quote:Op maandag 20 april 2009 11:59 schreef Bengeltje het volgende:
Die OP blijft lastig.
OT: ik doe geen andere single.
Zullen we gaan hardlopen?quote:
Voorburg!quote:Op maandag 20 april 2009 12:18 schreef Adolecens het volgende:
Heb een drukke dag vandaag, moet naar Utrecht, Rotterdam, Voorburg en via Amsterdam weer naar huis... Airmiles!!!![]()
Murm en ik gan zaterdagochtend hardlopenquote:
Wat doe je na die 3 minuten?quote:Op maandag 20 april 2009 12:19 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
Murm en ik gan zaterdagochtend hardlopen
en ik zit pas op de 3 min rennen schema
Tss, geniet gewoon lekker van je vrijheid om te meeten popjequote:Op maandag 20 april 2009 12:13 schreef zbbrox het volgende:
Eh.. volgende week maar 3 werkdaagjes?![]()
wil er iemand meeten
Nee, Den Haag meet...quote:
Komt vanzelf, je moet niet overhaasten. Ik zit met mijn schema inmiddels op dertig minuten lopen zonder problemen. Binnenkort ook meer op snelheid trainen.quote:Op maandag 20 april 2009 12:19 schreef Knuffelzacht het volgende:
en ik zit pas op de 3 min rennen schema
hier gaan mensen zo over zeuren weet het zekerquote:Op maandag 20 april 2009 12:21 schreef KudFokker het volgende:
Ik ren na 2x gewoon al 45 minutengewoon 8 kilometer
ben er echt blij mee dat het zo goed gaat
![]()
!
Ik heb vrijdag een afstandmeter, snelheidsmeter, hartslagmeter horloge besteld...
Gewoon 200 euro zo'n ding...
Maar je kan hem ook gebruiken met zwemmen en wielrennen
ik was daar 30euries voor kwijtquote:Op maandag 20 april 2009 12:21 schreef KudFokker het volgende:
![]()
!
Ik heb vrijdag een afstandmeter, snelheidsmeter, hartslagmeter horloge besteld...
Ik heb besloten dat nu even niet meer te doenquote:Op maandag 20 april 2009 12:23 schreef ZegIkLekkerNiet het volgende:
[..]
hier gaan mensen zo over zeuren weet het zeker
Jij bent te wakker.quote:Op maandag 20 april 2009 12:18 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Nee, twee single mensen kunnen ook nooit een relatie samen hebben he!![]()
![]()
Ok, leuk woordgrapje![]()
Heb een drukke dag vandaag, moet naar Utrecht, Rotterdam, Voorburg en via Amsterdam weer naar huis... Airmiles!!!![]()
maar eerst....![]()
Voor iemand die zo weinig hier komt weet je de reacties goed in te schattenquote:Op maandag 20 april 2009 12:23 schreef ZegIkLekkerNiet het volgende:
[..]
hier gaan mensen zo over zeuren weet het zeker
Als je die hebt gevonden mag je die ook naar mij doorsturenquote:Op maandag 20 april 2009 12:21 schreef Pien85 het volgende:
Iemand heel veel zin om mijn huis op te ruimen?
Waren we allemaal maar zo geweldig en rijk als jij!quote:Op maandag 20 april 2009 12:21 schreef KudFokker het volgende:
![]()
!
quote:Op maandag 20 april 2009 12:24 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Waren we allemaal maar zo geweldig en rijk als jij!
Rijk ?quote:Op maandag 20 april 2009 12:24 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Waren we allemaal maar zo geweldig en rijk als jij!
Echt niet, als ik zo iemand vind dat is die voor mij en voor mij alleenquote:Op maandag 20 april 2009 12:23 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
Als je die hebt gevonden mag je die ook naar mij doorsturen
Je besteld dingen die je eigenlijk niet kunt betalen? Slim...quote:Op maandag 20 april 2009 12:25 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Rijk ?
Ik heb hem besteld omdat ik hem nu niet kan betalen...
jeetje ook niets over voor 6xquote:Op maandag 20 april 2009 12:26 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Echt niet, als ik zo iemand vind dat is die voor mij en voor mij alleen
Tuurlijkquote:Op maandag 20 april 2009 12:26 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
jeetje ook niets over voor 6xjij hebbert
hmm nu weet ik waar m`n 6,7,8 9e zintuig voor isquote:Op maandag 20 april 2009 12:23 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Voor iemand die zo weinig hier komt weet je de reacties goed in te schatten
quote:Op maandag 20 april 2009 12:23 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Jij bent te wakker.![]()
Wat voor auto had jij ook alweer? Met zoveel reizen mag ik toch eentje verwachten met lekkere relaxte stoelen.
Apart laten leggen in de winkel...quote:Op maandag 20 april 2009 12:26 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Je besteld dingen die je eigenlijk niet kunt betalen? Slim...
Je hebt PMquote:Op maandag 20 april 2009 12:28 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Goed geslapen
'k rij een Seat Leon Business Edition, met DSG automaat
Nu word ik nieuwsgierig naar al je zintuigen.quote:Op maandag 20 april 2009 12:28 schreef ZegIkLekkerNiet het volgende:
[..]
hmm nu weet ik waar m`n 6,7,8 9e zintuig voor is
Ok KF gehalte in je postquote:Op maandag 20 april 2009 12:28 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Goed geslapen
Das om op te warmenquote:
quote:
Die ontdekt niet zomaar iedereenquote:Op maandag 20 april 2009 12:29 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Nu word ik nieuwsgierig naar al je zintuigen.
als ik jou maar alles vertel?quote:Op maandag 20 april 2009 12:20 schreef Ripley het volgende:
[..]
Tss, geniet gewoon lekker van je vrijheid om te meeten popje
Ja, daar heb ik zin in!quote:Op maandag 20 april 2009 12:20 schreef Knuffelzacht het volgende:
kunnen we niet bij iemand gaan bbq'en dit weekeind
Ja, bij gebrek aan een eigen liefdesleven volg ik graag dat van anderenquote:
quote:Op maandag 20 april 2009 12:43 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ja, bij gebrek aan een eigen liefdesleven volg ik graag dat van anderen
En ze hebben niet door dat ik JB nooit gedate heb.quote:Op maandag 20 april 2009 12:01 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Je mist er nog één, hij had er twee dit jaar.
Jouw tijd komt nog wel.quote:Op maandag 20 april 2009 12:43 schreef Ripley het volgende:
[..]
Je schrijft z'n naam met een hoofdletter!!quote:
Vorig jaar ook 2 van fokquote:Op maandag 20 april 2009 12:00 schreef rival het volgende:
[..]
[..]
zal ik het dan maar doen stelletje nietsnutten![]()
Bels, makker, hoeveel heb je er vorig jaar gedate?
You wish. We all wish. Schijnt best lekkel te zijn.quote:Op maandag 20 april 2009 12:46 schreef Belsezar het volgende:
[..]
En ze hebben niet door dat ik JB nooit gedate heb.
Er werd me ook een KF vraag gesteld hequote:
Welke?quote:Op maandag 20 april 2009 12:47 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Vorig jaar ook 2 van fok
Buiten fok is een ander verhaal
quote:Op maandag 20 april 2009 12:43 schreef Ripley het volgende:
[..]
Je had natuurlijk ook 'geen idee, maar hij rijdt comfortabel' kunnen beantwoorden.quote:Op maandag 20 april 2009 12:48 schreef Adolecens het volgende:
Er werd me ook een KF vraag gesteld he
Misschien mag je d'r wel even lenen hoor, daar schijnen mogelijkheden toe te zijnquote:Op maandag 20 april 2009 12:48 schreef zbbrox het volgende:
[..]
You wish. We all wish. Schijnt best lekkel te zijn.Beetje vreemd ook.
Maar zo onbereikbaar! ohmaakt de hunkering alleen maar erger!!
* zbbrox valt flauw van de overvloed aan emoties
Daar kan het mee inderdaad. Maar dergelijke kilometers maken in mijn auto is met een pijnlijke kont uitstappenquote:Op maandag 20 april 2009 12:28 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Goed geslapen
Kluts en nog eentje maar ik weet niet of zij het wel ok vindt dat ik het zeg. Dus die naam ga ik niet geven.quote:
your nasty!quote:Op maandag 20 april 2009 12:50 schreef dawg het volgende:
Bels! Niet zeggen tegen Rip. Ik zeg ook niet wie ik binnenkort ga ontmoeten. Laat haar maar lekker nieuwsgierig zijn.
dawgstar!quote:Op maandag 20 april 2009 12:50 schreef dawg het volgende:
Bels! Niet zeggen tegen Rip. Ik zeg ook niet wie ik binnenkort ga ontmoeten. Laat haar maar lekker nieuwsgierig zijn.
Ado geeft altijd hele complete lijsten!quote:Op maandag 20 april 2009 12:49 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Je had natuurlijk ook 'geen idee, maar hij rijdt comfortabel' kunnen beantwoorden.
Ik heb al 10 vragen doorgeworsteld.quote:Op maandag 20 april 2009 12:50 schreef liefie_ het volgende:
ow jongens ik heb nog geen letter op papier
Hey Ado, wat heb je allemaal in huis staan?quote:Op maandag 20 april 2009 12:51 schreef rival het volgende:
Ado geeft altijd hele complete lijsten!
vraag maar niet wat hij in huis heeft staan
Zoveel weet ik dan nog niet, maar eh.. wie leent haar uit dan? Neem aan dat ze dat niet zelf beslist. Daar gaat de man over he.quote:Op maandag 20 april 2009 12:49 schreef Ripley het volgende:
[..]
Misschien mag je d'r wel even lenen hoor, daar schijnen mogelijkheden toe te zijn
"Geen idee wat voor auto ik rij, hij is zwart en rijdt wel lekker ja"quote:Op maandag 20 april 2009 12:49 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Je had natuurlijk ook 'geen idee, maar hij rijdt comfortabel' kunnen beantwoorden.
quote:Op maandag 20 april 2009 12:50 schreef dawg het volgende:
Ik hoor net dat ik geen man ben...quote:Op maandag 20 april 2009 12:53 schreef Adolecens het volgende:
"Geen idee wat voor auto ik rij, hij is zwart en rijdt wel lekker ja"![]()
Ik ben een man he, ik weet meer dan alleen de kleur
moet je maar lief doen!quote:
Meubels en een kijkkastje! Geen idee welk, maar hij doet ut!quote:Op maandag 20 april 2009 12:52 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Hey Ado, wat heb je allemaal in huis staan?
Ik moet tot 7 mei non stop werken, maar daarna dan? Dan kun je ondertussen even de updates PM-enquote:Op maandag 20 april 2009 12:54 schreef dawg het volgende:
[..]
Onder het genot van een drankje vertel ik het wel.
Sure. PM je nummer maar, bel ik je tegen die tijd wel voor een afspraak.quote:Op maandag 20 april 2009 12:56 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik moet tot 7 mei non stop werken, maar daarna dan? Dan kun je ondertussen even de updates PM-en
Die heb ik ook, maar dan in het subtiel rood.quote:Op maandag 20 april 2009 12:55 schreef Adolecens het volgende:
Meubels en een kijkkastje! Geen idee welk, maar hij doet ut!![]()
Ow, even kijken.. ja.. een zwarte!
Spannend, je meubels of je kijkkastje??quote:Op maandag 20 april 2009 12:58 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Die heb ik ook, maar dan in het subtiel rood.
Daar heb ik al iemand voor...quote:
En hoe doe ik dat dan als de man alles mag beslissen?quote:Op maandag 20 april 2009 12:52 schreef zbbrox het volgende:
[..]
Zoveel weet ik dan nog niet, maar eh.. wie leent haar uit dan? Neem aan dat ze dat niet zelf beslist. Daar gaat de man over he.
Kijkkastje... De meubels zijn lichtbruinachtig iets...quote:Op maandag 20 april 2009 13:00 schreef Adolecens het volgende:
Spannend, je meubels of je kijkkastje??
Stereotypering en generaliseren!!quote:Op maandag 20 april 2009 13:00 schreef Ang3l het volgende:
[..]
En hoe doe ik dat dan als de man alles mag beslissen?
Of hebben we daarom dat stereotype mannetje vrouwtje binnen de nichten?
Die nieuwe LG's ?quote:Op maandag 20 april 2009 13:00 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Kijkkastje... De meubels zijn lichtbruinachtig iets...
ik zit ook de hele tijd van zal ik het gewoon opgeven voor vandaag...quote:Op maandag 20 april 2009 13:00 schreef mrbox het volgende:
Zo maar ff een snel einde gemaakt aan deze kansloze dag ! Weg uit eindhoven
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 20 april 2009 13:00 schreef Ang3l het volgende:
[..]
En hoe doe ik dat dan als de man alles mag beslissen?
Of hebben we daarom dat stereotype mannetje vrouwtje binnen de nichten?
quote:Op maandag 20 april 2009 13:03 schreef rival het volgende:
Heren, nooit een Dame in je auto laten rijdenJouw auto??SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Koffie?quote:
Never regret anything, beacuse one time it was exaclty what you wanted.
Op donderdag 29 mei 2014 01:52 schreef Tamashii het volgende:
Aan Ado vraagt iedereen toestemmming
Ik ben dan ook niet zomaar iedereenquote:Op maandag 20 april 2009 12:35 schreef ZegIkLekkerNiet het volgende:
[..]
Die ontdekt niet zomaar iedereen![]()
tssss... alsof jij dat niet wistquote:
Gelukkig niet anders was er niemand anders op de aardequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.People who have no weaknesses are terrible; there is no way of taking advantage of them.
van mijn maatje, dit was de bak die we gehaald hadden toen zijn vriendin de vorige in de prak heeft gereden 3 maandjes terugquote:
Gaat niet lukken. Jeweetz.quote:
Nee, Samsung de 5 serie.quote:
quote:Op maandag 20 april 2009 13:07 schreef ZegIkLekkerNiet het volgende:
[..]
Gelukkig niet anders was er niemand anders op de aarde
hahaha, scherp!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Those who dream by night in the dusty recesses of their mind, wake in the morning to find that it was vanity.
But the dreamers of the day are dangerous people, for they dream their dreams with open eyes, and make them come true.
Tering, tnx for reminding me... Wou JB hernieuwde autolessen gaan geven, maar dat doe ik maar nietquote:Op maandag 20 april 2009 13:07 schreef rival het volgende:
[..]
van mijn maatje, dit was de bak die we gehaald hadden toen zijn vriendin de vorige in de prak heeft gereden 3 maandjes terug
Ow, wacht... Volgens mij bedoelde ik die ookquote:
Sorry JBquote:Op maandag 20 april 2009 13:08 schreef Adolecens het volgende:
Tering, tnx for reminding me... Wou JB hernieuwde autolessen gaan geven, maar dat doe ik maar niet![]()
Ja, maar je mag toch wel zeggen dat ik mooie krullen heb hoorquote:
O honey, you can have way more than just my mindquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
Die zal flink over de zeik zijn geweest zeg.quote:Op maandag 20 april 2009 13:07 schreef rival het volgende:
[..]
van mijn maatje, dit was de bak die we gehaald hadden toen zijn vriendin de vorige in de prak heeft gereden 3 maandjes terug
Briljante tv. Bluray isquote:Op maandag 20 april 2009 13:08 schreef Adolecens het volgende:
Ow, wacht... Volgens mij bedoelde ik die ook
MINE!quote:
En dat in 1 post hequote:Op maandag 20 april 2009 13:01 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Stereotypering en generaliseren!!![]()
Pien, waar ben je?
Of ergens op een volledig leeg parkeerterreinquote:Op maandag 20 april 2009 13:08 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Tering, tnx for reminding me... Wou JB hernieuwde autolessen gaan geven, maar dat doe ik maar niet![]()
Shht, dat doen we wel in PM ofzo, anders krijgen we een te hoog KF gehaltequote:
Nee op de 1 of andere manier was zijn roze bril niet beschadigt bij het ongelukquote:Op maandag 20 april 2009 13:10 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Die zal flink over de zeik zijn geweest zeg.
of hij was gewoon heel dankbaar dat zn vriendin niet dood wasquote:Op maandag 20 april 2009 13:10 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Die zal flink over de zeik zijn geweest zeg.
Nou kan ik er zelf ook wel wat van trouwensquote:
NIKS! Die in de ijskast ligt is voor MIJ mij MIJ!quote:
Jij was toch lesbisch? Of heb ik dat bedacht omdat alle vrouwen hier spontaan biseksueel worden?quote:
ssssssssssst! Hij wist niet dat ik er eentje extra hadquote:Op maandag 20 april 2009 13:12 schreef Ang3l het volgende:
[..]
NIKS! Die in de ijskast ligt is voor MIJ mij MIJ!
Anders kom ik nooit meer babysitten!
Hij was inderdaad blij dat ze beide niks overkomen is.quote:Op maandag 20 april 2009 13:12 schreef liefie_ het volgende:
[..]
of hij was gewoon heel dankbaar dat zn vriendin niet dood was
Nee, die heb ik op DVD gezien. Ze hebben daar nu zo'n hele serie van uit gebracht. Wellicht dat ik die ooit nog eens op Bluray ga aanschaffen. Ik huur overigens regelmatig films en als het kan kijk ik ze op Bluray. Batman en de laatste James bond bijvoorbeeld. Dat ziet er echt formidabel uit.quote:Op maandag 20 april 2009 13:12 schreef Adolecens het volgende:
Shht, dat doen we wel in PM ofzo, anders krijgen we een te hoog KF gehalte
Heb je Earth al op Bluray gezien?? Die is echt super!
share...quote:Op maandag 20 april 2009 13:12 schreef Ang3l het volgende:
[..]
NIKS! Die in de ijskast ligt is voor MIJ mij MIJ!
Anders kom ik nooit meer babysitten!
Hahaha, voor zover ik weet niet nee, het zal in jouw hoofd zitten. Maar hier ging het me om mijn magnum hoorquote:Op maandag 20 april 2009 13:13 schreef Ripley het volgende:
[..]
Jij was toch lesbisch? Of heb ik dat bedacht omdat alle vrouwen hier spontaan biseksueel worden?
Ow. Oeps.quote:Op maandag 20 april 2009 13:13 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
ssssssssssst! Hij wist niet dat ik er eentje extra had
Ik ga thuis ook wel wat doen maar de daar was het gewoon kansloos en ik was het zat! Maar vervelend waar zit je vandaag tegenaan te hikken ?quote:Op maandag 20 april 2009 13:02 schreef liefie_ het volgende:
[..]
ik zit ook de hele tijd van zal ik het gewoon opgeven voor vandaag...
Maar dan denk ik neeee kan niet!! te weinig tijd!!!
Maar ik heb nog niks gedaan
het ligt vast aan mij maar ik zie er gewoon niks aan hahaquote:Op maandag 20 april 2009 13:12 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Nou kan ik er zelf ook wel wat van trouwens
[ afbeelding ]
I'll share if you'll share babyquote:
hahaquote:Op maandag 20 april 2009 13:12 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Nou kan ik er zelf ook wel wat van trouwens
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik was er van overtuigdquote:Op maandag 20 april 2009 13:14 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Hahaha, voor zover ik weet niet nee, het zal in jouw hoofd zitten. Maar hier ging het me om mijn magnum hoor
quote:
Jullie gaan de magnum uit MIJN ijskast delen?quote:Op maandag 20 april 2009 13:14 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ow. Oeps.
Nou zbbrox, als je de laatste magnum zoekt. Hij is voor mij.
Maar je weet hoe je'm kan krijgen!
check de neusquote:Op maandag 20 april 2009 13:14 schreef liefie_ het volgende:
[..]
het ligt vast aan mij maar ik zie er gewoon niks aan haha
Engel! Straks durft ie niet meer mee op stap!quote:
quote:Op maandag 20 april 2009 13:16 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
[..]
Jullie gaan de magnum uit MIJN ijskast delen?
Nahjah.
literatuurstudie over iets dat niet mijn ding isquote:Op maandag 20 april 2009 13:14 schreef mrbox het volgende:
[..]
Ik ga thuis ook wel wat doen maar de daar was het gewoon kansloos en ik was het zat! Maar vervelend waar zit je vandaag tegenaan te hikken ?
Lang leve de kooiconstructie en andere veiligheids maatregelen van nieuwe auto's tegenwoordig..quote:Op maandag 20 april 2009 13:14 schreef liefie_ het volgende:
[..]
het ligt vast aan mij maar ik zie er gewoon niks aan haha
James Bond heb ik ook op BR gekeken ja, supertof, heb de laatste 2 op BR, maar Earth moet j echt gaan zien/ huren. Die is zo gaaf!quote:Op maandag 20 april 2009 13:14 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nee, die heb ik op DVD gezien. Ze hebben daar nu zo'n hele serie van uit gebracht. Wellicht dat ik die ooit nog eens op Bluray ga aanschaffen. Ik huur overigens regelmatig films en als het kan kijk ik ze op Bluray. Batman en de laatste James bond bijvoorbeeld. Dat ziet er echt formidabel uit.
Ha! Ruik ik hier een date?quote:Op maandag 20 april 2009 13:16 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Engel! Straks durft ie niet meer mee op stap!
Niet miepen. Jij hebt een ticket voor de eerste rij. Waar je de warmte voelt stralen en de sfeer kunt proeven.quote:Op maandag 20 april 2009 13:16 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
[..]
Jullie gaan de magnum uit MIJN ijskast delen?
Nahjah.
Ik kreeg een Hyves bericht dat het vrijdag Friso is!quote:Op maandag 20 april 2009 13:16 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Engel! Straks durft ie niet meer mee op stap!
en toch zie ik het nietquote:Op maandag 20 april 2009 13:17 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Lang leve de kooiconstructie en andere veiligheids maatregelen van nieuwe auto's tegenwoordig..
Maar de auto die mijn bumper heeft geraakt, was totall loss...
En als mijn auto een half jaar ouder was geweest, was deze ook totall loss verklaart. Zat voor 13.000 euro schade aan
[..]
James Bond heb ik ook op BR gekeken ja, supertof, heb de laatste 2 op BR, maar Earth moet j echt gaan zien/ huren. Die is zo gaaf!
Precies! We gana er van genieten, recht voor d'r smekende ogen!quote:Op maandag 20 april 2009 13:18 schreef zbbrox het volgende:
[..]
Niet miepen. Jij hebt een ticket voor de eerste rij. Waar je de warmte voelt stralen en de sfeer kunt proeven.
Ben er alleen nog niet uit welke variant het wordt. Ik & Engel, Ik en zbbrox, Engel en zbbrox, of alledrie samen?quote:
quote:Op maandag 20 april 2009 13:12 schreef rival het volgende:
[..]
Nee op de 1 of andere manier was zijn roze bril niet beschadigt bij het ongeluk
ik hoorde haar zelfs zeggen, wordt nou gewoon boos op me!![]()
Oeh, je kunt ook alledrie uitproberen natuurlijk!quote:Op maandag 20 april 2009 13:20 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Ben er alleen nog niet uit welke variant het wordt. Ik & Engel, Ik en zbbrox, Engel en zbbrox, of alledrie samen?
ik wist dat dat vrijdag is. Maar de kindjes hè... eerste keer stappen wordt voor mij 8 mei vrees ik. En 6 mei Milow natuurlijk!quote:Op maandag 20 april 2009 13:19 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik kreeg een Hyves bericht dat het vrijdag Friso is!
Da war ik hullemoal vergete mens!
quote:Op maandag 20 april 2009 13:20 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Ben er alleen nog niet uit welke variant het wordt. Ik & Engel, Ik en zbbrox, Engel en zbbrox, of alledrie samen?
ik en engel daten al regelmatigquote:Op maandag 20 april 2009 13:21 schreef Ripley het volgende:
[..]
Oeh, je kunt ook alledrie uitproberen natuurlijk!
Jij bent ook een lieverd hoor. Je weet toch dat jij mij nooit boos kunt krijgenquote:Op maandag 20 april 2009 13:20 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Precies! We gana er van genieten, recht voor d'r smekende ogen!
Dat zal d'r leren!!!!
O wacht, we hebben 't isj nog niet he? ...............
Dreamer? I love you!
Nou als je er uit bent om voor mij de beslissing te nemen hoor ik het wel he.quote:Op maandag 20 april 2009 13:20 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
En zo?quote:
Ik ga er voor het gemak even van uit dat jij geen voorkeur hebtquote:Op maandag 20 april 2009 13:23 schreef zbbrox het volgende:
[..]
Nou als je er uit bent om voor mij de beslissing te nemen hoor ik het wel he.![]()
Welkom!quote:Op maandag 20 april 2009 13:23 schreef Olment het volgende:
Ik ben nieuw (in dit topic althans) en moest me ff voorstellen van de TS xD
Nou bij deze:
De newbie vragen
Hoe oud ben je?
21
Sekse?
Manneljik
Woonplaats/ regio?
Weert (limburg)
Interesses?
pc, games, hardware, software, opstap, girls, drinken
Seksuele voorkeur?
hetro
Lengte en postuur?
1.80 (ongeveer)
normaal postuur
Hoe lang single?
2 maandjes nu
Nou weet iedereen wie ik ben. Mocht er nog wat zijn,, just ask it =)
wow dat sluit gewoon bijna precies aan op een pm die ik net kreegquote:
Ik heb een keer gegeten met zbbrox (en een andere dame hoor mensenquote:
ik heb ooit stage gelopen in weertquote:Op maandag 20 april 2009 13:23 schreef Olment het volgende:
Nou bij deze:
De newbie vragen
Hoe oud ben je?
21
Sekse?
Manneljik
Woonplaats/ regio?
Weert (limburg)
Interesses?
Seksuele voorkeur?
hetro
Lengte en postuur?
1.80 (ongeveer)
normaal postuur
Hoe lang single?
2 maandjes nu
Welkom.quote:Op maandag 20 april 2009 13:23 schreef Olment het volgende:
Nou bij deze:
De newbie vragen
Hoe oud ben je?
21
Sekse?
Manneljik
Woonplaats/ regio?
Weert (limburg)
Interesses?
Seksuele voorkeur?
hetro
Lengte en postuur?
1.80 (ongeveer)
normaal postuur
Hoe lang single?
2 maandjes nu
Welkom popje. Nu nog foto's in je FoBo plaatsenquote:Op maandag 20 april 2009 13:23 schreef Olment het volgende:
Nou bij deze:
De newbie vragen
Hoe oud ben je?
21
Sekse?
Manneljik
Woonplaats/ regio?
Weert (limburg)
Interesses?
Seksuele voorkeur?
hetro
Lengte en postuur?
1.80 (ongeveer)
normaal postuur
Hoe lang single?
2 maandjes nu
Ik heb er 6 jr op school gezetenquote:
Ja, maar als jij er bij komt wordt het een kwartet. Da's niet hetzelfdequote:Op maandag 20 april 2009 13:26 schreef Adolecens het volgende:
Ow.. hoor ik trio?![]()
Lekker!! I'm in again
Dat zei ik, als ie een half jaar ouder was geweest wel. Nu was het 13k schade en was in combinatie met de leeftijd van de auto, toen net een jaar ofzo nog rendabel om te fixen.quote:Op maandag 20 april 2009 13:25 schreef Olment het volgende:
jouwe lijkt minder schade te hebben Adolecens, totalloss verklaard?
Again?quote:Op maandag 20 april 2009 13:26 schreef Adolecens het volgende:
Ow.. hoor ik trio?![]()
Lekker!! I'm in again
seriouslyquote:Op maandag 20 april 2009 13:26 schreef Adolecens het volgende:
Ow.. hoor ik trio?![]()
Lekker!! I'm in again
nog leuker toch?quote:Op maandag 20 april 2009 13:27 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Ja, maar als jij er bij komt wordt het een kwartet. Da's niet hetzelfde
K zal het vanavond eens doen, ff pctje thuis doorzoeken voor foto's xDquote:Op maandag 20 april 2009 13:26 schreef Ripley het volgende:
[..]
Welkom popje. Nu nog foto's in je FoBo plaatsen
quote:Op maandag 20 april 2009 13:27 schreef liefie_ het volgende:
[..]
seriously
wat KF doet met geld en spullen (en jij ook trouwens) doe jij met sex (sex speeltjes, veroveringen etc)
erg annoying en 16 jaar
maar oke
Ik ben er pas nog heen gefietst!quote:
grappigquote:
sorry voor de vraag, ma had niet egt zin om alle 9 pagina's door te lezen aangezien het snel gaat haal ik dat tog niet bijquote:Op maandag 20 april 2009 13:27 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Dat zei ik, als ie een half jaar ouder was geweest wel. Nu was het 13k schade en was in combinatie met de leeftijd van de auto, toen net een jaar ofzo nog rendabel om te fixen.
dan woon je wss niet zo ver wegquote:
ehvquote:Op maandag 20 april 2009 13:30 schreef Olment het volgende:
[..]
dan woon je wss niet zo ver weg
welke regio alsk mag vrage ?
da zou ik niet heen fietsenquote:
Aanbevolen door een topfokster.quote:Op maandag 20 april 2009 13:25 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik heb een keer gegeten met zbbrox (en een andere dame hoor mensen)en dat was heel gezellig, dus ik kan het aanraden
Bisschoppelijk College?quote:Op maandag 20 april 2009 13:29 schreef liefie_ het volgende:
[..]
grappig
ik liep stage op een school daar
ik weet alleen ff echt niet meer hoe ie heette
What's the matter??quote:
quote:
Niets, gewoon vrolijk!quote:
nee dat zeker nietquote:
quote:Op maandag 20 april 2009 13:41 schreef Nouk84 het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is ook fijn bij je auto aankomen 's morgens...
als wat heb je daar stage gelopen?quote:Op maandag 20 april 2009 13:42 schreef liefie_ het volgende:
ik weet het al weer! het Philips van Horne
ja idd erg fijnquote:Op maandag 20 april 2009 13:41 schreef Nouk84 het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is ook fijn bij je auto aankomen 's morgens...
Uiteraard niet. Waarschijnlijk gewoon iets wat van de galerij op de 7e of 11e verdieping werd gegooid.quote:Op maandag 20 april 2009 13:47 schreef Olment het volgende:
[..]
ja idd erg fijn![]()
fijnste is als het een ongelukje is geweest en er een briefje bij zit. wss niet het geval
Cool, ik heb zelf de opleiding Onderwijs Assistent gevolgt, maar die heb ik niet afgemaakt. Had kei veel werk aan mijn portfolio besteed, werd het afgekeurd en kon ik opnieuw beginnen. Hier had ik absoluut geen zin in (ben er 10 weken mee bezig geweest).quote:
goeie redenquote:Op maandag 20 april 2009 13:52 schreef Olment het volgende:
[..]
Cool, ik heb zelf de opleiding Onderwijs Assistent gevolgt, maar die heb ik niet afgemaakt. Had kei veel werk aan mijn portfolio besteed, werd het afgekeurd en kon ik opnieuw beginnen. Hier had ik absoluut geen zin in (ben er 10 weken mee bezig geweest).
Hierdoor ben ik van opleiding verandert en doe nu ICT beheerder.
Daarom sta je nu zo ver van huisquote:Op maandag 20 april 2009 13:48 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Uiteraard niet. Waarschijnlijk gewoon iets wat van de galerij op de 7e of 11e verdieping werd gegooid.
Je hebt zelfs een vermoede van welke verdieping ? Aangezien je heel specifiek die 2 aangeeft !?quote:Op maandag 20 april 2009 13:48 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Uiteraard niet. Waarschijnlijk gewoon iets wat van de galerij op de 7e of 11e verdieping werd gegooid.
Hahaha, dit was in Zaandam. Kutstad.quote:
Nee, ik noem maar wat. Toevallig logeerde ik op de 7e en had de flat 11 verdiepingen geloof ikquote:Op maandag 20 april 2009 13:56 schreef mrbox het volgende:
[..]
Je hebt zelfs een vermoede van welke verdieping ? Aangezien je heel specifiek die 2 aangeeft !?
Ja inmiddels zijn er 3 liefdesbabies geboren en werd dreamer ingeesmeerd met magnumijsquote:Op maandag 20 april 2009 13:56 schreef Carooltje79 het volgende:
Soww jullie gaan echt snel zeg
nog wat gemist?? of ergens van beschuldigd??![]()
ik moet er nog 3quote:Op maandag 20 april 2009 13:55 schreef ZegIkLekkerNiet het volgende:
Zonet even buiten geweest, wat een prachtig weer en dan zit ik binnen.
naja, nog 2 uurtjes en dan ben ik weer eventjes vrij.
quote:Op maandag 20 april 2009 13:58 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja inmiddels zijn er 3 liefdesbabies geboren en werd dreamer ingeesmeerd met magnumijs
Wat is er met Zaandamquote:Op maandag 20 april 2009 13:59 schreef rival het volgende:
[..]
Dat kan ik echt beamen, wat een grafstad!
Ah, vandaar dat Kikker blij is!quote:
Murm!quote:
Dat dusquote:Op maandag 20 april 2009 14:03 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Wat is er met Zaandam?
En het is echt een kúúúúd stad ja
Nou zo hè!quote:
Purmerend is ook kudt ja...quote:
kikker valt op groene eendenquote:
hee liefje!!quote:Op maandag 20 april 2009 14:03 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Murm!![]()
Je staat al in het lijstjeLekker weekend gehad?
quote:
Hoorn is toch nie zo ver vanaf hier?? of zit ik er weer helemaal naast??quote:Op maandag 20 april 2009 14:08 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Purmerend is ook kudt ja...
Hoorn vind ik een stuk fijner daar in tegen
quote:Op maandag 20 april 2009 14:08 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Purmerend is ook kudt ja...
Hoorn vind ik een stuk fijner daar in tegen
Mijn weekend was ook lekker! Lekker druk en weinig slaapquote:Op maandag 20 april 2009 14:08 schreef Murmeli het volgende:
hee liefje!!![]()
weekend was lekker hoor. bij jou? valt bij jou het werk vandaag ook zo tegen? ik heb zó geen zin!!
quote:Op maandag 20 april 2009 14:10 schreef rival het volgende:
[..]
hoe durf je mijn stad in 1 post te plaatsen met de geboortestad van sjonny en anita
maarssen toch?quote:Op maandag 20 april 2009 14:09 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Hoorn is toch nie zo ver vanaf hier?? of zit ik er weer helemaal naast??
ben nie zn topografisch-wonder
Haha komt eraan johquote:Op maandag 20 april 2009 14:10 schreef JonKeL het volgende:
[..]
Ze pm'en er ook niet vlot terug![]()
Of het was niet boeiend :p
more like that innit?quote:Op maandag 20 april 2009 14:11 schreef rival het volgende:
[..]
maarssen toch?
vanaf amsterdam is het oostzaan, zaandam, purmerend, wormerveer, hoorn
ohw dus dat valt wel mee dan..quote:Op maandag 20 april 2009 14:11 schreef rival het volgende:
[..]
maarssen toch?
vanaf amsterdam is het zaandam, purmerend, hoorn
zaandam is 5 ofzo van amsterdam, purmerend 18 en hoorn 35 ofzoquote:Op maandag 20 april 2009 14:12 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
ohw dus dat valt wel mee dan..
toch
Purmerend is té uitgestrekt en ik vind dat het geen persoonlijkheid heeft...quote:Op maandag 20 april 2009 14:11 schreef rival het volgende:
[..]
maarssen toch?
vanaf amsterdam is het zaandam, purmerend, hoorn
hahaha lekker bijdehandje zeg dan gwn ja of neequote:Op maandag 20 april 2009 14:14 schreef rival het volgende:
[..]
zaandam is 5 ofzo van amsterdam, purmerend 18 en hoorn 35 ofzo![]()
uit mijn hoofd
Ja hoor, lekker een beetje draaien door heel nederlandquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |