Slaat die opmerking over het aantal personen die ze hier gedate hebben, of is dat omdat ze alle drie met Bels gedate hebben?quote:Op maandag 20 april 2009 11:54 schreef Ripley het volgende:
[..]
Nouk zit dus al op hetzelfde niveau als JB en Kluts
of juist allebei?quote:Op maandag 20 april 2009 11:57 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Slaat die opmerking over het aantal personen die ze hier gedate hebben, of is dat omdat ze alle drie met Bels gedate hebben?
Och, voor dat uurtje dat die mee gaat hoef je ook niet al te creatief te zijnquote:
Sorry die heb ik gemist. Wat was de vraag?quote:
Dan moet het zijn: Wie doet welke Single?quote:Op maandag 20 april 2009 11:58 schreef Nouk84 het volgende:
Wie doet wie?! Dat was toch een ander topic/lijst?
true truequote:Op maandag 20 april 2009 11:57 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Och, voor dat uurtje dat die mee gaat hoef je ook niet al te creatief te zijn
ik zorg wel weer voor dat het minder gezellig wordquote:
What happenedquote:
De hoeveelheidquote:Op maandag 20 april 2009 11:57 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Slaat die opmerking over het aantal personen die ze hier gedate hebben, of is dat omdat ze alle drie met Bels gedate hebben?
Voorspelling: Dit topic is alweer gesloten als je terugkomt van de lunch.quote:Op maandag 20 april 2009 11:59 schreef Howl het volgende:
Ik ga zometeen lunchen. Dus ik doe maar even een tvp'tje.
Voorspelling: Het geheime stel wordt in dit topic ook niet onthuld.
quote:Op maandag 20 april 2009 11:57 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Sorry die heb ik gemist. Wat was de vraag?
zal ik het dan maar doen stelletje nietsnuttenquote:Op maandag 20 april 2009 11:37 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ik moet elke keer weer lachen om dit soort dingen. Ik heb welgeteld 2 vrouwen gedate van fok dit jaar. En dan ben ik het sletje
F5 breakquote:Op maandag 20 april 2009 11:59 schreef KudFokker het volgende:
[..]
What happened![]()
Rauw, kan je dit in de TT zetten ?
"Vanavond om 19:30 de eerste versie van Fok! Take Me Out![]()
Voor meer info kijk je op: Take me out FOK!-editie deeltje 3: the beginning is near! "
Mij ook hoor. Het was een interpretatie van je postquote:Op maandag 20 april 2009 11:59 schreef Ripley het volgende:
[..]
De hoeveelheidDat B ze alledrie had gedate was me even ontschoten
Lekker bezig jijquote:Op maandag 20 april 2009 11:59 schreef zbbrox het volgende:
* zbbrox heeft 2 fokkers gemeet dit jaar
hoe lang zit ik hier nu? een maandje?
quote:Op maandag 20 april 2009 11:59 schreef KudFokker het volgende:
[..]
What happened![]()
Voor meer info kijk je op: Take me out FOK!-editie deeltje 3: the beginning is near! "
Maar jij bent dan ook woest aantrekkelijk heb ik begrepen van de vrouwtjesquote:Op maandag 20 april 2009 11:59 schreef zbbrox het volgende:
* zbbrox heeft 2 fokkers gemeet dit jaar
hoe lang zit ik hier nu? een maandje?
Je mist er nog één, hij had er twee dit jaar.quote:Op maandag 20 april 2009 11:59 schreef Ripley het volgende:
[..]
De hoeveelheidDat B ze alledrie had gedate was me even ontschoten
In de TT?quote:Op maandag 20 april 2009 11:59 schreef KudFokker het volgende:
[..]
What happened![]()
Dan de volgende vraag, wil je dat ook ?quote:
Zet het maar in de OP, is wat makkelijkerquote:Op maandag 20 april 2009 12:02 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Dan de volgende vraag, wil je dat ook ?
En zo ja, ga je dat ook doen?
Uhm, in de OPquote:
quote:
Ja, ik zou willen. En nee, ik weet niet waarom ik dat zou doen, en of ik dat mag doen.quote:Op maandag 20 april 2009 12:02 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Dan de volgende vraag, wil je dat ook ?
En zo ja, ga je dat ook doen?
Ikquote:
of het zit in de aard van het vrouwelijk geslacht om collectief te liegenquote:Op maandag 20 april 2009 12:01 schreef djayzz het volgende:
[..]
Maar jij bent dan ook woest aantrekkelijk heb ik begrepen van de vrouwtjes
Geen idee hahaquote:
ja hoor, de OP mag wel 1 dagje aangepast wordenquote:Op maandag 20 april 2009 12:02 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Ja, ik zou willen. En nee, ik weet niet waarom ik dat zou doen, en of ik dat mag doen.
Tuurlijk mag dat, de OP gaat toch maar een half uur mee.quote:Op maandag 20 april 2009 12:02 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Ja, ik zou willen. En nee, ik weet niet waarom ik dat zou doen, en of ik dat mag doen.
Ja hoor, aait over kudfokkerts hoofdquote:Op maandag 20 april 2009 12:03 schreef KudFokker het volgende:
[..]
ja hoor, de OP mag wel 1 dagje aangepast worden![]()
Toch?
Gelukkig niet zeg...quote:Op maandag 20 april 2009 12:03 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Uhh ik??? Niet iedereen wil genoukd worden.
Zit niet naar complimentjes te vissenquote:Op maandag 20 april 2009 12:03 schreef zbbrox het volgende:
[..]
of het zit in de aard van het vrouwelijk geslacht om collectief te liegen
dat zal het eerder zijn
ik kan niet goed liegenquote:Op maandag 20 april 2009 12:03 schreef zbbrox het volgende:
[..]
of het zit in de aard van het vrouwelijk geslacht om collectief te liegen
dat zal het eerder zijn
Maar ik zet er wel even de handrem op hoor. Anders krijg ik een slecht imago.quote:
LOLquote:
Te laatquote:Op maandag 20 april 2009 12:06 schreef zbbrox het volgende:
[..]
Maar ik zet er wel even de handrem op hoor. Anders krijg ik een slecht imago.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |