ik ookquote:Op maandag 20 april 2009 12:03 schreef Ticootje het volgende:
Oh, maar karaoke vind ik juist heel leuk. Vooral na veel bier.
Dat is echt een superidee. En fout!! Lijkt me heerlijk!quote:Op maandag 20 april 2009 12:08 schreef Reinhilde het volgende:
mmm lekker huup!
Mijn stem is wel geschikt voor you're so vain btw.![]()
Tico, wanneer gaan we bier drinken en karaoke-en?![]()
-------------> we gaan gewoon een karaoke-fok-vrijgezellenfeest-ding organiseren voor Maneki!
vooral dat jaquote:Op maandag 20 april 2009 12:13 schreef Diaan73 het volgende:
En een bruid in spé heeft toch eigenlijk niets te zeggen over haar vrijgezellenfeest??
quote:
oef voor ons allemaal? zal een fijn gezicht zijn met mn dikke babybuik in zo'n pakjequote:
Niet opwindend?quote:Op maandag 20 april 2009 12:20 schreef huuphuup het volgende:
[..]
oef voor ons allemaal? zal een fijn gezicht zijn met mn dikke babybuik in zo'n pakjehaha.
jaaaaa smiespelen ik ben voor!![]()
Die dump je toch gewoon in ballorigquote:Op maandag 20 april 2009 12:25 schreef pinquit het volgende:
whaha leuke plannen![]()
(wie biedt zich dan aan om op al onz kids te passen?
)
quote:Op maandag 20 april 2009 12:08 schreef Reinhilde het volgende:
-------------> we gaan gewoon een karaoke-fok-vrijgezellenfeest-ding organiseren voor Maneki!
Of de ikea...quote:Op maandag 20 april 2009 12:26 schreef Stout het volgende:
[..]
Die dump je toch gewoon in ballorig![]()
(Dat hebben hier ouders gedaan en zijn zelf gaan winkelen in het centrum...toen kreeg een kind een ongelukje....)
Cool!quote:
ook zo'n leuke plek, maar daar mag je ze dumpen hequote:
Dan moet je ze vaak na een uur weer ophalenquote:
oeh ja dat vind ik wel een goeiequote:Op maandag 20 april 2009 12:28 schreef miss_sly het volgende:
Alleen de aanstaande bruid moet dan toch in bunny-pakje? Rest gewoon netjes opgetut, zo zie ik ze tenminste altijd rondlopen!
quote:Op maandag 20 april 2009 12:31 schreef MeNicole het volgende:
[..]
Dan moet je ze vaak na een uur weer ophalen
Oja helemaal mee eens (wij hebben geen afwasmachine) maar droger kan ik echt zonderquote:Op maandag 20 april 2009 12:34 schreef Rewimo het volgende:
Als ik moet kiezen tussen droger weg of afwasmachine weg, dan is het de droger die sneuvelt hoorIk heb zo'n bloedhekel aan afwassen dus ik ben al twee jaar heel erg gelukkig
![]()
Wij hebben een washok, daar staan de wasmachine en twee drogers(we gebruiken er maar eentje hoor, maar we hadden er nu eenmaal allebei een...) en daarboven hangen waslijnen
Alles bij elkaar, handig.
his 'n hers wasdrogers!quote:Op maandag 20 april 2009 12:34 schreef Rewimo het volgende:
Als ik moet kiezen tussen droger weg of afwasmachine weg, dan is het de droger die sneuvelt hoorIk heb zo'n bloedhekel aan afwassen dus ik ben al twee jaar heel erg gelukkig
![]()
Wij hebben een washok, daar staan de wasmachine en twee drogers(we gebruiken er maar eentje hoor, maar we hadden er nu eenmaal allebei een...) en daarboven hangen waslijnen
Alles bij elkaar, handig.
Yup, ze gaan NU naar schoolquote:Op maandag 20 april 2009 12:37 schreef huuphuup het volgende:
[..]
his 'n hers wasdrogers!
*dingdong* Timo en Merijn willen graag opgehaald worden uit het kinderparadijs![]()
We hadden ook his 'n hers wasmachines maar his is kapot. Toen was het wel handig dat hers nog op zolder stondquote:
ghehe ohoh wat zou his toch zonder hers moetenquote:Op maandag 20 april 2009 12:51 schreef Rewimo het volgende:
[..]
We hadden ook his 'n hers wasmachines maar his is kapot. Toen was het wel handig dat hers nog op zolder stond
Ik nog 4 uurtjes, dus het valt voor jou nog mee....quote:Op maandag 20 april 2009 12:53 schreef RockabeIIa het volgende:
nog...2...uurtjes....werken
Duurt...lang...
Ik ook nog 2 maar we gaan nog even het winkelcentrum in om een kaartje te kopen voor onze collega, die bevallen is van een zoontje. Lekker even aan de luchtquote:Op maandag 20 april 2009 12:53 schreef RockabeIIa het volgende:
nog...2...uurtjes....werken
Duurt...lang...
Lang gaat niet lukken, zomerblond twijfel ik nog over. Is zo'n grote overgang... van zwart naar blond. Denk erover om het koperoranje te doen helemaal.quote:
Dat verklaart wel waarom wij geen last van muggen hebben.quote:Op maandag 20 april 2009 13:28 schreef Noli. het volgende:
Muggen bestaan volgens mij alleen maar om als voer voor die dikke vieze spinnen te dienen.
(als ze je niet compleet lek prikken..)
Spinnen bestaan anti-mugquote:Op maandag 20 april 2009 13:21 schreef RockabeIIa het volgende:
Muggen zijn echt stom. Waarom bestaan die dingen eigenlijk?!
En spinnen? Zat in huis, vind ik ook niet zo erg als ze niet zonactief gaan doen
ik kan idd wel met zoiets naar mijn kapper toe, maar probeer er altijd voor mezelf eerst uit te komenquote:Op maandag 20 april 2009 13:44 schreef freecell het volgende:
Bar: heb je een beetje een fijne kapper? Die van mij heeft vaak goede ideeën, dus als ik het echt niet weet ga ik gewoon heen en overleg ik het
Ja, dat was geweldigquote:Op maandag 20 april 2009 17:40 schreef ymme het volgende:
Rewimo, ik zie net de stukjes van je zoon bij het goede doel. Super zeg.
Wat zul jij daar als een stralende, trotse moeder hebben gezeten
Hier bij de Deen lagen afgeprijsde kampioenburgers in de vorm van een kroontjequote:Op maandag 20 april 2009 15:46 schreef Stout het volgende:
Timo wil AZ burgers eten... iemand een leuk recept voor hamburgers (die vanaf vandaag hier thuis dan AZ burgers heten ?)
Jaaaaa ik heb het gezien!quote:Op maandag 20 april 2009 17:16 schreef Dakota het volgende:
zoooooo *binnenvalt*
Elin heeft net prikjes gehad dus ik zal wel niet de allerrustigste avond krijgen..
HUUUUP..allemaal stippelbakjes,bordjes,kopjes,theebakken etc bij kruidvat (ik heb ingeslagen en lief vond t niet eens erg (als hij maar uit groen mag drinken) en ik heb daar een luiertas vandaan, grijs met ruitjes en kant (ze hebben ook roze stippels en rode stippels en rode ruitjes) allemaal goeikoop!
er is ook groen! ik heb groen en roodquote:Op maandag 20 april 2009 18:41 schreef Estrys het volgende:
stippel dingen kunnen ook voor jongens toch?
Mijn zoon heeft ook een roze romper (papa gekocht)quote:Op maandag 20 april 2009 18:46 schreef huuphuup het volgende:
Ik vind dat stippels prima voor jongens kunnen
quote:Op maandag 20 april 2009 18:46 schreef huuphuup het volgende:
Ik vind dat stippels prima voor jongens kunnen
Heb je die gave jurk nog gekocht van laatst??quote:Op maandag 20 april 2009 18:55 schreef freecell het volgende:
* freecell knuffelt FAJA.
Reageer jij altijd al zo beroerd met je lijf op de pil?
Ik kreeg een uitnodiging voor een trouwerij.... Op een kasteel! in Tenue de Ville....![]()
* freecell gaat op zoek naar een hoed
Die jurk niet gekocht, ik had hem voor heel goedkoopquote:Op maandag 20 april 2009 19:02 schreef Faja-Lobi het volgende:
[..]
Heb je die gave jurk nog gekocht van laatst??
Even opgezocht, dacht dat tenue de ville niet verplicht was met hoed.
Tenue de ville betekent letterlijk stadskleding. Dat wil zeggen nette kleding voor overdag (geen avondkleding). Voor dames: een mantelpakje of een geklede jurk, met panty of kousen (geen blote benen; rok of jurk dient tot over de knieën gedragen te worden) en eventueel een hoed. Voor heren een net pak, al dan niet driedelig, donkerblauw of grijs, met overhemd en das, zwarte schoenen en donkere sokken
Ik zeg NFPquote:Op maandag 20 april 2009 19:00 schreef Faja-Lobi het volgende:
Thanks Huup en Freecell. Zit nu aan mijn bakkie koffie te genieten van de stilte in huis.
Ik schijn wel nog al monsterlijk te reageren als ik aan de pil ben maar qua lichamelijke volgens mij nog niet eerder. Ik ben wel al aan pil nummer zo veel inmiddels, van de een te vaak hoofdpijn, de ander te licht en als maar bloeden, nu deze en ik lijk wel een ballon. Ik vermoed dat ik over een poosje toch weer bij de huisarts zit voor een andere pil.
hij is nog bezig. met alles in zakjes stoppen. ben benieuwd of hij ze mee krijgt in zijn nieuwe peugotje.quote:Op maandag 20 april 2009 19:38 schreef freecell het volgende:
Haha PopplesHoeveel heeft hij er in gekregen?
ow zo herkenbaar....quote:Op maandag 20 april 2009 19:00 schreef Faja-Lobi het volgende:
Thanks Huup en Freecell. Zit nu aan mijn bakkie koffie te genieten van de stilte in huis.
Ik schijn wel nog al monsterlijk te reageren als ik aan de pil ben maar qua lichamelijke volgens mij nog niet eerder. Ik ben wel al aan pil nummer zo veel inmiddels, van de een te vaak hoofdpijn, de ander te licht en als maar bloeden, nu deze en ik lijk wel een ballon. Ik vermoed dat ik over een poosje toch weer bij de huisarts zit voor een andere pil.
quote:Op maandag 20 april 2009 19:47 schreef Dakota het volgende:
ik zit heerlijk te genieten van koffie, bakkerschocolade![]()
en mn nieuwe Pearl Jam DVD'tje (gekregen van lief)
en ik heb een schort voor hem gekocht, met een debiele kikker erop1 RECHT! AANRECHT
[/dagboek]
Sorry, ik heb ze net 1 seconde vergeven aan iemand die reageerde via PM. Als ik er nog meer krijg zal ik aan je denkenquote:Op maandag 20 april 2009 17:28 schreef Rewimo het volgende:
Evenstar, joh, wat een hoop ellende zo ineens. Hoop dat het allemaal meevalt met je zus en je neefjes! Sterkte!![]()
Vivi, als niemand anders zich meldt zou ik de Eftelingkaartjes wel willen hebben
Graagquote:Op maandag 20 april 2009 19:51 schreef Vivi het volgende:
Sorry, ik heb ze net 1 seconde vergeven aan iemand die reageerde via PM. Als ik er nog meer krijg zal ik aan je denken.
quote:Op maandag 20 april 2009 19:47 schreef Dakota het volgende:
ik zit heerlijk te genieten van koffie, bakkerschocolade![]()
en mn nieuwe Pearl Jam DVD'tje (gekregen van lief)
en ik heb een schort voor hem gekocht, met een debiele kikker erop1 RECHT! AANRECHT
[/dagboek]
quote:Op maandag 20 april 2009 19:44 schreef _Bar_ het volgende:
[..]
ow zo herkenbaar....
en toen besloten om er maar helemaal mee te stoppen, het slikken van de pil dan, tot de hormoonzooi echt goed uit mijn lijf was. een mirena te laten plaatsen![]()
Heel graag, als ik 3 kaarten vol heb ben ik blijquote:Op maandag 20 april 2009 20:07 schreef Diaan73 het volgende:
Rewimo, wij hebben ook nog wel zegeltjes over. Wij hebben zelf al 3 kaarten vol. Komende weekend zullen er nog wel meer bijkomen.
Jaaaa die had ik gister voorbij zien komen ergens op tv geloof ik. Bizar hoe hij zichzelf herpaktquote:Op maandag 20 april 2009 20:16 schreef Dakota het volgende:
huilen?
nieuwe sensatie van britain's got talent
En die stem dan? Voor zo'n jonge knul! Echt fantastischquote:Op maandag 20 april 2009 20:26 schreef huuphuup het volgende:
[..]
Jaaaa die had ik gister voorbij zien komen ergens op tv geloof ik. Bizar hoe hij zichzelf herpaktgeweldig!
Toen je een doekje tussen je billen zat?quote:Op maandag 20 april 2009 20:53 schreef Vivi het volgende:
Zoiets had ik laatst ook, toen moest ik de morning after pil halen.
quote:Op maandag 20 april 2009 20:53 schreef Vivi het volgende:
Zoiets had ik laatst ook, toen moest ik de morning after pil halen.
idd terwijl die oldschool gamemuziek kickass isquote:Op maandag 20 april 2009 20:54 schreef Ticootje het volgende:
ja dansende nerds! Ik erger me aan de beauty's. Altijd maar gillen.
Van anaal wordt je niet zwanger schatquote:Op maandag 20 april 2009 20:55 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Toen je een doekje tussen je billen zat?
Dus dat doen we verkeerd? Het voelt soms wel als een bevalling hoor.quote:Op maandag 20 april 2009 21:11 schreef Vivi het volgende:
[..]
Van anaal wordt je niet zwanger schat.
hahahaquote:Op maandag 20 april 2009 21:13 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Dus dat doen we verkeerd? Het voelt soms wel als een bevalling hoor.
Kan ik me indenkenquote:Op maandag 20 april 2009 21:15 schreef RockabeIIa het volgende:
Ik vond het beeld van B. met die kleine billen en dat doekje ertussen zo puur en lieflijk en zelfs schattig maar icm met het beeld wat ik nu met dingen die tussen grote mensenbillen kunnen blijven steken heb ik spijt dat ik het hier neergeschreven heb
Tranen in mijn ogen.quote:Op maandag 20 april 2009 20:16 schreef Dakota het volgende:
huilen?
nieuwe sensatie van britain's got talent
ik ben nogal een nerd jaquote:Op maandag 20 april 2009 21:09 schreef Ticootje het volgende:
dakota, volgens mij ben jij ook een nerd. Een beautygeek.
Zal ik je dan nog maar een vertederend beeld erbij schetsen om het weer recht te trekken?quote:Op maandag 20 april 2009 21:15 schreef RockabeIIa het volgende:
Ik vond het beeld van B. met die kleine billen en dat doekje ertussen zo puur en lieflijk en zelfs schattig maar icm met het beeld wat ik nu met dingen die tussen grote mensenbillen kunnen blijven steken heb ik spijt dat ik het hier neergeschreven heb
Zo lang? Dan ben je geen echte nerd...quote:Op maandag 20 april 2009 21:23 schreef Ticootje het volgende:
dat geeft niet hoor. Er zijn er meer hier. * meldt
Vandaag nog: ik loop langs de portier van mn werk " he jij kan dingen met computers he?" dat kostte me weer 10 minuten.
quote:Op maandag 20 april 2009 21:27 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Zal ik je dan nog maar een vertederend beeld erbij schetsen om het weer recht te trekken?
Vakantie in Frankrijk, speciale ijsjes voor de kinderen, met spookjes als steeltjes. Volwassenen aan de keukentafel, kleuter van 4 komt langs lopen 'spookje nou' en scharrelt door naar buiten, waarop wij als volwassenen en masse van onze stoel vallen, spookje stak nl. idd ook tussen de billetjes uit. Hilarisch en echt tegelijk superschattig!![]()
Grappenmaker, je moet ook dingen uitleggen aan iemand die er geen barst van snapt. Op jip en janneke niveau zeg maar, ik ben heel geduldig. Ik blijf uitleggen tot het kwartje valt, dat dat langer duurt ligt niet aan mij.quote:Op maandag 20 april 2009 21:34 schreef RockabeIIa het volgende:
[..]
Zo lang? Dan ben je geen echte nerd...
BE, soms zou je willen dat overal aan camera hing he?
I'm with you on that eigkquote:Op maandag 20 april 2009 22:07 schreef Maneki.Neko het volgende:
Ik ben aan het HTML`en, hij zit naast me te scripten en programmeren. Stelletjes nerds
Oh een uitje vind ik leuk hoor dames, maar ik ben allergisch voor zogenaamd jolige fuifjes. Dan loop ik weg. Echt. *spuugt tussen wijsvinger en middelvinger door*
Memmel we moeten inderdaad de boel een keer kortsluiten. Zeg maar wanneer. Dan kun jij daarna gaan ontsluiten
Mag bij mij in de tuin hoor!quote:Op maandag 20 april 2009 22:16 schreef huuphuup het volgende:
[..]
I'm with you on that eigk![]()
maar ik wil best een ott high tea ofzo organiseren
Ghehe moeten we het wel goed timen zodat J. niet in de knoei komt met zn bbq-ratio 's avondsquote:Op maandag 20 april 2009 22:20 schreef Memmel het volgende:
[..]
Mag bij mij in de tuin hoor!(even afhankelijk van de datum natuurlijk ivm baren enzo...)
Rocka, ik zou het niet weten joh. Benen omhoog ofzo? Heb geen idee. Maar wel vervelend.
http://www.weleda.nl/zelf(...)benen/venadoron.htmlquote:Op maandag 20 april 2009 22:18 schreef RockabeIIa het volgende:
Heeft er misschien iemand tips voor rusteloze benen?
Ik zal kijken of ik nog een zweedse band kan meelenenquote:Op maandag 20 april 2009 22:12 schreef Memmel het volgende:
Ik heb alle tijd! Kunnen een keer naar Rein toe ivm vervoer misschien handiger voor haar? Reinhilde, roep eens wat!
*noteert grondpen en halsband inpakken voor Maneki's jolige fuif ivm wegloop gevaar....
Is dat er 1 met stroom?quote:Op maandag 20 april 2009 22:40 schreef Asyniur het volgende:
[..]
Ik zal kijken of ik nog een zweedse band kan meelenen
nogsteeds ziekquote:
die pil voor mannen is er toch al dacht ik...quote:Op maandag 20 april 2009 20:08 schreef Faja-Lobi het volgende:
@Rocka, ik wil niks in mijn lichaam aan anticonceptie, dus geen spiraal, implanon etc. Liever iets wat ik zelf onder controle heb en waar ik niet allergisch voor ben. Ik heb een metaal allergie en spiraaltjes zijn dus al geen optie, zo een buisje in mijn arm lijkt me niet echt je van het. Ik had wel laatst iets gelezen over zo een pleister pil. Misschien daar eens in verdiepen.
Bar, ik had vroeger altijd microgynon 30 en die is nu dus te licht bevonden, en zo ga je dan een heel lijstje af met pil soorten waarvan de dokter denkt dat het beter is. Maar bij de een krijg je knallende koppijn, de vorige pil heb ik gewoon een maand lang gevloeid, andere pil verdwijnt je complete libido, en nu voel ik me dus een ballon. Ze zouden gewoon een pil voor mannen moeten uitvinden.
quote:Op maandag 20 april 2009 22:59 schreef _Bar_ het volgende:
ik heb hier trouwens nog een prachtig paashaas pak liggen... misschien leuk om aan te trekkenvond dat namelijk ook toen we begonnen met de kinderkamer, hij was nog opzoek naar een plamuurmes, en zei tegen mij
ga maar vast beginnen ik kom er zo aan.
dus ik boven druk bezig met de muur natmaken, en de vloertegels van het kamertje te halen,
toenaan mij vroeg of het lukte allemaal,
ik keek niet op of om en antwoorde gewoon terwijl ik door bleef gaan met waar ik mee bezig was.vroeg niks meer maar bleef op zijn plek staan in de deuropening, en daar stond
in zijn paashaaspak met hangoortjes....
en toen keek ik op naar hem
en toen moest ik heel hard lachen en rennen om het toilet optijd te halen![]()
Zijn ze druk mee bezig om hier in de zorg helemaal uit te bannen. Heeft al een aantal dodelijke slachtoffers geëist.quote:Op dinsdag 21 april 2009 07:23 schreef Asyniur het volgende:
[..]
Nee joh, dat is zo'n brede witte band waarmee ze mensen in stoelen en bedden vast maken...
Ikke weet, daarom heb ik ze ook overquote:Op dinsdag 21 april 2009 07:28 schreef flowerbox het volgende:
Zijn ze druk mee bezig om hier in de zorg helemaal uit te bannen. Heeft al een aantal dodelijke slachtoffers geëist.
Nee, ik ook niet. 'Ze' worden dan zo beperkt in hun vrijheid. Echt vreselijk.quote:Op dinsdag 21 april 2009 07:39 schreef Asyniur het volgende:
[..]
Ikke weet, daarom heb ik ze ook over
bovendien is het vaak mis gegaan door verkeerd gebruik... overigens ben ik nooit voorstander geweest
Jupquote:Op dinsdag 21 april 2009 08:30 schreef Chan het volgende:
goeiemorgen, wat een heerlijke zonnige ochtend
doe niet zo raaaaaaaaarquote:Op dinsdag 21 april 2009 08:34 schreef freecell het volgende:
[..]
Jup
Ik schop TARA uit bed om op Leander te letten en ga lekker een half uurtje rennen
ga dan even lekker slapenquote:Op dinsdag 21 april 2009 08:51 schreef Vicky het volgende:
zo.. kind gedropt op de psz.. moeders even lekker relaxen
en dalijk strijken
geen tijd voorquote:
dat komt helemaal goed ticootje dat heb je zo onder de kniequote:Op dinsdag 21 april 2009 08:57 schreef Ticootje het volgende:
Ja dakota, succes vandaag voor je vriend.
pff, ik zit me echt een beetje druk te maken, zondag gaat manlief gewoon bijna een week weg. (Wil er niet iemand blijven logeren ofzo??) AAAH, hoe ga ik dat allemaal doen helemaal alleen?!?!
komt vast goed allemaal..quote:Op dinsdag 21 april 2009 08:57 schreef Ticootje het volgende:
Ja dakota, succes vandaag voor je vriend.
pff, ik zit me echt een beetje druk te maken, zondag gaat manlief gewoon bijna een week weg. (Wil er niet iemand blijven logeren ofzo??) AAAH, hoe ga ik dat allemaal doen helemaal alleen?!?!
PM me je adres maar!!quote:Op maandag 20 april 2009 20:24 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Heel graag, als ik 3 kaarten vol heb ben ik blijIk heb al 1 zegel
Kom niet zo vaak bij Appie
Maar ik kreeg net ook al 2 zegels aangeboden van iemand
dus het begin is er.
Er zitten hier hele aardige dames, weet je dat? Ik heb al een stel zegels toegezegd gekregenquote:
Nu moet ik even heel hard nadenkenquote:Op dinsdag 21 april 2009 09:56 schreef debuurvrouw het volgende:
Je hebt 12 zegels nodig voor 3 kaarten Rewimo. Was mijn post voor Christan ook nog aangekomen vroeg ik me ineens af?
Nou ja, voetbal plaatjes dus. Dan zal het wel. Gelukkig maar, ik was ineens bang dat de envelop onderweg gescheurd was ofzo.quote:Op dinsdag 21 april 2009 10:02 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Nu moet ik even heel hard nadenkenIk weet het niet meer
Volgens mij wel hoor, hij heeft nogal wat post gekregen de laatste tijd met de voetbalplaatjes en zo
En ik ben meestal niet degene die de postbus leegt. Hij heeft inmiddels in elk geval een indrukwekkende verzameling (waarvan hij de AZ-plaatjes naar Timo van Stout heeft gestuurd)
Ben benieuwd hoe dat is.. wij gaan 9 mei naar Lebbis.quote:Op dinsdag 21 april 2009 09:27 schreef miss_sly het volgende:
Succes voor je vriend, Koot!
Ticootje, je kunt het zeker, maar dat je het niet leuk vindt, kan ik me goed voorstellen
Saffier, welk theater? Wij gaan vanavond naar Lebbis in de Kleine Komedie
Nee, volgens mij is dat helemaal goed gegaanquote:Op dinsdag 21 april 2009 10:04 schreef debuurvrouw het volgende:
Nou ja, voetbal plaatjes dus. Dan zal het wel. Gelukkig maar, ik was ineens bang dat de envelop onderweg gescheurd was ofzo.
Ik heb qltel zover dat hij 's morgen min of meer met zijn ogen nog dicht Christans lunch in zijn schooltas stopt, voor de rest zorg ik dan welquote:Op dinsdag 21 april 2009 10:08 schreef Diaan73 het volgende:
Ik doe elke morgen ook alleen, Peace staat meestal op het punt om weg te gaan als ik met d ekinderen bezig ben.
En vooral véél rozequote:
Ahwquote:Op dinsdag 21 april 2009 10:36 schreef Dakota het volgende:
vriendlief is weer thuisOV lag stil..dus afspraak gemist .. en zijn fiets is ook nog eens gestolen, arm schaap
quote:Op dinsdag 21 april 2009 10:36 schreef Dakota het volgende:
vriendlief is weer thuisOV lag stil..dus afspraak gemist .. en zijn fiets is ook nog eens gestolen, arm schaap
Dat is stom!quote:Op dinsdag 21 april 2009 10:36 schreef Dakota het volgende:
Een troostkoperquote:Op dinsdag 21 april 2009 10:54 schreef Dakota het volgende:
hij heeft wel weer jurkjes voor Elin gekochtzijn nieuwe hobby geloof ik, ontzettend schattig
hendig! hij koopt de jurkjes die ik tof vind..maar te duur. Dus heb ik geen schuldgevoelquote:
Te handigquote:Op dinsdag 21 april 2009 10:56 schreef Dakota het volgende:
[..]
hendig! hij koopt de jurkjes die ik tof vind..maar te duur. Dus heb ik geen schuldgevoel
Waar kun je die feature downloaden voor een man?quote:Op dinsdag 21 april 2009 10:56 schreef Dakota het volgende:
[..]
hendig! hij koopt de jurkjes die ik tof vind..maar te duur. Dus heb ik geen schuldgevoel
Zijn er ook verschillende versies van? Wij hebben een jongetje, dus ik wil geen jurkjes maar de stoere-broeken-en-shirts-featurequote:Op dinsdag 21 april 2009 11:05 schreef Ticootje het volgende:
Waar kun je die feature downloaden voor een man?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |