ik ookquote:Op maandag 20 april 2009 12:03 schreef Ticootje het volgende:
Oh, maar karaoke vind ik juist heel leuk. Vooral na veel bier.
Dat is echt een superidee. En fout!! Lijkt me heerlijk!quote:Op maandag 20 april 2009 12:08 schreef Reinhilde het volgende:
mmm lekker huup!
Mijn stem is wel geschikt voor you're so vain btw.![]()
Tico, wanneer gaan we bier drinken en karaoke-en?![]()
-------------> we gaan gewoon een karaoke-fok-vrijgezellenfeest-ding organiseren voor Maneki!
vooral dat jaquote:Op maandag 20 april 2009 12:13 schreef Diaan73 het volgende:
En een bruid in spé heeft toch eigenlijk niets te zeggen over haar vrijgezellenfeest??
quote:
oef voor ons allemaal? zal een fijn gezicht zijn met mn dikke babybuik in zo'n pakjequote:
Niet opwindend?quote:Op maandag 20 april 2009 12:20 schreef huuphuup het volgende:
[..]
oef voor ons allemaal? zal een fijn gezicht zijn met mn dikke babybuik in zo'n pakjehaha.
jaaaaa smiespelen ik ben voor!![]()
Die dump je toch gewoon in ballorigquote:Op maandag 20 april 2009 12:25 schreef pinquit het volgende:
whaha leuke plannen![]()
(wie biedt zich dan aan om op al onz kids te passen?
)
quote:Op maandag 20 april 2009 12:08 schreef Reinhilde het volgende:
-------------> we gaan gewoon een karaoke-fok-vrijgezellenfeest-ding organiseren voor Maneki!
Of de ikea...quote:Op maandag 20 april 2009 12:26 schreef Stout het volgende:
[..]
Die dump je toch gewoon in ballorig![]()
(Dat hebben hier ouders gedaan en zijn zelf gaan winkelen in het centrum...toen kreeg een kind een ongelukje....)
Cool!quote:
ook zo'n leuke plek, maar daar mag je ze dumpen hequote:
Dan moet je ze vaak na een uur weer ophalenquote:
oeh ja dat vind ik wel een goeiequote:Op maandag 20 april 2009 12:28 schreef miss_sly het volgende:
Alleen de aanstaande bruid moet dan toch in bunny-pakje? Rest gewoon netjes opgetut, zo zie ik ze tenminste altijd rondlopen!
quote:Op maandag 20 april 2009 12:31 schreef MeNicole het volgende:
[..]
Dan moet je ze vaak na een uur weer ophalen
Oja helemaal mee eens (wij hebben geen afwasmachine) maar droger kan ik echt zonderquote:Op maandag 20 april 2009 12:34 schreef Rewimo het volgende:
Als ik moet kiezen tussen droger weg of afwasmachine weg, dan is het de droger die sneuvelt hoorIk heb zo'n bloedhekel aan afwassen dus ik ben al twee jaar heel erg gelukkig
![]()
Wij hebben een washok, daar staan de wasmachine en twee drogers(we gebruiken er maar eentje hoor, maar we hadden er nu eenmaal allebei een...) en daarboven hangen waslijnen
Alles bij elkaar, handig.
his 'n hers wasdrogers!quote:Op maandag 20 april 2009 12:34 schreef Rewimo het volgende:
Als ik moet kiezen tussen droger weg of afwasmachine weg, dan is het de droger die sneuvelt hoorIk heb zo'n bloedhekel aan afwassen dus ik ben al twee jaar heel erg gelukkig
![]()
Wij hebben een washok, daar staan de wasmachine en twee drogers(we gebruiken er maar eentje hoor, maar we hadden er nu eenmaal allebei een...) en daarboven hangen waslijnen
Alles bij elkaar, handig.
Yup, ze gaan NU naar schoolquote:Op maandag 20 april 2009 12:37 schreef huuphuup het volgende:
[..]
his 'n hers wasdrogers!
*dingdong* Timo en Merijn willen graag opgehaald worden uit het kinderparadijs![]()
We hadden ook his 'n hers wasmachines maar his is kapot. Toen was het wel handig dat hers nog op zolder stondquote:
ghehe ohoh wat zou his toch zonder hers moetenquote:Op maandag 20 april 2009 12:51 schreef Rewimo het volgende:
[..]
We hadden ook his 'n hers wasmachines maar his is kapot. Toen was het wel handig dat hers nog op zolder stond
Ik nog 4 uurtjes, dus het valt voor jou nog mee....quote:Op maandag 20 april 2009 12:53 schreef RockabeIIa het volgende:
nog...2...uurtjes....werken
Duurt...lang...
Ik ook nog 2 maar we gaan nog even het winkelcentrum in om een kaartje te kopen voor onze collega, die bevallen is van een zoontje. Lekker even aan de luchtquote:Op maandag 20 april 2009 12:53 schreef RockabeIIa het volgende:
nog...2...uurtjes....werken
Duurt...lang...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |