SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vigilante +1 The Coon strikes again!
Op vrijdag 10 juli 2009 09:51 schreef Zith het volgende:
TS is met z'n çollega's lunchtsverkeersleider op de comodoren.
quote:Op maandag 20 april 2009 10:16 schreef LockonStratos het volgende:
mijn belangrijke functie op de afdeling sales
quote:mijn jarenlange ervaring en kennis van technologie
quote:Grote expertise die gewardeerd word
Je doet zo je best om goed over te komen...quote:Op maandag 20 april 2009 10:16 schreef LockonStratos het volgende:
mijn jarenlange ervaring en kennis van technologie word dus gewardeerd
Anti-klacht: Grote expertise die gewardeerd word
Vanavond open ik wel een paar hendige topics over mijn ervaringen
quote:Op maandag 20 april 2009 10:19 schreef quirina het volgende:
^ ^ ^ ^ ^ ^ ^ ^ ^ | |____
|.THE WHO GIVES A | | |'""|""\_ ,_
| __ FUCK TRUCK __ l ||__|__|__|)
|(@)(@)* * * *(@)(@) * * * |( @)
Hart voor de zaak heet dat, icm een hoog salaris en 200% overurenquote:Op maandag 20 april 2009 10:27 schreef MarMar het volgende:
Jij bent gewoon de sukkel die doet waar andere mensen geen zin in hebben..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vigilante +1 The Coon strikes again!
quote:Op maandag 20 april 2009 10:32 schreef LockonStratos het volgende:
[..]
Hart voor de zaak heet dat, icm een hoog salaris en 200% overurenJa hoor, hart voor de zaak heet dat! Ze gebruiken je heus niet alleen maar omdat het ze gewoon goed uitkomt!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 20 april 2009 10:32 schreef LockonStratos het volgende:
[..]
Hart voor de zaak heet dat, icm een hoog salaris en 200% overurenEn jij bent degene met de meeste overuren?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Naja omdat de servicedesk alleen maar van die 19 jarige kneusjes heeft, willen ze 3 dagen in de week iemand met expertise daaro hebben zitten... ik doe het 1 keer in de 2 weken, vind het niet zo'n ramp hoorquote:Op maandag 20 april 2009 10:35 schreef Rasher het volgende:
[..]
En jij bent degene met de meeste overuren?
quote:
quote:Op maandag 20 april 2009 10:37 schreef Loveless85 het volgende:
Kortom, je haalt overdag koffie voor de mensen van Sales, maar je begeleider wil nu dat je ook keer avondje de telefoon opneemt in het Callcenter, maar je vind dit best eng, omdat je dit alleen moet doen?
Om je zelfvertrouwen een boost te geven open je maar een topic op FOK, waar je beide functies flink ophemelt, in een ultieme poging hier wel erkend te worden...
Ja idd, al mijn collega's gaan op maandagavond naar het terrasquote:Op maandag 20 april 2009 10:38 schreef MarMar het volgende:
Alle collega's lekker op het terrasje met een biertje, want TS doet het wel voor ze!
En hoe komt het dat jij het allemaal zo goed weet daar?quote:Op maandag 20 april 2009 10:37 schreef LockonStratos het volgende:
[..]
Naja omdat de servicedesk alleen maar van die 19 jarige kneusjes heeft, willen ze 3 dagen in de week iemand met expertise daaro hebben zitten... ik doe het 1 keer in de 2 weken, vind het niet zo'n ramp hoor
Omdat ik in hetzelfde bedrijf werk misschienquote:Op maandag 20 april 2009 10:44 schreef B.. het volgende:
[..]
En hoe komt het dat jij het allemaal zo goed weet daar?
quote:
quote:
Je kennis wordt misbruikt. Als je als 1 van de weinige in een bedrijf meer weet dan een ander met dezelfde functie dan wil dat maar 1 ding zeggen:quote:Op maandag 20 april 2009 10:45 schreef LockonStratos het volgende:
[..]
Omdat ik in hetzelfde bedrijf werk misschien
My life in a nutshellquote:Op maandag 20 april 2009 10:47 schreef HairyArsedIrishman het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Wat ik verwacht nog te lezen:TS heeft aan Harvard en Oxford tegelijkertijd gestudeerd. TS heeft 7 villa's over heel de wereld TS heeft een harem van 45 blonde playmate's met minimaal DD TS heeft lul van 27 cm in ruststand TS heeft 5 BMW's, 3 Ferrari's, 8 Porsches, 9 Bugatti's en staat op het punt het ISS over te kopen.
...
Naja goed, als je mijn topic eens goed door las.quote:Op maandag 20 april 2009 10:48 schreef Rasher het volgende:
[..]
Je kennis wordt misbruikt. Als je als 1 van de weinige in een bedrijf meer weet dan een ander met dezelfde functie dan wil dat maar 1 ding zeggen:
Je laat over je heen lopen. Je collega's verdienen net zoveel door zich minder in te spannen en minder hersen capaciteit te gebruiken.
Denk daar eens over na.
quote:Op maandag 20 april 2009 10:19 schreef quirina het volgende:
^ ^ ^ ^ ^ ^ ^ ^ ^ | |____
|.THE WHO GIVES A | | |'""|""\_ ,_
| __ FUCK TRUCK __ l ||__|__|__|)
|(@)(@)* * * *(@)(@) * * * |( @)
Wat klaag je dan als het zo relaxed chillen isquote:Op maandag 20 april 2009 10:52 schreef LockonStratos het volgende:
[..]
Naja goed, als je mijn topic eens goed door las.
Dan zie je dat ik dit 1 keer in de 2 weken doe, 200% betaald krijg en het de volgende dag mag compenseren.
Dan lijkt me de keuze snel gemaakt met een avondje chillen op servicedesk
Ja, omdat ik die 19-jarige kneus normaal het werk laat doen waar ik geen zin in heb, en zelf dan alleen technische vragen van hem beantwoord.. En nu moet ik dus zelf die 3 telefoontjes per avond opnemenquote:Op maandag 20 april 2009 10:53 schreef Rasher het volgende:
[..]
Wat klaag je dan als het zo relaxed chillen isOmdat je het alleen moet ipv met die 19 jarige kneus?
Het valt allemaal wel mee dus.quote:Op maandag 20 april 2009 10:54 schreef LockonStratos het volgende:
[..]
Ja, omdat ik die 19-jarige kneus normaal het werk laat doen waar ik geen zin in heb, en zelf dan alleen technische vragen van hem beantwoord.. En nu moet ik dus zelf die 3 telefoontjes per avond opnemen
Oja en het is kut dat ik nu zelf me eten moet halen.quote:Op maandag 20 april 2009 10:55 schreef Rasher het volgende:
[..]
Het valt allemaal wel mee dus.
Onterechte klacht.
Sorry, maar hij is redelijk 'spot on' volgens mij. Ik bedoel, als je blijkbaar sales werk en servicedesk werk kunt combineren, dan vraag ik me af waar ze jou voor aan hebben genomen... je functie klinkt in ieder geval als één die ze heel makkelijk weg kunnen saneren... dus succes met de kredietcrisis, TS.quote:
quote:Op maandag 20 april 2009 10:56 schreef MarMar het volgende:
"Chillen op de servicedesk" versus "baan waarin expertise gewaardeerd wordt"...
Ehm..
iets klopt niet in dit plaatje!
Zeg TS, woon je wel op jezelf?
TS is moeders kindje en bang om voor zichzelf te zorgen.quote:Op maandag 20 april 2009 10:56 schreef LockonStratos het volgende:
Oja en het is kut dat ik nu zelf me eten moet halen.
Juist niet, ik werk op sales, als account manager, maar omdat ik vroeger veel servicedesk werk heb gedaan en veel kennis van de systemen enzo heb hebben ze gevraagd of ik af en toe wil bijspringenquote:Op maandag 20 april 2009 10:58 schreef AlphaOmega het volgende:
[..]
Sorry, maar hij is redelijk 'spot on' volgens mij. Ik bedoel, als je blijkbaar sales werk en servicedesk werk kunt combineren, dan vraag ik me af waar ze jou voor aan hebben genomen... je functie klinkt in ieder geval als één die ze heel makkelijk weg kunnen saneren... dus succes met de kredietcrisis, TS.
Lezen....quote:Op maandag 20 april 2009 10:56 schreef MarMar het volgende:
"Chillen op de servicedesk" versus "baan waarin expertise gewaardeerd wordt"...
Ehm..
iets klopt niet in dit plaatje!
Zeg TS, woon je wel op jezelf?
Bang niet, lui welquote:Op maandag 20 april 2009 10:59 schreef Rasher het volgende:
[..]
[..]
TS is moeders kindje en bang om voor zichzelf te zorgen.
Dat bedoel ik precies. Op sales hebben ze je blijkbaar zo hard nodig dat ze je maar af en toe wat op de servicedesk laten aanrommelen, zodat je in ieder geval iets te doen hebt... nogmaals, succes met de kredietcrisis...quote:Op maandag 20 april 2009 11:01 schreef LockonStratos het volgende:
[..]
Juist niet, ik werk op sales, als account manager, maar omdat ik vroeger veel servicedesk werk heb gedaan en veel kennis van de systemen enzo heb hebben ze gevraagd of ik af en toe wil bijspringen
In mijn sector geen last vanquote:Op maandag 20 april 2009 11:04 schreef AlphaOmega het volgende:
[..]
Dat bedoel ik precies. Op sales hebben ze je blijkbaar zo hard nodig dat ze je maar af en toe wat op de servicedesk laten aanrommelen, zodat je in ieder geval iets te doen hebt... nogmaals, succes met de kredietcrisis...
Nee, wel werkzaam in de IT-sector.quote:
Maar jou sector heeft daar geen last van, denk je?quote:Op maandag 20 april 2009 11:08 schreef LockonStratos het volgende:
[..]
Nee, wel werkzaam in de IT-sector.
quote:Op maandag 20 april 2009 11:02 schreef LockonStratos het volgende:
Wie doet de c-c-c-c-combo breaker???![]()
Kijk TS, er zijn mensen die het wel begrijpen...quote:Op maandag 20 april 2009 11:11 schreef Loveless85 het volgende:
Godver TS, dan ben je dus echt een dikke faalhaas als je gewoon beweert dat de IT-sector geen last heeft van de crisis. Misschien jij persoonlijk of jouw werkgever niet, maar weet niet of je verder het nieuws weleens volgt
Doe je moeder de groeten...quote:
Ik werk hier al 3 jaar als Account Manager met een vast contract en kom uit goodwill 2 keer in de maandag op de servicedesk. kthnxbyequote:Op maandag 20 april 2009 11:09 schreef AlphaOmega het volgende:
[..]
Maar jou sector heeft daar geen last van, denk je?
Heel veel bedrijven in de IT hebben het momenteel al lastig, dus ook de IT sector ontkomt er echt niet aan... en jij dus ook niet, zeker gezien de functie die je hebt... of niet hebt misschien wel... je bent vrij eenvoudig te markeren als 'uitzendkracht' of 'invalkracht', en daarmee makkelijk te verwijzen naar de bank, waar vele collega's gezellig met je zitten...
Dit gaat gewoon van eenquote:Op maandag 20 april 2009 11:16 schreef LockonStratos het volgende:
Ik werk bij een ISP, en moet zeggen dat er weinig bedrijven zijn die vanwege de kredietcrisis geen internet nemen.
Ow, als account manager voor een ISP.... nee, dan krijg jij nergens last van. Hoe failliet een bedrijf ook gaat, een ISP zullen ze altijd nodig hebben... en investeren... als de pest, het zijn gouden tijden...quote:Op maandag 20 april 2009 11:17 schreef LockonStratos het volgende:
[..]
Ik werk hier al 3 jaar als Account Manager met een vast contract en kom uit goodwill 2 keer in de maandag op de servicedesk. kthnxbye
quote:Op maandag 20 april 2009 10:47 schreef HairyArsedIrishman het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Wat ik verwacht nog te lezen:TS heeft aan Harvard en Oxford tegelijkertijd gestudeerd. TS heeft 7 villa's over heel de wereld TS heeft een harem van 45 blonde playmate's met minimaal DD TS heeft lul van 27 cm in ruststand TS heeft 5 BMW's, 3 Ferrari's, 8 Porsches, 9 Bugatti's en staat op het punt het ISS over te kopen.
...
Kátsing!quote:Op maandag 20 april 2009 11:28 schreef LockonStratos het volgende:
En zonder mij zou de winst van dit bedrijf een stuk lager liggen idd
Maak jezelf nou niks wijs.quote:Op maandag 20 april 2009 11:28 schreef LockonStratos het volgende:
Blijven volhouden TS!! goedzo!!quote:Op maandag 20 april 2009 11:28 schreef LockonStratos het volgende:
Waarom denkt iedereen dat ik 20 ben
Ik zou bewijs posten, ware het niet dat het vertrouwelijke informatie isquote:
quote:
quote:
quote:Op maandag 20 april 2009 10:52 schreef LockonStratos het volgende:200% betaald krijg
quote:Op maandag 20 april 2009 10:54 schreef LockonStratos het volgende:
Ja, omdat ik die 19-jarige kneus normaal het werk laat doen waar ik geen zin in heb
quote:Op maandag 20 april 2009 11:28 schreef LockonStratos het volgende:
Hoe lang blijf jij nog bezig?quote:Op maandag 20 april 2009 11:33 schreef LockonStratos het volgende:
Ik zou bewijs posten, ware het niet dat het vertrouwelijke informatie is
Ik zou gewoon ophouden met je werk, en je verhaal verwerken in een boek.quote:Op maandag 20 april 2009 11:33 schreef LockonStratos het volgende:
[..]
Ik zou bewijs posten, ware het niet dat het vertrouwelijke informatie is
Moet toch af en toe op kantoor verschijnen he...quote:Op maandag 20 april 2009 11:39 schreef Daniel1976 het volgende:
TS kan niet gewoon thuis werken via de VPN? Hmm. Lastig.
Om te vragen of er nog werk is, zodat je misschien toch nog iets kunt verdienen met je 0-uren contract?quote:Op maandag 20 april 2009 11:40 schreef LockonStratos het volgende:
[..]
Moet toch af en toe op kantoor verschijnen he...
Nog 1!!!! ga zo door!!quote:Op maandag 20 april 2009 11:40 schreef LockonStratos het volgende:
[..]
Moet toch af en toe op kantoor verschijnen he...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vigilante +1 The Coon strikes again!
quote:Op maandag 20 april 2009 11:42 schreef LockonStratos het volgende:
Ik had dit topic nooit moeten openenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
A..
quote:Op maandag 20 april 2009 11:28 schreef LockonStratos het volgende:
Waarom denkt iedereen dat ik 20 ben
Doe haar de groeten.quote:Op maandag 20 april 2009 11:42 schreef LockonStratos het volgende:
Gooi maar dicht ik moet toch zo naar een klant mijn moeder thuis toe
Ik had dit topic nooit moeten openenOw, voor veel mensen was dit een fijn topic. Het is altijd leuk om te weten dat hoe lullig je leven ook lijkt te zijn, er zijn altijd grotere losers te vinden... bedankt voor je demonstratie daarvan...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The past is what made you, but the future is what you're gonna make!
quote:Op maandag 20 april 2009 11:43 schreef AlphaOmega het volgende:
[..]
Ow, voor veel mensen was dit een fijn topic. Het is altijd leuk om te weten dat hoe lullig je leven ook lijkt te zijn, er zijn altijd grotere losers te vinden... bedankt voor je demonstratie daarvan...
TS, Wat verkoop je zoal?quote:Op maandag 20 april 2009 11:43 schreef LockonStratos het volgende:
Mensen die niet geloven dat andere fokkers ook wel eens de waarheid kunnen spreken
Er zijn genoeg Fok!kers die dat kunnen, jij bent daar niet één van...quote:Op maandag 20 april 2009 11:43 schreef LockonStratos het volgende:
Mensen die niet geloven dat andere fokkers ook wel eens de waarheid kunnen spreken
Internet.quote:
Ik had dit topic nooit moeten openenMee eens!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gôh. Aan wie zou dat kunnen liggen?quote:
Ach kom zeg, daar vroeg je toch zelf om, of niet dan?quote:
Ach kom zeg, Ja lap zeg!! Limburgers fokken ook weerquote:Op maandag 20 april 2009 11:47 schreef AlphaOmega het volgende:
[..]
Ach kom zeg, daar vroeg je toch zelf om, of niet dan?
Noem je mij nou een vlaaihapper? Da's wel een hele grote blunder...quote:Op maandag 20 april 2009 11:50 schreef B.. het volgende:
[..]
Ach kom zeg, Ja lap zeg!! Limburgers fokken ook weer
quote:Op maandag 20 april 2009 11:50 schreef Biels het volgende:
Een hoog salaris bij een callcenter als 20 jarige.. Relatief gezien voor je gebrekkige opleiding en achtergebleven intelligentie, misschien.
Hé, komaan zeg. We staan wel aan dezelfde kant, hè?quote:Op maandag 20 april 2009 11:50 schreef B.. het volgende:
[..]
Ach kom zeg, Ja lap zeg!! Limburgers fokken ook weer
Ja!!! Klopt, ach kom nou zeg!quote:Op maandag 20 april 2009 11:52 schreef AlphaOmega het volgende:
[..]
Noem je mij nou een vlaaihapper? Da's wel een hele grote blunder...
Gelukkig weet je met zo'n reactie zeker dat je geen taalfouten kan maken...quote:
Oh, val jij misschien in dezelfde categorie van faalhazen als TS?quote:
Nou is dus besproken dat ik dan minimaal met 1 zoeen 19 jarige kneus moet werken (voor de technische ondersteuning) en zodat het niet teveel werk is voor 1 persoon.
quote:Vanavond open ik wel een paar hendige topics over mijn ervaringenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
![]()
Als je kan Fokken heb je het ook niet te druk.
eeh, neequote:Op maandag 20 april 2009 11:59 schreef AlphaOmega het volgende:
[..]
Oh, val jij misschien in dezelfde categorie van faalhazen als TS?
Ja, nu heb je me inderdaad wel even te kijken gezet, met mijn compleet foutieve informatiequote:
Zoals al eerder in dat topic aangegeven kwam ik op bezoekquote:
Op jezelf wonen en te lui zijn om je eigen eten te koken.quote:Op maandag 20 april 2009 12:03 schreef LockonStratos het volgende:
[..]
Zoals al eerder in dat topic aangegeven kwam ik op bezoek
Klacht: Fokkers die niet kunnen lezen
Dat is makkelijk. Hoe hoog is de gemiddelde bijstandsuitkering in dit land?quote:Op maandag 20 april 2009 12:02 schreef Biels het volgende:
[..]
Ja, nu heb je me inderdaad wel even te kijken gezet, met mijn compleet foutieve informatie. Kom op man, tot je jaarsalarissen bekend maakt kan niemand je serieus nemen.
Dwight Schrute is een baas, want hij rijd Firebirdquote:Op maandag 20 april 2009 12:12 schreef Sapstengel het volgende:
Mensen die hun hele leven geven voor de zaak. Wat een autisten zijn dat altijd. Zoals:
[ afbeelding ]
Hij wel! Maar gelukkig heb jij ook mooie firebird stickers op je driewieler...quote:Op maandag 20 april 2009 12:19 schreef LockonStratos het volgende:
[..]
Dwight Schrute is een baas, want hij rijd Firebird
Die stropdas lijkt zwaar geshoppedquote:Op maandag 20 april 2009 12:12 schreef Sapstengel het volgende:
Mensen die hun hele leven geven voor de zaak. Wat een autisten zijn dat altijd. Zoals:
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 20 april 2009 12:26 schreef AlphaOmega het volgende:
[..]
Hij wel! Maar gelukkig heb jij ook mooie firebird stickers op je driewieler...
Zou jij niet naar een klant toegaan?quote:
Ah, je hebt een A4 stickersetje gebruikt... ook leuk.quote:
Na de lunchquote:Op maandag 20 april 2009 12:43 schreef HairyArsedIrishman het volgende:
[..]
Zou jij niet naar een klant toegaan?
TS blackberry'd op z'n laptop virtueel wireless, zoals alle managers.quote:Op maandag 20 april 2009 12:43 schreef HairyArsedIrishman het volgende:
[..]
TS was zijn lunchtrommel bij mamma thuis vergeten, en mamma wilde hem niet komen brengen...quote:Op maandag 20 april 2009 12:43 schreef HairyArsedIrishman het volgende:
[..]
Neen, ik heb de dealer de typeaanduiding er juist af laten halen.quote:Op maandag 20 april 2009 12:44 schreef AlphaOmega het volgende:
[..]
Ah, je hebt een A4 stickersetje gebruikt... ook leuk.
Virtueel wireless iddquote:Op maandag 20 april 2009 12:44 schreef Rasher het volgende:
[..]
TS blackberry'd op z'n laptop virtueel wireless, zoals alle managers.
Ah, om zo goedkoop mogelijk een bak onder je reet te hebben en te beweren dat het een van de allerduursten is, of niet. Past wel bij je.quote:Op maandag 20 april 2009 12:45 schreef LockonStratos het volgende:
[..]
Neen, ik heb de dealer de typeaanduiding er juist af laten halen.
Het kost juist extra geld om die plaatjes er af te laten halenquote:Op maandag 20 april 2009 12:46 schreef AlphaOmega het volgende:
[..]
Ah, om zo goedkoop mogelijk een bak onder je reet te hebben en te beweren dat het een van de allerduursten is, of niet. Past wel bij je.
Dat is logisch, dan verdient de leverancier in ieder geval nog iets aan dat soort wannabees....quote:Op maandag 20 april 2009 12:47 schreef LockonStratos het volgende:
[..]
Het kost juist extra geld om die plaatjes er af te laten halen![]()
Ja, echt keiduur man.quote:Op maandag 20 april 2009 12:47 schreef LockonStratos het volgende:
[..]
Het kost juist extra geld om die plaatjes er af te laten halen![]()
En rijdt is met -dt.quote:Op maandag 20 april 2009 12:36 schreef LockonStratos het volgende:
[..]
TS rijd over de A4 in de Alto van z'n moeder
Alsof ik zelf die moeite zou nemenquote:Op maandag 20 april 2009 12:58 schreef B.E.D het volgende:
[..]
Ja, echt keiduur man.
Elke idiioot kan dat thuis zelf met een föhn.
TS heeft een derdehands A4 uit 1999, ter waarde van 4.000 euro
En hij heeft de badge met 1.6 eraf laten halen.
Goed speurwerk!quote:Op maandag 20 april 2009 13:09 schreef B.E.D het volgende:
Je hebt nog niet eens je rijbewijs
CBR die de boel weer eens verneukt!!
En je bent zelf pas 18.
Meer een niet verkapt ik-wil-vanalles-voel-me-heel-wat-maar-ben-eigenlijk-de-grootste-faalhaas-van-Fok!-topicquote:Op maandag 20 april 2009 13:58 schreef Sapstengel het volgende:
Verkapt ik-wil-graag-een-Audi-A4-maar-kan-het-niet-betalen-dus-doe-op-internet-of-ik-er-een-heb-topic.
Dit vind ik eigenlijk wel sigwaardig. Wat ben jij een ongelooflijke loser.quote:Op maandag 20 april 2009 14:05 schreef LockonStratos het volgende:
GRAPJE!11!!!1!! hahaha 20 april!!1!!:D: ;dD:D
Kweenie wat erger is, de hoeveelheid faal die van je afkomt of dat je denkt dat een account manager zo'n fantastische baan is.quote:Op maandag 20 april 2009 14:05 schreef LockonStratos het volgende:
Best eng dit, zo opgaan in je verhaal, denkend dat je heel wat bent, terwijl je "gewoon" een 1e-lijns Sales medewerker bent met een neiging naar pathologisch liegen.quote:Op maandag 20 april 2009 14:05 schreef LockonStratos het volgende:
je bedoeld op de A4 met je toyota priusquote:
Unmundige faalhaas. Bezoek een zielenknijper ofzo.quote:
Wil jij zeggen dat iedereen de waarheid spreekt hierquote:Op maandag 20 april 2009 14:13 schreef HairyArsedIrishman het volgende:
[..]
Unmundige faalhaas. Bezoek een zielenknijper ofzo.
Alsof iemand dat ooit nog geloofd?quote:Op maandag 20 april 2009 14:11 schreef LockonStratos het volgende:
Dan nu de echte feiten:
Ik werk als Junior Account Manager en moet in hetzelfde bedrijf (waar ik vroeger servicedesk deed) nog af en toe invallen op de servicedesk omdat ze flink onderbezet zijn.
Inmiddels heb ik wel m'n rijbewijs.
Komt in de buurt toch
Het is echt waarquote:Op maandag 20 april 2009 14:15 schreef DrD00m het volgende:
[..]
Alsof iemand dat ooit nog geloofd?(als ze dat uberhaubt al deden :'') )
Neen. Ik stoor me er dan verder ook niet aan.quote:Op maandag 20 april 2009 14:14 schreef LockonStratos het volgende:
[..]
Wil jij zeggen dat iedereen de waarheid spreekt hier
Heb je dit vaker? Dat je moet liegen want het is Fok!?quote:Op maandag 20 april 2009 14:14 schreef LockonStratos het volgende:
[..]
Wil jij zeggen dat iedereen de waarheid spreekt hier
Fok! syndroomquote:Op maandag 20 april 2009 14:27 schreef Dragorius het volgende:
[..]
Heb je dit vaker? Dat je moet liegen want het is Fok!?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |