SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vigilante +1 The Coon strikes again!
Op vrijdag 10 juli 2009 09:51 schreef Zith het volgende:
TS is met z'n çollega's lunchtsverkeersleider op de comodoren.
quote:Op maandag 20 april 2009 10:16 schreef LockonStratos het volgende:
mijn belangrijke functie op de afdeling sales
quote:mijn jarenlange ervaring en kennis van technologie
quote:Grote expertise die gewardeerd word
Je doet zo je best om goed over te komen...quote:Op maandag 20 april 2009 10:16 schreef LockonStratos het volgende:
mijn jarenlange ervaring en kennis van technologie word dus gewardeerd
Anti-klacht: Grote expertise die gewardeerd word
Vanavond open ik wel een paar hendige topics over mijn ervaringen
quote:Op maandag 20 april 2009 10:19 schreef quirina het volgende:
^ ^ ^ ^ ^ ^ ^ ^ ^ | |____
|.THE WHO GIVES A | | |'""|""\_ ,_
| __ FUCK TRUCK __ l ||__|__|__|)
|(@)(@)* * * *(@)(@) * * * |( @)
Hart voor de zaak heet dat, icm een hoog salaris en 200% overurenquote:Op maandag 20 april 2009 10:27 schreef MarMar het volgende:
Jij bent gewoon de sukkel die doet waar andere mensen geen zin in hebben..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vigilante +1 The Coon strikes again!
Op vrijdag 10 juli 2009 09:51 schreef Zith het volgende:
TS is met z'n çollega's lunchtsverkeersleider op de comodoren.
quote:Op maandag 20 april 2009 10:32 schreef LockonStratos het volgende:
[..]
Hart voor de zaak heet dat, icm een hoog salaris en 200% overurenJa hoor, hart voor de zaak heet dat! Ze gebruiken je heus niet alleen maar omdat het ze gewoon goed uitkomt!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 20 april 2009 10:32 schreef LockonStratos het volgende:
[..]
Hart voor de zaak heet dat, icm een hoog salaris en 200% overurenEn jij bent degene met de meeste overuren?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Naja omdat de servicedesk alleen maar van die 19 jarige kneusjes heeft, willen ze 3 dagen in de week iemand met expertise daaro hebben zitten... ik doe het 1 keer in de 2 weken, vind het niet zo'n ramp hoorquote:Op maandag 20 april 2009 10:35 schreef Rasher het volgende:
[..]
En jij bent degene met de meeste overuren?
quote:
quote:Op maandag 20 april 2009 10:37 schreef Loveless85 het volgende:
Kortom, je haalt overdag koffie voor de mensen van Sales, maar je begeleider wil nu dat je ook keer avondje de telefoon opneemt in het Callcenter, maar je vind dit best eng, omdat je dit alleen moet doen?
Om je zelfvertrouwen een boost te geven open je maar een topic op FOK, waar je beide functies flink ophemelt, in een ultieme poging hier wel erkend te worden...
Ja idd, al mijn collega's gaan op maandagavond naar het terrasquote:Op maandag 20 april 2009 10:38 schreef MarMar het volgende:
Alle collega's lekker op het terrasje met een biertje, want TS doet het wel voor ze!
En hoe komt het dat jij het allemaal zo goed weet daar?quote:Op maandag 20 april 2009 10:37 schreef LockonStratos het volgende:
[..]
Naja omdat de servicedesk alleen maar van die 19 jarige kneusjes heeft, willen ze 3 dagen in de week iemand met expertise daaro hebben zitten... ik doe het 1 keer in de 2 weken, vind het niet zo'n ramp hoor
Omdat ik in hetzelfde bedrijf werk misschienquote:Op maandag 20 april 2009 10:44 schreef B.. het volgende:
[..]
En hoe komt het dat jij het allemaal zo goed weet daar?
quote:
quote:
Je kennis wordt misbruikt. Als je als 1 van de weinige in een bedrijf meer weet dan een ander met dezelfde functie dan wil dat maar 1 ding zeggen:quote:Op maandag 20 april 2009 10:45 schreef LockonStratos het volgende:
[..]
Omdat ik in hetzelfde bedrijf werk misschien
My life in a nutshellquote:Op maandag 20 april 2009 10:47 schreef HairyArsedIrishman het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Wat ik verwacht nog te lezen:TS heeft aan Harvard en Oxford tegelijkertijd gestudeerd. TS heeft 7 villa's over heel de wereld TS heeft een harem van 45 blonde playmate's met minimaal DD TS heeft lul van 27 cm in ruststand TS heeft 5 BMW's, 3 Ferrari's, 8 Porsches, 9 Bugatti's en staat op het punt het ISS over te kopen.
...
Naja goed, als je mijn topic eens goed door las.quote:Op maandag 20 april 2009 10:48 schreef Rasher het volgende:
[..]
Je kennis wordt misbruikt. Als je als 1 van de weinige in een bedrijf meer weet dan een ander met dezelfde functie dan wil dat maar 1 ding zeggen:
Je laat over je heen lopen. Je collega's verdienen net zoveel door zich minder in te spannen en minder hersen capaciteit te gebruiken.
Denk daar eens over na.
quote:Op maandag 20 april 2009 10:19 schreef quirina het volgende:
^ ^ ^ ^ ^ ^ ^ ^ ^ | |____
|.THE WHO GIVES A | | |'""|""\_ ,_
| __ FUCK TRUCK __ l ||__|__|__|)
|(@)(@)* * * *(@)(@) * * * |( @)
Wat klaag je dan als het zo relaxed chillen isquote:Op maandag 20 april 2009 10:52 schreef LockonStratos het volgende:
[..]
Naja goed, als je mijn topic eens goed door las.
Dan zie je dat ik dit 1 keer in de 2 weken doe, 200% betaald krijg en het de volgende dag mag compenseren.
Dan lijkt me de keuze snel gemaakt met een avondje chillen op servicedesk
Ja, omdat ik die 19-jarige kneus normaal het werk laat doen waar ik geen zin in heb, en zelf dan alleen technische vragen van hem beantwoord.. En nu moet ik dus zelf die 3 telefoontjes per avond opnemenquote:Op maandag 20 april 2009 10:53 schreef Rasher het volgende:
[..]
Wat klaag je dan als het zo relaxed chillen isOmdat je het alleen moet ipv met die 19 jarige kneus?
Het valt allemaal wel mee dus.quote:Op maandag 20 april 2009 10:54 schreef LockonStratos het volgende:
[..]
Ja, omdat ik die 19-jarige kneus normaal het werk laat doen waar ik geen zin in heb, en zelf dan alleen technische vragen van hem beantwoord.. En nu moet ik dus zelf die 3 telefoontjes per avond opnemen
Oja en het is kut dat ik nu zelf me eten moet halen.quote:Op maandag 20 april 2009 10:55 schreef Rasher het volgende:
[..]
Het valt allemaal wel mee dus.
Onterechte klacht.
Sorry, maar hij is redelijk 'spot on' volgens mij. Ik bedoel, als je blijkbaar sales werk en servicedesk werk kunt combineren, dan vraag ik me af waar ze jou voor aan hebben genomen... je functie klinkt in ieder geval als één die ze heel makkelijk weg kunnen saneren... dus succes met de kredietcrisis, TS.quote:
quote:Op maandag 20 april 2009 10:56 schreef MarMar het volgende:
"Chillen op de servicedesk" versus "baan waarin expertise gewaardeerd wordt"...
Ehm..
iets klopt niet in dit plaatje!
Zeg TS, woon je wel op jezelf?
TS is moeders kindje en bang om voor zichzelf te zorgen.quote:Op maandag 20 april 2009 10:56 schreef LockonStratos het volgende:
Oja en het is kut dat ik nu zelf me eten moet halen.
Juist niet, ik werk op sales, als account manager, maar omdat ik vroeger veel servicedesk werk heb gedaan en veel kennis van de systemen enzo heb hebben ze gevraagd of ik af en toe wil bijspringenquote:Op maandag 20 april 2009 10:58 schreef AlphaOmega het volgende:
[..]
Sorry, maar hij is redelijk 'spot on' volgens mij. Ik bedoel, als je blijkbaar sales werk en servicedesk werk kunt combineren, dan vraag ik me af waar ze jou voor aan hebben genomen... je functie klinkt in ieder geval als één die ze heel makkelijk weg kunnen saneren... dus succes met de kredietcrisis, TS.
Lezen....quote:Op maandag 20 april 2009 10:56 schreef MarMar het volgende:
"Chillen op de servicedesk" versus "baan waarin expertise gewaardeerd wordt"...
Ehm..
iets klopt niet in dit plaatje!
Zeg TS, woon je wel op jezelf?
Bang niet, lui welquote:Op maandag 20 april 2009 10:59 schreef Rasher het volgende:
[..]
[..]
TS is moeders kindje en bang om voor zichzelf te zorgen.
Dat bedoel ik precies. Op sales hebben ze je blijkbaar zo hard nodig dat ze je maar af en toe wat op de servicedesk laten aanrommelen, zodat je in ieder geval iets te doen hebt... nogmaals, succes met de kredietcrisis...quote:Op maandag 20 april 2009 11:01 schreef LockonStratos het volgende:
[..]
Juist niet, ik werk op sales, als account manager, maar omdat ik vroeger veel servicedesk werk heb gedaan en veel kennis van de systemen enzo heb hebben ze gevraagd of ik af en toe wil bijspringen
In mijn sector geen last vanquote:Op maandag 20 april 2009 11:04 schreef AlphaOmega het volgende:
[..]
Dat bedoel ik precies. Op sales hebben ze je blijkbaar zo hard nodig dat ze je maar af en toe wat op de servicedesk laten aanrommelen, zodat je in ieder geval iets te doen hebt... nogmaals, succes met de kredietcrisis...
Nee, wel werkzaam in de IT-sector.quote:
Maar jou sector heeft daar geen last van, denk je?quote:Op maandag 20 april 2009 11:08 schreef LockonStratos het volgende:
[..]
Nee, wel werkzaam in de IT-sector.
quote:Op maandag 20 april 2009 11:02 schreef LockonStratos het volgende:
Wie doet de c-c-c-c-combo breaker???![]()
Kijk TS, er zijn mensen die het wel begrijpen...quote:Op maandag 20 april 2009 11:11 schreef Loveless85 het volgende:
Godver TS, dan ben je dus echt een dikke faalhaas als je gewoon beweert dat de IT-sector geen last heeft van de crisis. Misschien jij persoonlijk of jouw werkgever niet, maar weet niet of je verder het nieuws weleens volgt
Doe je moeder de groeten...quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |