Haha oke super, zo zou je nog heel wat leuke constructies kunnen bedenken thanks!quote:Op maandag 20 april 2009 12:30 schreef Gremen het volgende:
[..]
Volgens mij kan je het met geavanceerde orders tegenover alles zetten.
Je kan zelfs zeggen dat wanneer KPN boven de 10 ofzo komt, dan je je short mittal wilt verkopen
Ja, gaat prima met KPN. Alweer 3% in de plus voor mij.quote:
quote:Update 11:29
De handel in alle financiële producten is inmiddels hervat op de Amsterdamse beurs. De prutsers van Euronext hadden een storing.
Vreemd, waarom staan de futures dan niet op +10%?quote:Merrill helpt Bank of America aan miljardenwinst
20-04-2009 13:23:30
Brussel (tijd) - Bank of America (BoA), de grootste bank van de Verenigde Staten, heeft in het eerste kwartaal van 2009 meer verdiend dan in heel vorig jaar samen. De bank haalde een winst die meer dan elf keer hoger ligt dan de analistenverwachtingen.
BoA sluit daarbij aan in het rijtje van achtereenvolgens Wells Fargo, Goldman Sachs, JPMorgan en Citigroup, die allen beter dan verwachte cijfers voor konden leggen over het eerste kwartaal.
De winst per aandeel (wpa) kwam uit op 0,44 dollar, daar waar analisten gemiddeld een wpa van 0,04 dollar verwachtten. In totaal kwam de nettowinst uit op 4,2 miljard dollar. Van die inkomsten kwam meer dan 3 miljard van het in 2008 overgenomen Merrill Lynch.
Wie wil dat nou niet?quote:Op maandag 20 april 2009 12:30 schreef Gremen het volgende:
[..]
Volgens mij kan je het met geavanceerde orders tegenover alles zetten.
Je kan zelfs zeggen dat wanneer KPN boven de 10 ofzo komt, dan je je short mittal wilt verkopen
omdat iedereen na vorige week argwanend is dit is gewoon te mooi om waar te zijn.quote:Op maandag 20 april 2009 13:25 schreef pberends het volgende:
[..]
Vreemd, waarom staan de futures dan niet op +10%?
bijna een uitgerookte shorter dusquote:Op maandag 20 april 2009 13:31 schreef edwinh het volgende:
ik heb eindelijk weer eens een leuk dag rendement van boven de 500 euri, ik was bijna gestopt met beleggentot vanavond
na een paar keer >500 euro verlies, bedoel je?quote:Op maandag 20 april 2009 13:31 schreef edwinh het volgende:
ik heb eindelijk weer eens een leuk dag rendement van boven de 500 euri, ik was bijna gestopt met beleggentot vanavond
Mja, toen ik zag dat mn sprinter shorts gigantisch omhoog liep ging het ook vrij aardig als je in de duizenden aantallen sprintertjes koopt.quote:Op maandag 20 april 2009 13:31 schreef edwinh het volgende:
Ik had dit echt niet verwacht, snap niet waarom alles zo down gaat nuquote:Op maandag 20 april 2009 14:10 schreef rvlaak_werk2 het volgende:
Die cijfers van BOA worden niet vertrouwd... Goh, heel vreemd met het "mark to fantasy" principe
zit een 2,2 mrd fair value adjustment op ML structured notes en een 1,9 mrd pre-tax gain op CCB shares..quote:Op maandag 20 april 2009 14:10 schreef rvlaak_werk2 het volgende:
Die cijfers van BOA worden niet vertrouwd... Goh, heel vreemd met het "mark to fantasy" principe
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |