abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_68290700
quote:
Op donderdag 23 april 2009 00:26 schreef Sloggi het volgende:
Tiendalli staat ook weer met 'n jankverhaal in het AD.
Niet blij met zn rol als wisselspeler? Achja, van mij mag hij op dit moment basis hoor, Leerdam moet nog veel leren en hij speelde een puike wedstrijd tegen Twente.

Volgend seizoen .
  donderdag 23 april 2009 @ 00:31:15 #228
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_68290780
quote:
Staat hier ook al gepost.

Desalniettemin vind ik het ook vreemd dat Vlemmings een jeugdspeler die eigenlijk geen RB is verkiest boven Tiendalli, die nou ook weer niet zo slecht is. Hij heeft dus een punt,
Ten percent faster with a sturdier frame
pi_68290806
Hij postte het voor mij, had er even over heengelezen.

Knal Tiendalli maar gewoon basis idd.
  donderdag 23 april 2009 @ 00:32:53 #230
227143 Kopbal
Bal met de kop.
pi_68290825
Ik vind het geen toeval meer dat elke trainer het niet ziet zitten in Tiendalli. Toch valt hij me vaker positief dan negatief op als hij erin staat. Ben dus een beetje in dubio...
  donderdag 23 april 2009 @ 03:51:45 #231
123545 DatMeenJeNiet
Mike Mampuya till i die O+
pi_68292492
quote:
Voor al die fans is het goed te weten dat er geen cent beschikbaar zal zijn. Dat blijkt al uit het feit dat er een externe financier werd gezocht voor het aantrekken van Dani Fernandez. Die is inmiddels gevonden en de deal zal dus snel definitief zijn, maar veel meer extern geld zal er niet komen, want de eerder genoemde sponsors lijken nu een voor een af te haken.

De stoere woorden onder het genot van een goed glas lijken niet door daden gevolgd te worden. Het zal daarom een heidens karwei worden voor Been, Beenhakker en adviseur Jansen om er volgend jaar iets van te maken. Om zo creatief mogelijk te zijn, geldt inmiddels dat het vertrek van elke speler bespreekbaar is. Verder zal het vooral van de creativiteit en kwaliteiten van Mario Been afhangen. Zeven procent kans dat het een titel oplevert. Dat is altijd meer dan niets.
Uit de column van Wilfred Genee.
pi_68292499
Het lijkt er dus op dat Erwin Mulder noodgedwongen een kans krijgt.
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
pi_68292592
quote:
Op woensdag 22 april 2009 23:40 schreef jorienvdherik het volgende:

[..]

Playoffs gaan winnen,? wat een amsterdamsche arrogantie
die Amsterdamse avatar
die 'grap' in je sig
  donderdag 23 april 2009 @ 07:23:11 #234
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_68292898
quote:
Op donderdag 23 april 2009 03:51 schreef DatMeenJeNiet het volgende:

[..]

Uit de column van Wilfred Genee.
Ik dacht dat 'adviseur' Jansen (Wim of Rob?) weg was?
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
  donderdag 23 april 2009 @ 08:10:35 #235
139380 Keltie
Meemeemeemee
pi_68293234
quote:
Op donderdag 23 april 2009 07:23 schreef Happel het volgende:

[..]

Ik dacht dat 'adviseur' Jansen (Wim of Rob?) weg was?
Wim
Dat dacht ik ook jah..
pi_68293351
Bekerfinalisten bekend; rekenen kan beginnen

Datum: 23-04-2009 Bron: FR-Fans.nl

De bekerfinalisten zijn bekend. Fc Twente bekert op 17 mei in de Kuip tegen Sc Heerenveen. De Friezen wonnen gister avond met 0-2 in en tegen Volendam. Fc Twente wist zich dinsdag al te verzekeren van een plek in de finale door met 3-1 te winnen van Nac Breda. Het lijkt logisch dat als de bekerwinnaar bij de eerste 8 eindigt dat ook de nummer 9 kans maakt om zich via de Play Offs te plaatsen voor Europees voetbal. Echter staat het op de KNVB site niet helemaal zo omschreven, lees hieronder de voorwaarden:
Download speelschema Play-Offs

N.B.
Indien één van de BVO's uit nr. 5 t/m 8 meedoet aan de KNVB beker finale dan zal:
- ronde 1 een knock-out ronde worden
- speeldag 16 mei vervallen
- A-1/B-1 en A-2/B-2 op 21 en 24 mei plaatsvinden
- A-3 en B-3 als beslissingswedstrijd vervallen

Nr. 9 maakt kans op de play-offs als de KNVB beker finale:
- wordt gespeeld door teams uit de nrs. 1 t/m 4
- wordt gewonnen door één van de nrs. 5 t/m 8
- wordt gespeeld tussen de nr. 3 of 4 tegen een nr. 5 t/m 8
- wordt gewonnen door een nr. 3 t/m 8 tegen de nr. 9

Als de stand zo is al deze nu is Fc Twente 2e en Sc Heerenveen 5e, gaat het eerste puntje niet op. Het tweede puntje gaat alleen op als Sc Heernveen de beker zou winnen. Het derde puntje gaat niet op, want Fc Twente is 2e en geen derde. Ook het laatste puntje gaat alleen op als Sc Heernveen de beker wint.

Dit is nog niet de definitieve eindstand in de Eredivisie, dus er kan nog veel gebeuren. Ook Feyenoord kan zich nog direct plaatsen door nog een puntje meer te pakken dan Nac of Fc Utrecht.
pi_68297491
Hoe zit met de inkomsten uit de collectebus?
pi_68297996
100k dacht ik
pi_68299986
Waar is crane eigenlijk? Of post ie verder onder een kloon?

Oja en die Wilfred Genee moet je volgens mij sowieso niet zo serieus nemen.
quote:
Dat blijkt al uit het feit dat er een externe financier werd gezocht voor het aantrekken van Dani Fernandez. Die is inmiddels gevonden en de deal zal dus snel definitief zijn, maar veel meer extern geld zal er niet komen, want de eerder genoemde sponsors lijken nu een voor een af te haken.
Zou wel mooi zijn als die externe financier er is voor Fernandez, we hebben echt een RB nodig voor volgend seizoen. Dani nog steeds een prima keuze met de beperkte financiële middelen.
  donderdag 23 april 2009 @ 12:28:29 #240
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_68300236
Extern geld m'n ass, dat geld is gewoon een overbruggingsbedrag dat Feyenoord op een later tijdstip weer moet terugbetalen, met rente logischerwijs.
Komt trouwens van éen van de grote investeerders in de talentenpool die tevens een bestuurlijke functie bekleed bij de club (niet de proftak overigens).
  donderdag 23 april 2009 @ 12:33:52 #241
227143 Kopbal
Bal met de kop.
pi_68300409
quote:
Show your tits out for LN
wo, 22/04/2009 - 13:40

TietenDe Sinners Bar in Newcastle heeft zijn verontschuldigingen aangeboden vanwege een opmerkelijke advertentie. Vrouwen die hun borsten tonen aan het barpersoneel zouden gratis bier krijgen. ‘Whoever shows her … the word begins with T and ends with S … to the bar staff gets a free short. Girls only!’

De advertentie is mede op aandringen van de overheid – en na een boycot van studenten van de universiteit van Newcastle – ingetrokken, maar heeft ons wel op een idee gebracht. In het kader van de actie ‘Van Ons, Voor Genot’ storten wij voor elke vrouw die voor de wedstrijd Feyenoord – Roda JC haar borsten laat zien aan een van de verkopers van Lunatic News en dit op de gevoelige plaat laat vastleggen 19,08 euro in de pot van de actie ‘Voor Feyenoord, Van Ons’.

Dames, laat zien dat vrouwen voor deze ene keer wel bij het voetbal horen…
Geweldige actie.
pi_68302817
quote:
Op donderdag 23 april 2009 12:33 schreef Kopbal het volgende:
[ afbeelding ]
[..]

Geweldige actie.

Volgens mij gaat het volgend jaar financieel nog kloteriger worden dit jaar.
pi_68307084
quote:
Op woensdag 22 april 2009 23:55 schreef Rots het volgende:
Leuk geschreven stukje over Makaay. Gewoon verkopen voor vijf miljoen, maar die knakker wil zelf niet helaas.
[..]

Welke poolse talenten wil onze Don Leo gaan halen dan, iemand?
Nou Rots, wat dacht je van Lewandowski? De spits van, inderdaad, Lech Poznan? Echt een groot talent en hoeft niet al teveel te kosten gezien het salaris dat hij verdient in Polen. Nu zeg ik niet dát we 'm kunnen betalen, maar dat er weldegelijk goede Poolse talenten zijn.
pi_68307631
quote:
Op donderdag 23 april 2009 15:56 schreef Jorwol het volgende:

[..]

Nou Rots, wat dacht je van Lewandowski? De spits van, inderdaad, Lech Poznan? Echt een groot talent en hoeft niet al teveel te kosten gezien het salaris dat hij verdient in Polen. Nu zeg ik niet dát we 'm kunnen betalen, maar dat er weldegelijk goede Poolse talenten zijn.
Lewandowski, nooit van gehoord. Maar als jij zegt dat het een talent is, knallen maar.
pi_68307741
In mijn Football Manager-game is hij de sterspeler van Chelsea.
  donderdag 23 april 2009 @ 16:18:43 #246
227143 Kopbal
Bal met de kop.
pi_68307814
In mijn Football Manager-game heb ik al 2 keer de champions league gewonnen, met Feyenoord.
pi_68307909
quote:
Op donderdag 23 april 2009 16:18 schreef Kopbal het volgende:
In mijn Football Manager-game heb ik al 2 keer de champions league gewonnen, met Feyenoord.
Ik ga nu voor de derde keer achter elkaar, vorig jaar zelfs de triple + de wereldbeker en beide super cups (seizoen 2019-2020).
  donderdag 23 april 2009 @ 16:48:12 #248
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_68308753
Kopbal en heiden6 aanstellen als technische staf .
2000 light years from home
pi_68313488
Ik hoop dat ze van Makaay afkomen deze zomer, die gast veroorzaakt de helft van het begrotingstekort bij Feyenoord. Als AZ ofzo 1 miljoen biedt, direct laten gaan.
-
  donderdag 23 april 2009 @ 19:38:29 #250
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_68313769
quote:
Op donderdag 23 april 2009 19:31 schreef Ritmo het volgende:
Ik hoop dat ze van Makaay afkomen deze zomer, die gast veroorzaakt de helft van het begrotingstekort bij Feyenoord. Als AZ ofzo 1 miljoen biedt, direct laten gaan.
Mits het mogelijk is om van dat geld een vervanger aan te trekken inderdaad.
Ten percent faster with a sturdier frame
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')