Niet blij met zn rol als wisselspeler? Achja, van mij mag hij op dit moment basis hoor, Leerdam moet nog veel leren en hij speelde een puike wedstrijd tegen Twente.quote:Op donderdag 23 april 2009 00:26 schreef Sloggi het volgende:
Tiendalli staat ook weer met 'n jankverhaal in het AD.
Staat hier ook al gepost.quote:Op donderdag 23 april 2009 00:29 schreef Sloggi het volgende:
http://www.sportwereld.nl(...)in_mijn_gezicht.html
Uit de column van Wilfred Genee.quote:Voor al die fans is het goed te weten dat er geen cent beschikbaar zal zijn. Dat blijkt al uit het feit dat er een externe financier werd gezocht voor het aantrekken van Dani Fernandez. Die is inmiddels gevonden en de deal zal dus snel definitief zijn, maar veel meer extern geld zal er niet komen, want de eerder genoemde sponsors lijken nu een voor een af te haken.
De stoere woorden onder het genot van een goed glas lijken niet door daden gevolgd te worden. Het zal daarom een heidens karwei worden voor Been, Beenhakker en adviseur Jansen om er volgend jaar iets van te maken. Om zo creatief mogelijk te zijn, geldt inmiddels dat het vertrek van elke speler bespreekbaar is. Verder zal het vooral van de creativiteit en kwaliteiten van Mario Been afhangen. Zeven procent kans dat het een titel oplevert. Dat is altijd meer dan niets.
die Amsterdamse avatarquote:Op woensdag 22 april 2009 23:40 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Playoffs gaan winnen,? wat een amsterdamsche arrogantie
Ik dacht dat 'adviseur' Jansen (Wim of Rob?) weg was?quote:Op donderdag 23 april 2009 03:51 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
[..]
Uit de column van Wilfred Genee.
Wimquote:Op donderdag 23 april 2009 07:23 schreef Happel het volgende:
[..]
Ik dacht dat 'adviseur' Jansen (Wim of Rob?) weg was?
Zou wel mooi zijn als die externe financier er is voor Fernandez, we hebben echt een RB nodig voor volgend seizoen. Dani nog steeds een prima keuze met de beperkte financiële middelen.quote:Dat blijkt al uit het feit dat er een externe financier werd gezocht voor het aantrekken van Dani Fernandez. Die is inmiddels gevonden en de deal zal dus snel definitief zijn, maar veel meer extern geld zal er niet komen, want de eerder genoemde sponsors lijken nu een voor een af te haken.
Geweldige actie.quote:Show your tits out for LN
wo, 22/04/2009 - 13:40
TietenDe Sinners Bar in Newcastle heeft zijn verontschuldigingen aangeboden vanwege een opmerkelijke advertentie. Vrouwen die hun borsten tonen aan het barpersoneel zouden gratis bier krijgen. ‘Whoever shows her … the word begins with T and ends with S … to the bar staff gets a free short. Girls only!’
De advertentie is mede op aandringen van de overheid – en na een boycot van studenten van de universiteit van Newcastle – ingetrokken, maar heeft ons wel op een idee gebracht. In het kader van de actie ‘Van Ons, Voor Genot’ storten wij voor elke vrouw die voor de wedstrijd Feyenoord – Roda JC haar borsten laat zien aan een van de verkopers van Lunatic News en dit op de gevoelige plaat laat vastleggen 19,08 euro in de pot van de actie ‘Voor Feyenoord, Van Ons’.
Dames, laat zien dat vrouwen voor deze ene keer wel bij het voetbal horen…
Nou Rots, wat dacht je van Lewandowski? De spits van, inderdaad, Lech Poznan? Echt een groot talent en hoeft niet al teveel te kosten gezien het salaris dat hij verdient in Polen. Nu zeg ik niet dát we 'm kunnen betalen, maar dat er weldegelijk goede Poolse talenten zijn.quote:Op woensdag 22 april 2009 23:55 schreef Rots het volgende:
Leuk geschreven stukje over Makaay. Gewoon verkopen voor vijf miljoen, maar die knakker wil zelf niet helaas.![]()
[..]
Welke poolse talenten wil onze Don Leo gaan halen dan, iemand?
Lewandowski, nooit van gehoord. Maar als jij zegt dat het een talent is, knallen maar.quote:Op donderdag 23 april 2009 15:56 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Nou Rots, wat dacht je van Lewandowski? De spits van, inderdaad, Lech Poznan? Echt een groot talent en hoeft niet al teveel te kosten gezien het salaris dat hij verdient in Polen. Nu zeg ik niet dát we 'm kunnen betalen, maar dat er weldegelijk goede Poolse talenten zijn.
Ik ga nu voor de derde keer achter elkaar, vorig jaar zelfs de triple + de wereldbeker en beide super cups (seizoen 2019-2020).quote:Op donderdag 23 april 2009 16:18 schreef Kopbal het volgende:
In mijn Football Manager-game heb ik al 2 keer de champions league gewonnen, met Feyenoord.
Mits het mogelijk is om van dat geld een vervanger aan te trekken inderdaad.quote:Op donderdag 23 april 2009 19:31 schreef Ritmo het volgende:
Ik hoop dat ze van Makaay afkomen deze zomer, die gast veroorzaakt de helft van het begrotingstekort bij Feyenoord. Als AZ ofzo 1 miljoen biedt, direct laten gaan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |