Nou ja hij staat toch zeker twee keer per week inde keuken en als hij niet werkt vaker. nog zoiets; als Emma met Mike thuis komt loopt ze vaak eerst naar de keuken om mij te zoeken. toegegeven ze komt meestal thuis op het moment dat ik aan het koken ben maar tochquote:Op zaterdag 30 mei 2009 17:21 schreef livelink het volgende:
Aj, daar valt Mike door de mand![]()
Hij kookt zeker niet zoveel?
Ik ben benieuwd of ik dat van mijn kind wel kan waarderen, want als iemand dat nu aan me vraagt zeg ik zeker weten. Ik doe niets, maar dankjewel voor de vriendelijke vraagquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
Hier zeggen we dan: "En hoe vraag je dat ook alweer?"quote:Op zaterdag 30 mei 2009 20:20 schreef MamsX het volgende:
Ik ben benieuwd of ik dat van mijn kind wel kan waarderen, want als iemand dat nu aan me vraagt zeg ik zeker weten. Ik doe niets, maar dankjewel voor de vriendelijke vraag
quote:Op zaterdag 30 mei 2009 17:25 schreef Spooky4u het volgende:
Whahaha, ik onderwerp Jordy aan de test: Jordy, wat eten we, spaghetti of pasgetti?
Jordy: Pasta.
Ik zei ook daarna, hoe vraag je dat netjes?quote:Op zaterdag 30 mei 2009 20:20 schreef MamsX het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd of ik dat van mijn kind wel kan waarderen, want als iemand dat nu aan me vraagt zeg ik zeker weten. Ik doe niets, maar dankjewel voor de vriendelijke vraag
Verder weer allemaal leuke praatjes
quote:Op zondag 31 mei 2009 22:52 schreef pinquit het volgende:
mama tegen max: "kijk, zie je huups buik? weet je wat daar in zit?"
max *nadenkt* "water"
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |