Woehquote:Op vrijdag 8 mei 2009 14:16 schreef debuurvrouw het volgende:
En moederdag is ook maar lastig. Gister uit school:
Was het leuk op school? wat heb je gedaan?
B: nou, een ketting gemaakt en......![]()
![]()
![]()
Ik heb niks gedaan, en dat van die ketting was een grapje.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Grote zebratietenquote:Op zondag 10 mei 2009 21:41 schreef Ireth het volgende:
Sta gistermiddag met Suus bij de Bijenkorf, afdeling lingerie. Suus hielp mee uitzoeken (en eerlijk is eerlijk, ze had op een gegeven moment een setje omhoog die erg leuk was en die ik dus gekocht heb!).
Ik sta in het ene pad en aan de andere kant van het rek stond mijn dochter. Die ineens een zwart/wit gestreepte bh, maatje kistje-vol-kokosnoten, omhoog hield en door de Bijenkorf heen schalde "Deze is leuk mama! Krijg je grote zebratieten van!!!"
quote:Op vrijdag 15 mei 2009 15:34 schreef Lois het volgende:
Iris kwam gisteren thuis "de mama van Luuk is zwangeres"
Eh...... kan ze goed zingen dan?
"Neee mama, ze is vol verwachting!"
quote:Op zaterdag 16 mei 2009 09:51 schreef easy-going het volgende:
Ow, wat een heerlijk topic is dit toch
Sven wist een mop:
Sven:Kennen jullie die mop van die mummie?
Wij: nee
Sven: ingewikkeld he
even later: mama, wat is een mummie eigenlijk??
quote:Op zondag 17 mei 2009 20:16 schreef Luchtbel het volgende:
[..]
Mooi is dat he
Jolie vertelde me laatst de worteltjestaartmop...... 'Nou en toen ging dat konijn dus toch maar een worteltaart bakken of nee toch de bakker, nee het konijn. Ja. Zo was het, he. Het konijn bakte de taart en ging toen naar de bakker en toen nam de bakker een hap en toen zei-de het konijn: vies he?
Oh haha mam, hij klopt niet meer. Of wel. Toch?
Hé mam, klopt ie toch of lach je me uit?'
quote:Op maandag 18 mei 2009 16:02 schreef Swetsenegger het volgende:
Ik: Ik heb pijn in m'n voeten
Saskia: Dat komt omdat je te weinig beweegt
Ik:Niet...
quote:Op maandag 18 mei 2009 16:02 schreef Swetsenegger het volgende:
Ik: Ik heb pijn in m'n voeten
Saskia: Dat komt omdat je te weinig beweegt
Ik:Niet...
dat weet je niet zeker?quote:Op dinsdag 19 mei 2009 21:27 schreef Brooklynn het volgende:
tussen de stralen![]()
Ik belde vandaag met mijn zus. Zij heeft een zoontje van 4 geloof ik.
Op een gegeven moment zegt ze; 'er staat er één aan m'n been te trekken dat ie wat aan je vragen'. Dus zei geeft de telefoon door. Hoor ik ineens; 'Zeg, vriend..
Op dat moment had ik 't even niet meer![]()
HIj had t zn vader een keer horen zeggen ofzo. Ik had ook toen ik 't hoorde van hé, wat zegt ie nou?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
haha, dat had ik gisteren ook.quote:Op maandag 25 mei 2009 10:41 schreef Koosje het volgende:
Kinderpraatjes zijn leuk, maar deze mama kan d'r ook wat van.
Mijn oudste wilde net niet opruimen. Ik zeg: kom op, ruim dat eens netjes op, je bent toch geen klein kind meer!?
Hij is net 3.
Het floepte er zomaar uit.
Die heeft Fleur ook heel lang gehad. Zoquote:Op woensdag 20 mei 2009 13:31 schreef LadyS het volgende:
Amber ging bij opa en oma eten... "Maar mama, ik zag popètjes en die vind ik helemaal niet lekker".
Ik wist niet waar ze het over had, dus ik vroeg hoe dat er dan uit zag: "Kleine groene bolletjes..."
En heb ik al verteld dat Amber steeds "gewoonkamer" zegt?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |