quote:Op zondag 19 april 2009 21:40 schreef Luchtbel het volgende:
'Zullen we doen wie als eerstes thuis is mama,' schreeuwt Jolie die al minstens acht meter dichterbij huis is. Ik heb ook een keer zin om te winnen![]()
dus haal haar in. Hoor ik achter me: 'Ja haaaalloooo we hadden toch niet afgesproken dat jij ook zou gaan rennen?!'
quote:Op zondag 19 april 2009 16:09 schreef Fuente het volgende:
Sara tegen mijn schoonzus tijdens haar logeerweekend: Mijn mama prikt mijn papa altijd met een vork in z'n bips
quote:Op zondag 19 april 2009 21:40 schreef Ireth het volgende:
Hier vorige keer "Juf? Mijn papa houdt van mijn spekkiebillen, daar wil hij altijd in bijten!!"
Ooo wat eigenwijs!!!quote:Op maandag 20 april 2009 09:30 schreef Vicky het volgende:
Amber heeft ook een nieuw stopwoordje.. ze doet alles op haar gemakkie.
ff op mijn gemakkie tv kijken
ff op mijn gemakkie een boekje lezen
hihi die Mirtequote:Op dinsdag 21 april 2009 08:32 schreef Nijna het volgende:
Anna en Amber![]()
![]()
Van het weekend zat Mirte met papa een boekje te kijken, wijst een plaatje van een Oerang Oetan aan en zegt iets wat verdacht veel klinkt als de naam van papa...(waar ze dat nou vandaan heeft... als ze nou papa had gezegd dan wist ik het wel
).
misschien de gelijkenisquote:Op woensdag 22 april 2009 15:03 schreef freecell het volgende:
ArwenGeniaal
Waar had ze dat nou vandaan?
hier wordt idd ook altijd Bliksem McQueen gezegd.quote:Op dinsdag 28 april 2009 07:18 schreef livelink het volgende:
Job maakt zich er makkelijk van af en zegt gewoon Bliksem McQueen.
die was inderdaad ook zeer de moeite waard!quote:Met een speciale vermelding voor, bij wie het bezoek naar oma achterop de tong lag.
Maar het ís toch ook Bliksem McQueen?quote:Op dinsdag 28 april 2009 22:42 schreef bixister het volgende:
hier wordt idd ook altijd Bliksem McQueen gezegd.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
quote:Op maandag 4 mei 2009 15:19 schreef Luchtbel het volgende:
Jolie en een vriendinnetje fietsen door de tuin.
Vriendinnetje: 'Heeeelemaal naar Ameeeerika.'
Jolie: 'Hoe ver is dat?'
Vriendinnetje: 'Geen idee. Verder dan mijn wijk. Dus we moeten eerst naar Parkwijk.'
Jolie: 'Oh ja! Daarna is Stedenwijk! Daar zal het zijn!'
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
Over morbide kinderen gesprokenquote:Op woensdag 29 april 2009 00:21 schreef vaarsuvius het volgende:
Dit zal misschien al een oud filmpje zijn, maar door dit soort beelden ga ik weer twijfelen of ik misschien toch niet stiekum wel zelf ook een klein mensje wil hebben ooit. Gewoon te lief.
Kinderpraatje:
http://vimeo.com/2113477
quote:Op maandag 4 mei 2009 20:15 schreef Ireth het volgende:
Na de 2 minuten stilte...
"ik heb aan Blobje en Stippeltje gedacht mama..."Waren dat verzetshelden?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
Knus!quote:Op maandag 4 mei 2009 15:23 schreef Swetsenegger het volgende:
Fijn een stukje fietsen met het hele (morbide) gezin...
S: "Mama waarom heb je je telefoon bij je?"
E: "Nou als er wat gebeurt kan mama bellen"
S: "Wat gebeurt?"
E: "Ja stel je nu voor dat we een ongeluk krijgen dan kunnen we de ziekenauto bellen"
S: "Maar als er een auto over je heen rijdt kan je niet bellen"
J: "Nee maar dan heeft papa nog een telefoon, dan kan ik toch bellen"
S: "Maar als die auto over ons allemaal heen rijdt?"
J: "Ja, dan zijn we allemaal dood"
S: "Ja en dan gooien ze ons zeker allemaal in dezelfde kuil! *glimlacht* "Liggen we lekker op elkaar te knuffelen!"
Toverkoolquote:Op donderdag 7 mei 2009 18:26 schreef Luchtbel het volgende:
Jolie moest voor straf naar haar kamer. Na een tijdje kwam ze naar me toe en bood haar excuses aan.
Ik: "Het is al goed. Ik hoop dat je me begrepen hebt nu.'
Jolie: 'Ja ik heb er goed over nagedacht. Daarom duurde het zo lang.'
Ik: 'Dan is het goed.'
Jolie: 'Weet je wat ik dacht?''
.......
'Als dit een verhaal was dan was ik een zielige prinses en jij een hatelijke toverkool.'
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |