Met een mobiel?quote:Op maandag 20 april 2009 08:50 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
Op 5 drukken als de boel in gesprek is.
Als diegene die jij belt in gesprek is, dan druk je op de 5. En als die andere dan klaar is met bellen gaat jouw telefoon en wordt de andere nogmaals gebeld als je opneemt. Zo hoef je dus niet te wachten.quote:
Als je die indrukt bij een vaste telefoonlijn dan word je teruggebeld als diegene niet meer in gesprek is. Helaas heb ik atm alleen mijn mobiel bij mequote:
Met een vaste lijn kan je op 5 drukken als de tegenpartij in gesprek is. Als de tegenpartij later ophangt gaat jouw telefoon over en belt vervolgens meteen de tegenpartij op als je de hoorn opneemt.quote:
Mee bezig, groen groen groen.quote:Op maandag 20 april 2009 09:02 schreef quirina het volgende:
Gewoon steeds de re-dial toets indrukken.
Mijn stokoude mobieltje heeft "opnieuw proberen" als de tegenpartij in gesprek is. Misschien heeft die van jou dat ook wel ?quote:Op maandag 20 april 2009 09:00 schreef Renesite het volgende:
[..]
Als je die indrukt bij een vaste telefoonlijn dan word je teruggebeld als diegene niet meer in gesprek is. Helaas heb ik atm alleen mijn mobiel bij me
Het eerste uur van de dag is een ramp. Maar in princjpe wil ik gewoon vandaag heenquote:Op maandag 20 april 2009 09:04 schreef yvonne het volgende:
Maar de klacht is best terecht, bij huisartsen ed moet je idioot lang wachten, als de dames pauze hebben, 98677896x per dag, gooien ze de foon er ook af, tuut tuut tuut, enorm irritant.
Correct. De mijne presteert het om elke dag tussen 13:00 en 14:00 pauze te hebben. Dat is toch volledig achterhaalt in deze tijd?quote:Op maandag 20 april 2009 09:04 schreef yvonne het volgende:
Maar de klacht is best terecht, bij huisartsen ed moet je idioot lang wachten, als de dames pauze hebben, 98677896x per dag, gooien ze de foon er ook af, tuut tuut tuut, enorm irritant.
Wat is er aan de hand?quote:Op maandag 20 april 2009 09:05 schreef Renesite het volgende:
[..]
Het eerste uur van de dag is een ramp. Maar in princjpe wil ik gewoon vandaag heenMorgen kan ik niet etc etc etc etc...
Eikels
Loop nu al 2 of 3 weken lang met rode ogen jeuk ogen snot blablabla. Oogdruppen werken niet en nou wil ik injecties pilletjes oid die wel werken. Zaterdag nog op het werk werd mij gevraagd hoe goed mijn weekend was begonnenquote:
Hmmm, ik ga het ze voorstellen.quote:Op maandag 20 april 2009 09:05 schreef Market_Garden het volgende:
Gelukkig kan ik sinds een tijdje online afspraken maken
Hooikoorts periode breekt weer aanquote:Op maandag 20 april 2009 09:07 schreef Renesite het volgende:
[..]
Loop nu al 2 of 3 weken lang met rode ogen jeuk ogen snot blablabla. Oogdruppen werken niet en nou wil ik injecties pilletjes oid die wel werken. Zaterdag nog op het werk werd mij gevraagd hoe goed mijn weekend was begonnen!!!
[X]Geschiktquote:Op maandag 20 april 2009 09:07 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Steekt er een stuk bot uit en heb je er wel een beetje last van? [ afbeelding ]
Ik heb er al tijden last van. Vorig jaar 1 keer drupjes gekregen met prednisolon erinquote:
Smeer jezelf helemaal onder de ketchup en ren dan naar binnenquote:Op maandag 20 april 2009 09:13 schreef Renesite het volgende:
Okee... Ik ga er straks wel ff op de fiets langs als het zo moet!
Ja je kan langs gaan, het is alleen jammer voor je dat je de dokter niet zal zien zonder afspraak als je in de wachtkamer gaat zitten.quote:Op maandag 20 april 2009 09:13 schreef Renesite het volgende:
Okee... Ik ga er straks wel ff op de fiets langs als het zo moet!
Dat was mijn plan dan ookquote:Op maandag 20 april 2009 09:19 schreef quirina het volgende:
[..]
Ja je kan langs gaan, het is alleen jammer voor je dat je de dokter niet zal zien zonder afspraak als je in de wachtkamer gaat zitten.
Je kan beter even naar de assistentenbalie lopen en daar een afspraak maken ( mits ze het niet te druk hebben met de telefoon)
Het is ook gewoon bij elke dokter het zelfdequote:Op maandag 20 april 2009 09:22 schreef Renesite het volgende:
[..]
Dat was mijn plan dan ook!
Maar goed, ik heb dus een nieuwe assistente die ik niet ken en ik mag terugbellen tussen 14:00 en 14:30! Top
Reken er maar op dat je vandaag niet terecht kan. Op zijn vroegst morgen of woensdag.quote:Op maandag 20 april 2009 09:22 schreef Renesite het volgende:
[..]
Dat was mijn plan dan ook!
Maar goed, ik heb dus een nieuwe assistente die ik niet ken en ik mag terugbellen tussen 14:00 en 14:30! Top
Dan weet zijn moeder meteen van zijn schimmelinfectiequote:Op maandag 20 april 2009 08:57 schreef Mr.Cooper het volgende:
[..]
Dan bel je met de huis tel. Opgeslost, slotje.
Ja en die werken ook zo lekkerquote:Op maandag 20 april 2009 09:29 schreef quirina het volgende:
Bovendien hebben de meeste apotheken en drogisten zelfzorgmiddelen zonder recept voor hooikoorts.
moet je die banaan eens uit je oor halenquote:
quote:Op maandag 20 april 2009 09:41 schreef genakt het volgende:
[..]
moet je die banaan eens uit je oor halen
mischien helpt het
Verschilt per persoon denk ik, ik haal altijd reactine en dat helpt me goed.quote:Op maandag 20 april 2009 09:32 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Ja en die werken ook zo lekker![]()
En TS, maandagochtend is natuurlijk ook wel spitsuur bij een huisarts. Iedereen die geen zin had om met z'n klachten naar een vervanger te gaan in het weekend gaat op maandagochtend bellen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |