Normale werk tijd = 9 tot 5
Maar zo heel afentoe moet ik om 6 uur beginnen en dat is kut.
Ik slaap pas rond een uur of 12, dus als ik om 5 uur, kwart over 5 er uit moet dan is de kans groot dat dat niet gaat gebeuren. Ik slaap namelijk snel door alles heen wat om me heen gebeurd. Al wordt er een kanon langs m'n bed afgeschoten, ik slaap door. Want ik heb mijn slaap blijkbaard hard nodig en als ik minder dan 7 uur heb om te slapen dan verslaap ik me.
Nou vind ik dat niet zo erg maar mijn collega's wel. Dus ik allemaal wekkers kopen maar het mocht niet baten. Omdat ze hier zo lief zijn, begrijpen ze mijn situatie en heb ik meer 9 tot 5 diensten. Maar afentoe moet het toch. En ik verslaap mezelf elke dag.
De enige tips die ik krijg zijn:
Op tijd naar bed gaan.
Opstaan als de wekker gaat.
Klacht 1: Kan niet in slaap vallen. Wanneer ik ga slapen maakt niet uit. Gister om 10 uur naar bed gegaan. Ik heb zeker 2 uur liggen draaien voordat ik de slaap te pakken had. Werd om 3 uur midden in de nacht wakker met het gevoel dat ik net sliep. Kan goed tot later wakker zijn gebleven.
Klacht 2: Ik hoor geen wekker. Ik heb er 3, waarvan ik van 2 de geluiden kan wisselen (voor de afwisseling, anders zou ik gewend kunnen raken aan de geluiden). Maar ik slaap gewoon door.
Klacht 3: Uiteindelijk kom ik nog slaap te kort. Dus als ik straks thuis kom ben ik nog moe ook. Hoewel ik eerder klaar met werken ben, kan ik goed tot 5 uur op de bank liggen om bij te komen. Dus heb ik in principe nog minder vrije tijd dan wanneer ik om 9 uur begin.
Verf, voor de geillustreerde achterliggende gedachte:
![]()
iemand tips?

Enige wat ik weet dat werkt maar wat ik niet ga doen ivm met mijn leven is elke dag om 9 uur naar bed gaan. Dan raak ik gewend om elke dag om 5 uur uit m'n nest te komen. Ik zou 's avonds niet meer wegkunnen of een film kijken ofzo. Ik wil best aanpassen maar niet voor de ene keer in 3 maanden dat ik om 6 uur moet beginnen.
Verwachte reacties:
Slapen is voor watjes.

TS arriveert op z'n werk en gaat zitten internetten.
TS draagt 2 verschillende kleuren sokken.
TS vindt spruitjes lekker.
TS heeft een roze wekker.
TS zijn haren zitten slordig als ie slaapt.
Subklacht: En als dan op vrijdag/zaterdag avond de drank goed vloeit, gaan slapen rond een uur of 5 'smorgens en dan om half 10 weer wakker worden. Zo fit als een hoentje!

Dan kan het ineens wel.
Samenvatting: TS kan niet zonder 7 achtereenliggende uren slaap. TS kan niet slapen voor 12 uur. TS moet afentoe om 6 uur beginnen en verslaap zichzelf dan altijd.
[ Bericht 1% gewijzigd door Rasher op 20-04-2009 07:52:15 ]