Ik heb dat regelmatig gedaan met een beetje kwaliteit lakverf. Meestal gebruik ik Sigma of Sikkens. Ontvetten met ammonia, licht opschuren met korrel 180 of nog fijner, radiator iets aanzetten (dan vloeit de verf mooi) en dan maar strijken met een kwast. Blijft echt wel goed zitten en het stinkt ook niet eeuwigquote:Op maandag 20 april 2009 07:43 schreef JeOma het volgende:
Ik was inderdaad van plan om nog wel ff langs de Gamma te gaan, maar ik was eigenlijk ook wel benieuwd naar ervarings-deskundigen hier. Hoeft niet persé rood te zijn, maar gewoon of er mensen zijn die een radiator een vrij afwijkende kleur zelf hebben geschilderd. En met welke verf dus. Heb ook geen zin in een kamer die 7 maanden naar verf ruikt.Áls het al uberhaupt kan...
Ik heb gewoon radiatorverf op kleur laten mengen bij de Gamma.quote:Op maandag 20 april 2009 07:43 schreef JeOma het volgende:
Ik was inderdaad van plan om nog wel ff langs de Gamma te gaan, maar ik was eigenlijk ook wel benieuwd naar ervarings-deskundigen hier. Hoeft niet persé rood te zijn, maar gewoon of er mensen zijn die een radiator een vrij afwijkende kleur zelf hebben geschilderd. En met welke verf dus. Heb ook geen zin in een kamer die 7 maanden naar verf ruikt.Áls het al uberhaupt kan...
Wat bedoel je met je laatste zin?quote:Op maandag 20 april 2009 10:44 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
Ik heb gewoon radiatorverf op kleur laten mengen bij de Gamma.
Het resultaat is een prachtig rode verwarming en rode buizen in dezelfde kleur als de muur.![]()
De ondergrond was wel roze trouwens.
De verwarming was door de vorige bewoners roze geschilderd, dus dat was mijn ondergrond.quote:
Ja hoor, ik ben heel tevreden.quote:Jij bent dus (in tegenstelling tot het bericht onder jou)wél tevreden met de Gamma? Dekte het in 1x? Ik moet wel over WIT heenlakken.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |