C & Squote:Op maandag 20 april 2009 16:28 schreef Ofyles2 het volgende:
Ik schakel pas om 16:30 weer in, dit is wel de slechtste uuropening mogelijk.
quote:Op maandag 20 april 2009 16:32 schreef -Hans- het volgende:
[..]
C & S.
Ik schakel om 19:00 misschien wel weer in
Misschien moet hij maar tussen 16 en 19 draaien. Ik heb niets tegen Coen, maar wel iets tegen Sander en het radioprogramma in het algemeen.quote:Op maandag 20 april 2009 16:32 schreef Susi het volgende:
En daarnaast vind ik Gerard een leuke en sympathieke kerel
Ik had het over Joling, niet Ekdomquote:Op maandag 20 april 2009 16:35 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Misschien moet hij maar tussen 16 en 19 draaien. Ik heb niets tegen Coen, maar wel iets tegen Sander en het radioprogramma in het algemeen.
Oh, Joling?quote:Op maandag 20 april 2009 16:37 schreef Susi het volgende:
[..]
Ik had het over Joling, niet Ekdom
Sander vind ik ook niet grappig nee
Iets met tandeborstel en aftershave ofzo toch?quote:Op maandag 20 april 2009 16:42 schreef Sirolf het volgende:
Ah, daar is die zeer hoogstaande tekst van Blof weer...
Als je het zonder muziek op zou gaan lezen klinkt het alsof je compleet gestoord bent...
Je zou kunnen stellen dat die twee net zo labiel zijn als Maria Mena.quote:Op maandag 20 april 2009 16:40 schreef Sirolf het volgende:
Eerst de Toppers, en nu The Doobie Brothers. Van extreem slecht naar extreem goed. Vreeeeeeemde muzieksmaak hebben die Coen en Sander...
Weer hetzelfde gedonder als met Hyves (quote:Op maandag 20 april 2009 17:19 schreef naatje_1 het volgende:
cause you're no one if you're not on twitter...
heerlijke tekst http://blip.fm/profile/michielveenstra/blip/7251141
hyves heeft spam, twitter nietquote:Op maandag 20 april 2009 17:22 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Weer hetzelfde gedonder als met Hyves (![]()
).
Ik ben daar geen lid van en ik houd het ook zo.
En dan haalt zelfs Lance Armstrong uit naar Theo Bos.quote:Op maandag 20 april 2009 17:30 schreef 3FMaster het volgende:
Nog even over de val van Impey.
Rechts onderaan zie je Theo Bos.
Sander is een egoist op de radio die het liefste alles afzeikt en niet grappig isquote:Op maandag 20 april 2009 16:35 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Misschien moet hij maar tussen 16 en 19 draaien. Ik heb niets tegen Coen, maar wel iets tegen Sander en het radioprogramma in het algemeen.
De 'grappen' over Viola Holt, Bonnie St. Claire en Patricia Paay kan ik onderhand wel dromen.quote:Op maandag 20 april 2009 17:32 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Sander is een egoist op de radio die het liefste alles afzeikt en niet grappig is
quote:Op maandag 20 april 2009 17:32 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Sander is een egoist op de radio die het liefste alles afzeikt en niet grappig is
Owja vergeten hij is niet origineelquote:Op maandag 20 april 2009 17:42 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
De 'grappen' over Viola Holt, Bonnie St. Claire en Patricia Paay kan ik onderhand wel dromen.
Volgende keer waarschuwen dan trekken we je er doorheenquote:Op maandag 20 april 2009 14:57 schreef purplerose het volgende:
[..]
winterdepressie had me weer te pakken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |