heb jij een oogje op zbbrox?quote:Op zondag 19 april 2009 23:45 schreef Ang3l het volgende:
Ang3l & zbbrox ?
O nee da's wishfull thinking
Haha, kan...quote:Op zondag 19 april 2009 23:46 schreef Ofresca het volgende:
Moeten we dan niet eerst een lijst hebben van alle Singles posters?
Shht!quote:
Dat hij een oogje op hem heeft.. of dat jij hem ook wel leuk vindt om te zien?quote:
He ho hu! Bij mij is 't ook alleen dat laatste hoorquote:Op zondag 19 april 2009 23:52 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Dat hij een oogje op hem heeft.. of dat jij hem ook wel leuk vindt om te zien?
Moet je hem gaan meetenquote:Op zondag 19 april 2009 23:53 schreef Ang3l het volgende:
[..]
He ho hu! Bij mij is 't ook alleen dat laatste hoor
Voordat er hier gelijk trouwpumps in maatje 43 worden besteld
ow ik mis even een subtiel nuance verschil geloof ik?quote:Op zondag 19 april 2009 23:52 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Dat hij een oogje op hem heeft.. of dat jij hem ook wel leuk vindt om te zien?
Dat moet ik zien!quote:Op zondag 19 april 2009 23:53 schreef Ang3l het volgende:
[..]
He ho hu! Bij mij is 't ook alleen dat laatste hoor
Voordat er hier gelijk trouwpumps in maatje 43 worden besteld
nu volg ik jou niet meerquote:Op zondag 19 april 2009 23:55 schreef liefie_ het volgende:
[..]
ow ik mis even een subtiel nuance verschil geloof ik?
naja subtiele nuances zijn sowieso niet zo mijn ding
een oogje op hebben en denken he wat lekker is toch het zelfde?quote:
daar zie ik wel een verschil in, maar daar ging het effe niet om.quote:Op zondag 19 april 2009 23:57 schreef liefie_ het volgende:
[..]
een oogje op hebben en denken he wat lekker is toch het zelfde?
haha preciesquote:Op zondag 19 april 2009 23:59 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
daar zie ik wel een verschil in, maar daar ging het effe niet om.
Het ging mij er meer om of je er in kon komen datn Angel hem leuk vond om te zien.. of was dat persoonlijk bedoelt. Maargoed.. boeit ook niet, komt er op neer dat zbbrox lekker is
ik gok dat ie niet terug gaat lezenquote:Op maandag 20 april 2009 00:06 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Vind ie vast leuk om te lezen morgen.
Ben jij niet vet moe?quote:Op maandag 20 april 2009 00:06 schreef Nouk84 het volgende:
Lekker fris weer, ik ruik net meer naar chloor...
Nope...quote:
dawgje! (Oeh bijna die hoofdletter!)quote:
Het gewoon ontzettend leuk hebben geeft me energiequote:
Jaa echt die brandstof moet ik ook hebbenquote:Op maandag 20 april 2009 00:14 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Het gewoon ontzettend leuk hebben geeft me energieDat ik maar 10 uur geslapen heb dit weekend, haal ik vast wel weer in. En anders maar niet
Dat zijn we toch al?quote:Op maandag 20 april 2009 00:21 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Zullen wij een geheim stelletje worden?![]()
Zo geheim dat we het zelf niet weten?
Ik weiger ook vandaag!quote:
Ik verkoop ze niet, zijn mij te dierbaarquote:Op maandag 20 april 2009 00:17 schreef mrbox het volgende:
[..]
Jaa echt die brandstof moet ik ook hebbenhahaha in van die kleine blikjes, neemt makkelijk mee
Waarom ga je nu dan niet?quote:
Zouden ze het door hebben?quote:Op maandag 20 april 2009 00:23 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Sssst![]()
Het moet wel geheim blijven.schatje
Accepteer het nou maar gewoonquote:Op maandag 20 april 2009 00:25 schreef dawg het volgende:
[..]
Mijn voornemens om vroeg naar bed te gaan zijn als lucht. Iedere keer weer.
Ben jij een goede slaappartner?quote:
Ik ook nietquote:
Wie heeft er iets gezegd over slapen?quote:
Gelukkig, heb je goed bedacht, lieverdquote:Op maandag 20 april 2009 00:26 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Nèh, daar is het veel te geheim voor.
Mja, zo was ik de afgelopen 3 week ook. Elke ochtend rond een uur of 03.00 naar bed van zondag tot zondag.quote:Op maandag 20 april 2009 00:25 schreef dawg het volgende:
[..]
Mijn voornemens om vroeg naar bed te gaan zijn als lucht. Iedere keer weer.
Gotta love itquote:Op maandag 20 april 2009 00:28 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Wie heeft er iets gezegd over slapen?
Haha. En hoe lang is 't geleden?quote:Op maandag 20 april 2009 00:28 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Mja, zo was ik de afgelopen 3 week ook. Elke ochtend rond een uur of 03.00 naar bed van zondag tot zondag.
En dat sloopt je toch echt wel
Wat betreft het singles topic, ben nog steeds blij dat ik weer single ben en moet er niet aan denken om weer bij mn ex terug te zijn. Naja, niet mn laatste ex, de ex daarvoor wil ik nog wel eens een 1 malig beschuitje mee eten.
Ja, hè? Ik ga zo nog even tv kijken. Kruip je zo ook nog even lekker tegen me aan op de bank?quote:Op maandag 20 april 2009 00:28 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Gelukkig, heb je goed bedacht, lieverd
quote:Op maandag 20 april 2009 00:28 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Wie heeft er iets gezegd over slapen?
Ik ben nog jong.quote:Op maandag 20 april 2009 00:28 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Mja, zo was ik de afgelopen 3 week ook. Elke ochtend rond een uur of 03.00 naar bed van zondag tot zondag.
En dat sloopt je toch echt wel
Mijn laatste ex? of de ex daarvoorquote:
Kom danquote:
Ah op die manier...quote:Op maandag 20 april 2009 00:32 schreef rival het volgende:
[..]
Als ik een bepaalde opmerking of post waardeer dan krijgt die van mij de props!
Zal ik de fles wijn alvast open maken? Of had je meer zin in wat anders?quote:Op maandag 20 april 2009 00:31 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ja, hè? Ik ga zo nog even tv kijken. Kruip je zo ook nog even lekker tegen me aan op de bank?![]()
De laatste. Klinkt als een gezonde relatie!quote:Op maandag 20 april 2009 00:33 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Mijn laatste ex? of de ex daarvoor?
Mijn laatste ex dateert van eind februari 2009. Ben wel blij dat dat over is, pfoeij. Sinds dien ook geen contact met d'r gehad ofzobeetje weird maarja.
Neem jij maar fijn een wijntje, dan neem ik wel een biertje.quote:Op maandag 20 april 2009 00:33 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Zal ik de fles wijn alvast open maken? Of had je meer zin in wat anders?
Ik niet!quote:
omg wat een lijstje...quote:Op zondag 19 april 2009 23:41 schreef liefie_ het volgende:
[..]
dan begin ik met Bengel en Bels!
En dan Box en Auto
Nouk en Djazz
Zal ik nog ff door lullen?![]()
Zitten wel meer waarheden in jaquote:
Allemaal toch..? En dan missen er nog onderdelenquote:
Begrijpelijk.... Hehe.quote:
Ik heb hem niet meer ff compleet voor de geestquote:Op maandag 20 april 2009 01:29 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Allemaal toch..? En dan missen er nog onderdelen
wrom niet?quote:
Oké.quote:Op maandag 20 april 2009 01:31 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Ik heb hem niet meer ff compleet voor de geest
[..]
Slecht zeg...quote:
Andere vunzige dingenquote:Op maandag 20 april 2009 01:31 schreef Adolecens het volgende:
wrom niet?
nog vunzige mms'jes aan het sturen?
Soms mag je slecht zijn... Hehe. Hebben we allemaal wel eens last van...quote:
quote:Op maandag 20 april 2009 01:34 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Soms mag je slecht zijn... Hehe. Hebben we allemaal wel eens last van...
Zoals??quote:
MSN-enquote:
Niet echt neequote:
Helaas.... Ooit leren we het wel..!quote:
Ik hoop het niet zegquote:Op maandag 20 april 2009 01:39 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Helaas.... Ooit leren we het wel..!
Oew, kan ook spannend zijn ja!quote:
?quote:Op zondag 19 april 2009 23:41 schreef liefie_ het volgende:
[..]
En dan Box en Auto
Nouk en Djazz
Hahaha jaa ff het legendarische stadion dicht van dichtbij bekijkenquote:Op maandag 20 april 2009 07:38 schreef MNR het volgende:
"6-2 Eindhoven"?![]()
Goedemorgen Box.
En Qtie, wat is dat nou? Ochtendhumeurtje?
Hahahaha ja ik heb ook een slechte nacht achter de rugquote:Op maandag 20 april 2009 07:42 schreef Snuitebolletje het volgende:
wauw, wat heb ik heerlijk slecht geslapen!!
Gelukkig is vandaag maar een korte dag
Nope,..quote:Op maandag 20 april 2009 08:03 schreef Ang3l het volgende:
Goedemorgen singles
Allemaal weer heerlijk alleen wakker geworden?
OYquote:Op zondag 19 april 2009 23:45 schreef Ang3l het volgende:
Ang3l & zbbrox ?
O nee da's wishfull thinking
quote:Op zondag 19 april 2009 23:41 schreef liefie_ het volgende:
[..]
En dan Box en Auto
Nouk en Djazz
quote:Op maandag 20 april 2009 08:13 schreef zbbrox het volgende:
geheime stelletjes?
Dit is toch niet een lameass unrelated TT die uit de lucht gegrepen is he? Nu wil ik spannende dingen teruglezen ook.
O goodmorning trouwens.
Speciaal voor bels IK HEB WEER EEN 06 ERBIJ![]()
quote:Op maandag 20 april 2009 00:06 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Vind ie vast leuk om te lezen morgen.
Join the clubquote:Op maandag 20 april 2009 08:24 schreef Cuegirllie het volgende:
Goedemorgen!!
Ik heb zo geen zin vandaag
Carooltje!quote:
Denk alleen dat MNR & Nouk weer zingend zijn begonnen maar de rest ....quote:Op maandag 20 april 2009 08:24 schreef Cuegirllie het volgende:
Goedemorgen!!
Ik heb zo geen zin vandaag
Dank je welquote:
Ik kan best gaan zingen en dansen hoorquote:Op maandag 20 april 2009 08:27 schreef mrbox het volgende:
[..]
Denk alleen dat MNR & Nouk weer zingend zijn begonnen maar de rest ....
Hahaha oke *zucht*quote:Op maandag 20 april 2009 08:29 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Ik kan best gaan zingen en dansen hoor
* Cuegirllie zingt: ownee toch niet, weet geen liedje.. maar danst wel![]()
Babe!quote:Op maandag 20 april 2009 08:29 schreef Tally het volgende:
Goedemorgen
Ook hier een ontzettende slechte nacht..
Maar ach.. Die haal ik wel weer in![]()
Nou dat had ik vanacht ook... echt zo'n droom waarin je je best doet op te gillen maar het lukt niet... sow was gelijk klaarwakkerquote:Op maandag 20 april 2009 08:28 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Dank je wel
Wou vanmorgen echt blijven liggen in m'n bed. Heb wel weer vaag gedroomd, maar wat.. daar ben ik niet meer achter
Wil je de mijne ook?quote:Op maandag 20 april 2009 08:13 schreef zbbrox het volgende:
geheime stelletjes?
Dit is toch niet een lameass unrelated TT die uit de lucht gegrepen is he? Nu wil ik spannende dingen teruglezen ook.
O goodmorning trouwens.
Speciaal voor bels IK HEB WEER EEN 06 ERBIJ![]()
niet goed?quote:
ywquote:Op maandag 20 april 2009 08:28 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Dank je wel
Wou vanmorgen echt blijven liggen in m'n bed. Heb wel weer vaag gedroomd, maar wat.. daar ben ik niet meer achter
Ach doettie toch nietquote:Op maandag 20 april 2009 08:33 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Wil je de mijne ook?
Als je het maar niet waagt te bellen dan, is puur voor je score
Dat klopt!!quote:Op maandag 20 april 2009 08:27 schreef mrbox het volgende:
[..]
Nah, auto valt niet op vrouwen en is bovendien zo kortzichtig als wat.quote:Op maandag 20 april 2009 08:35 schreef zbbrox het volgende:
mijn geheime stelsuggestie is trouwens nouk & auto
Goed geraden!quote:Op maandag 20 april 2009 08:35 schreef zbbrox het volgende:
Bellen nee. En smsen ja, MITS.. ik een sms krijg. Ik ben meer een ballenkaatser dan een aanstichter. Moet wel van twee kanten komen he tallybabe.quote:
Dat is denk ik meer wishfull thinking van jouw kantquote:Op maandag 20 april 2009 08:35 schreef zbbrox het volgende:
quote:Op maandag 20 april 2009 08:36 schreef zbbrox het volgende:
[..]
Bellen nee. En smsen ja, MITS.. ik een sms krijg. Ik ben meer een ballenkaatser dan een aanstichter. Moet wel van twee kanten komen he tallybabe.
quote:Op maandag 20 april 2009 08:38 schreef JonKeL het volgende:
Mijn geheime stel suggestie is carooltje en tijn
Goedemorgen!!quote:
oeh kusjes van nouk!quote:
Goedemorgen vrolijkheid ! Hahaha de brakheid trekt hier nu ook langzaam op als een soort van mist op een weideland in de zomerquote:Op maandag 20 april 2009 08:35 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Dat klopt!!6 uur slaap, ik ben 10 min óntzettend brak geweest maar ik zat net alweer luid zingend in de auto! Heerlijkheid! Brakheid is dus nu alweer voorbij
Goedemorgen!!
Migguhquote:Op maandag 20 april 2009 08:50 schreef Howl het volgende:
GoeieMorgen
Ik ben weer vroeg voor mijn doen.
quote:Op maandag 20 april 2009 08:38 schreef JonKeL het volgende:
Mijn geheime stel suggestie is carooltje en tijn
KLB is de andere kant opquote:Op maandag 20 april 2009 08:54 schreef Ofresca het volgende:
Goedemorgen!
Klacht: Bedrijven die alleen maar tussen 8 en 9 te bereiken zijn.
Subklacht: Katten.
![]()
Iedereen lekker geslapen? Geen vreemde dromen?
Dit keer geen vreemde dromen voor mij!!quote:Op maandag 20 april 2009 08:54 schreef Ofresca het volgende:
Goedemorgen!
Klacht: Bedrijven die alleen maar tussen 8 en 9 te bereiken zijn.
Subklacht: Katten.
![]()
Iedereen lekker geslapen? Geen vreemde dromen?
Nou niet altijd.. mijne hebben de halve nacht liggen klieren...quote:Op maandag 20 april 2009 08:54 schreef JonKeL het volgende:
[..]
KLB is de andere kant op![]()
En katten zijn leuk!!!!!!!!
quote:Op maandag 20 april 2009 08:27 schreef mrbox het volgende:
[..]
Maar jij laat dat niet zo duidelijk merkenquote:Op maandag 20 april 2009 08:57 schreef rival het volgende:
[..]
ik doe nooit mee aan die ochtendhumeuren van jullie
quote:Op maandag 20 april 2009 08:18 schreef zbbrox het volgende:
[..]
i am flabbergasted
en nu meet ik dus niemand meer.. op het hoogtepunt moet je stoppen he
haha zo gaat iedereen dit topic binnen komenquote:Op maandag 20 april 2009 08:56 schreef Howl het volgende:
Wat lees ik? Een geheim stel? Wie, wat waar? Niemand vertelt me ook iets!
ik ben chill!quote:Op maandag 20 april 2009 08:57 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Maar jij laat dat niet zo duidelijk merken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 20 april 2009 08:58 schreef Ofresca het volgende:
Ja maar niet om 7 uur 's morgens naast je hoofd. Terwijl je weet dat ze je ook wel eens wakker slaan.
quote:Op maandag 20 april 2009 08:59 schreef rival het volgende:
[..]
ik ben chill!
NepperdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
How much wood would a wood chop chop if a wood chop would chop wood?
How many cans can a cannibal can if a cannibal can can cans?
Ik nietquote:Op maandag 20 april 2009 08:58 schreef rival het volgende:
[..]
haha zo gaat iedereen dit topic binnen komen
Ja iddquote:Op maandag 20 april 2009 08:58 schreef Ofresca het volgende:
Ja maar niet om 7 uur 's morgens naast je hoofd. Terwijl je weet dat ze je ook wel eens wakker slaan.
Hahaha dan duik je nu toch weer je bed in of je gaat aan de studiequote:
Rival ! Leuk dat je er deze ochtend ook weer bentquote:Op maandag 20 april 2009 08:57 schreef rival het volgende:
[..]
ik doe nooit mee aan die ochtendhumeuren van jullie
Zit ik neet te zeggen dat ik niet meer naast je zit, ga je een beetje zitten posten naast me!quote:Op maandag 20 april 2009 09:08 schreef DR34M3R het volgende:
Hoi! Inmiddels weer op het werk, de zon schijnt, ik zit alleen. Lekker muziek draaien die ik fijn vind dus.
Is het geheime stel inmiddels gevangen? En nog een vraag: wat doe je met de informatie als je die eenmaal hebt?
Gewoon voor je houden voor ze zich onthullenquote:Op maandag 20 april 2009 09:08 schreef DR34M3R het volgende:
Hoi! Inmiddels weer op het werk, de zon schijnt, ik zit alleen. Lekker muziek draaien die ik fijn vind dus.
Is het geheime stel inmiddels gevangen? En nog een vraag: wat doe je met de informatie als je die eenmaal hebt?
Vertel nou eerst maar wat er gister was.quote:Op maandag 20 april 2009 09:12 schreef KudFokker het volgende:
Wat een kud dag
Nu al !
Net in de trein, ik wist me gewoon geen houding aan te geven om hoe te zitten...
Ik liep anders dan normaal...
Ik voel me echt anders
Is je kontje opgeboord?quote:Op maandag 20 april 2009 09:12 schreef KudFokker het volgende:
Wat een kud dag
Nu al !
Net in de trein, ik wist me gewoon geen houding aan te geven om hoe te zitten...
Ik voel me echt anders
Arme jongen!quote:Op maandag 20 april 2009 09:12 schreef KudFokker het volgende:
Wat een kud dag
Nu al !
Ik voel me echt anders
Vanochtend heerlijk in de Cabrioquote:Op maandag 20 april 2009 08:27 schreef mrbox het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vroegah, toen we voor een loempia nog naar Vietnam moesten.
Wat gebeurt hier allemaal tijdens het weekend?quote:
It wasn't me!quote:
quote:Op maandag 20 april 2009 09:17 schreef djayzz het volgende:
Vanochtend heerlijk in de Cabrionaar mijn werk. Wat een lekker weer mensen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Goedemorgen... jaa het zonnetje
The Shit You Hear About Me Might Be True.... But Then Again It Could Be as Fake as the Bitch Who Told You.
Dingen waarvan je het bestaan niet wil wetenquote:Op maandag 20 april 2009 09:17 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Wat gebeurd hier allemaal tijdens het weekend?
Rebel, wat doe je.quote:Op maandag 20 april 2009 09:17 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Wat gebeurd hier allemaal tijdens het weekend?
quote:Op maandag 20 april 2009 09:17 schreef djayzz het volgende:
Vanochtend heerlijk in de Cabrionaar mijn werk. Wat een lekker weer mensen
Goedemorgen spiekerdquote:Op maandag 20 april 2009 09:19 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Dingen waarvan je het bestaan niet wil weten
Tja, dat dacht ik ook.quote:Op maandag 20 april 2009 09:22 schreef Ang3l het volgende:
[..]![]()
O nee wacht, dan gaat m'n haar door de war.
Heb ik een half uur voor niks zitten kutten
Goedemorgen!quote:
Goedemorgenquote:
Doe je zo lang over je haar ja?quote:Op maandag 20 april 2009 09:22 schreef Ang3l het volgende:
[..]![]()
quote:Op maandag 20 april 2009 09:22 schreef Ang3l het volgende:
[..]![]()
Whehe, some sacrifices have to be madequote:Op maandag 20 april 2009 09:23 schreef djayzz het volgende:
[..]
Tja, dat dacht ik ook.
Maar toen dacht ik: Je kan niet alles hebben in de wereld.
Of je haar goed, of een cabrio rijden
Dan toch maar de cabrioen op je werk je haar een beetje bijpoetsen.
haha, een nieuwe roman geboren: "Bengeltje & Engeltje doen hun haar"quote:Op maandag 20 april 2009 09:27 schreef Bengeltje het volgende:
[..]![]()
Heerlijk zo'n vent, die meer tijd neemt voor zijn haar dan ik zou doen.
Idd, Met een cabrio is het helemaal niet erg om in de file te staan.quote:Op maandag 20 april 2009 09:27 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Whehe, some sacrifices have to be made
Huh, wat?quote:
Hoe kun je nou filerijden met the Prodigy aan? Ik kan alleen maar in Duitsland rijden met Prodigy op.quote:Op maandag 20 april 2009 09:28 schreef djayzz het volgende:
[..]
Idd, Met een cabrio is het helemaal niet erg om in de file te staan.
Al die mensen kijken, zonnebril op,
zonnetje op mijn kop.
Cd-tje met The Prodigy en gaan
Oja...quote:Op maandag 20 april 2009 09:13 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Vertel nou eerst maar wat er gister was.
Autorijden is sowiesoquote:Op maandag 20 april 2009 09:28 schreef djayzz het volgende:
[..]
zonnetje op mijn kop.
Tsja. Je kunt niet alles hebben in het leven hè?quote:Op maandag 20 april 2009 09:08 schreef Ang3l het volgende:
Zo, weer aan het werk.
En ipv Dreamer heb ik er nu een mooie jongen van 29 zitten
ik mis je gewoon.quote:Op maandag 20 april 2009 09:11 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Zit ik neet te zeggen dat ik niet meer naast je zit, ga je een beetje zitten posten naast me!
Lekker verhaalquote:Op maandag 20 april 2009 09:30 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Oja...
Nou er was een Amsterdamse avond / middag in Blokker (een gemeente naast Hoorn)
En dat was in het dorpscaféen er waren allemaal zangers, superveel bekende, het was lekker weer en het bier was goed te hachelen
kortom: ik had het naar 'me' zin
Maar toen het later begon te worden, zocht een meisje daar ruzie met de zus van mijn beste maat...
En die sloeg haar met een kapot bierglas tegen haar wang aan![]()
![]()
![]()
Ze had toen een gat in haar wang vanaf 1cm van haar mondhoek, tot de helft van haar wang!
3 van mijn vrienden begonnen haar te helpen, door een theedoek te halen om de wond mee dicht te houden...
Ik zag toen het meisje die het gedaan had naar buiten lopen, met een vriendin van die vriendin van mij (het slachtoffer) achter haar aanrennen..
Dus ik ben daar achteraan gegaan... ze waren alle 2 gelukkig niet zo snel...
Opeens bleef ze stilstaan, en die vriendin rende op haar af, dus heb ik haar tegen gehouden...
Ik weet echt niet waar die kracht vandaan kwam, maar ze was echt beresterk opeens...![]()
Toen later kwam er een ambulance, en is ze in verpleegd...
Ze is naar het ziekenhuis in Hoorn gegaan, maar moest later naar het ziekenhuis in Alkmaar omdat er geen chirurg aanwezig was in Hoorn![]()
![]()
Wij waren achter gebleven...
4 man politie erbij, en die wilde mijn verhaal horen en hoe de dader eruit zag...
Dat deed ik natuurlijk...
Maar een gozer die ernaast stond hoorde dat, en die vertelde later dat hij haar vriend was...
Dus hij kwam naar mij toe en zei "gaf jij net een verklaring aan de politie hoe dat meisje eruit zag ? "
Dus ik zeg "ja"
Zegt hij opeens "Ok gozer, dan sta ik vannacht naast je ! "
Dus ik kijk kwaad naar hem en vraag of hij me nu aan het bedreigen was...
Dus hij keek kwaad naar mij, en zei "jij moet het opvatten zoals jij het wil"
Dus ik zeg "ok, dan doe ik dat"
En loop naar de politie toe, en zeg wat hij mij zei...
Die gozer werd toen ook apart genomen door hun...
Van die vriendin heb ik vanaf gisteravond al niks meer gehoord![]()
Die gast is vanacht trouwens niet bij me langsgekomen
Kan jij me niet naar me werk brengen voortaan... daar wordt ik een stuk vrolijker van als ik dat zo hoorquote:Op maandag 20 april 2009 09:28 schreef djayzz het volgende:
[..]
zonnetje op mijn kop.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar wel weer een gebeurtenis KF. Hopelij kkomt het beetje goed met dat meisje
Cue, het komkommermeisje!
Het moet niet mooi zijn, het moet functioneel zijn!
Verliefdheid is een uitvinding voor mensen zonder geld zodat ze gratis seks kunnen hebben..
heerlijk!quote:Op maandag 20 april 2009 09:28 schreef djayzz het volgende:
[..]
zonnetje op mijn kop.
Dat lijkt me ook. ik ken je smaak. En daar valt hij niet onder vrees ikquote:
Da's klote. Zo is een gezellige avond zo naar de knoppen. Sommige mensen..quote:
Echt wel. Snelwegsjansquote:Op maandag 20 april 2009 09:30 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Autorijden is sowieso
Elk ritje is een feest
Inderdaad...quote:
quote:Op maandag 20 april 2009 09:30 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Oja...
-
Maar toen het later begon te worden, zocht een meisje daar ruzie met de zus van mijn beste maat...
![]()
![]()
Ze had toen een gat in haar wang vanaf 1cm van haar mondhoek, tot de helft van haar wang!
3 van mijn vrienden begonnen haar te helpen, door een theedoek te halen om de wond mee dicht te houden...
- langverhaal-
Ga jij ook naar Lowlands?quote:Op maandag 20 april 2009 09:36 schreef Ang3l het volgende:
[..]
heerlijk!
(oh en de prodigy ga ik dot jaar voor 't eerst live zien)
Dat ookquote:
quote:Op maandag 20 april 2009 09:35 schreef Cuegirllie het volgende:
Ik krijg nu de neiging om te zeggenNja ik bedoel te zeggen dat ze zich met haar bezig hielden...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar wel weer een gebeurtenis KF. Hopelij kkomt het beetje goed met dat meisje
1 hield haar kalm en gebruikte de theedoek, een ander ging haar vriend halen, en een andere hield haar broer (mijn beste maat) tegen...
Ik vond zelf dat we het echt netjes opgelosd hadden, dat we onze hoofden cool hielden in zo'n situatie
Dat zei de politie agente zelf ook nog tegen mij...
Toen voelde me ik echt dom dat ik op 1 tiende puntje bij de laatste test van de politie sollicitatie ben afgewezen
Just come back if you even wanna try it again, but I told you once, you son of a bitch, I'm the best there's ever been !!
quote:Op maandag 20 april 2009 09:30 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Autorijden is sowieso
Elk ritje is een feest
Misschien komt dat wel doordat je ondanks al het gedoe, een rondje polonaise wou doenquote:Op maandag 20 april 2009 09:40 schreef KudFokker het volgende:
Toen voelde me ik echt dom dat ik op 1 tiende puntje bij de laatste test van de politie sollicitatie ben afgewezen
quote:
Omdat je het dan blijkbaar nog niet 'weet'quote:Op maandag 20 april 2009 09:44 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Gister kaartje gekocht. Ik snap niet waarom ik niet gewoon die Vroege Vogel doe, aangezien ik toch ieder jaar ga
Dat meisje zei voor de grap kutwijf tegen een vriendin van haar, en de dader dacht dat ze het tegen haar had...quote:Op maandag 20 april 2009 09:38 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Wat vreselijk voor die meid. Je weet niet waarom ze ruzie kregen? Niet dat iemand het verdient
om een wang opengehaald te krijgen.Zal een lelijk litteken worden.
Wat bedoel jequote:Op maandag 20 april 2009 09:39 schreef Tally het volgende:
Een smiley erbij.. Kan je natuurlijk wel een ontzettend stoer verhaal van maken.
Maar je de betekenis er van is minder stoer en kijkt geen stoere gast je meer aan natuurlijk...
In je eentje?quote:Op maandag 20 april 2009 09:45 schreef Tegan het volgende:
Ik ben het niet.
edit: Het geheime stelletje dus.
Ik dacht dus dat het over ons 2 ging, maar niet dusquote:Op maandag 20 april 2009 09:45 schreef Tegan het volgende:
Ik ben het niet.
edit: Het geheime stelletje dus.
Wordt mijn eerste jaar.quote:Op maandag 20 april 2009 09:44 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Gister kaartje gekocht. Ik snap niet waarom ik niet gewoon die Vroege Vogel doe, aangezien ik toch ieder jaar ga
Daarom dus.quote:
Daarom dus.quote:
Ik denk ieder jaar "Jamaar stel nou dat, vakantie, weet ik 't" en toch ga ik ieder jaar (sinds 2004)quote:Op maandag 20 april 2009 09:44 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Omdat je het dan blijkbaar nog niet 'weet'
Zoveel scheelt dat vroege vogels toch ook niet?quote:Op maandag 20 april 2009 09:52 schreef Ang3l het volgende:
Ik denk ieder jaar "Jamaar stel nou dat, vakantie, weet ik 't" en toch ga ik ieder jaar (sinds 2004)
quote:Op maandag 20 april 2009 09:30 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Autorijden is sowieso
Elk ritje is een feest
Neueh. Maar toch wel weer 3 pilsjes of zo!quote:Op maandag 20 april 2009 09:55 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Zoveel scheelt dat vroege vogels toch ook niet?
Gewoon een paar bekertjes rapen en je hebt ze weer terugverdientquote:Op maandag 20 april 2009 09:58 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Neueh. Maar toch wel weer 3 pilsjes of zo!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Just come back if you even wanna try it again, but I told you once, you son of a bitch, I'm the best there's ever been !!
Zei daar iemand polonaise?quote:Op maandag 20 april 2009 09:42 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Misschien komt dat wel doordat je ondanks al het gedoe, een rondje polonaise wou doen
quote:Op maandag 20 april 2009 10:01 schreef KudFokker het volgende:
HOPPAAAA !!!
1 uur gehad!!!
-1 motivatieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
HOPPAAAA !!!
1 uur gehad!!!
Jeej, ik mag vanmiddag al weer in de CabrioSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Training in rotterdam, dus voor mij maar een halve dag werken.
Vroegah, toen we voor een loempia nog naar Vietnam moesten.
bekertjes rapen .. ehm like.. ewquote:Op maandag 20 april 2009 09:59 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Gewoon een paar bekertjes rapen en je hebt ze weer terugverdient
HOPPAAAA !!!
1 uur gehad!!!
Mijn nieuwe werkplek is goed te doenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
En nog maar 6 uurtjes te gaan, bijna weekend
"Wie niet voelen wil, moet maar luisteren"
Kortzichtig...?quote:Op maandag 20 april 2009 08:36 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Nah, auto valt niet op vrouwen en is bovendien zo kortzichtig als wat.
Lekker stappen.quote:Op maandag 20 april 2009 09:30 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Oja...
Nou er was een Amsterdamse avond / middag in Blokker (een gemeente naast Hoorn)
En dat was in het dorpscaféen er waren allemaal zangers, superveel bekende, het was lekker weer en het bier was goed te hachelen
kortom: ik had het naar 'me' zin
![]()
![]()
Ik zag toen het meisje die het gedaan had naar buiten lopen, met een vriendin van die vriendin van mij (het slachtoffer) achter haar aanrennen..
Dus ik ben daar achteraan gegaan... ze waren alle 2 gelukkig niet zo snel...
Opeens bleef ze stilstaan, en die vriendin rende op haar af, dus heb ik haar tegen gehouden...
Ik weet echt niet waar die kracht vandaan kwam, maar ze was echt beresterk opeens...![]()
Toen later kwam er een ambulance, en is ze in verpleegd...
Ze is naar het ziekenhuis in Hoorn gegaan, maar moest later naar het ziekenhuis in Alkmaar omdat er geen chirurg aanwezig was in Hoorn![]()
![]()
Wij waren achter gebleven...
4 man politie erbij, en die wilde mijn verhaal horen en hoe de dader eruit zag...
Dat deed ik natuurlijk...
Maar een gozer die ernaast stond hoorde dat, en die vertelde later dat hij haar vriend was...
Dus hij kwam naar mij toe en zei "gaf jij net een verklaring aan de politie hoe dat meisje eruit zag ? "
Dus ik zeg "ja"
Zegt hij opeens "Ok gozer, dan sta ik vannacht naast je ! "
Dus ik kijk kwaad naar hem en vraag of hij me nu aan het bedreigen was...
Dus hij keek kwaad naar mij, en zei "jij moet het opvatten zoals jij het wil"
Dus ik zeg "ok, dan doe ik dat"
En loop naar de politie toe, en zeg wat hij mij zei...
Die gozer werd toen ook apart genomen door hun...
Van die vriendin heb ik vanaf gisteravond al niks meer gehoord![]()
Die gast is vanacht trouwens niet bij me langsgekomen
Ik denk zelf dat ze er zo'n Patrick van der Eem achtig litteken aan over houdtquote:Op maandag 20 april 2009 10:07 schreef zbbrox het volgende:
[..]
Lekker stappen.
Hoop dat het een beetje netjes heelt.
whehehe... jij visualiseert teveel denk ikquote:Op maandag 20 april 2009 10:03 schreef zbbrox het volgende:
[..]
bekertjes rapen .. ehm like.. ew
rapeplay okay, maar bekertjes...
HOPPAAAA !!!
1 uur gehad!!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.al 2 uurtjes gehad
![]()
The Shit You Hear About Me Might Be True.... But Then Again It Could Be as Fake as the Bitch Who Told You.
Een aantal jaren terug was het hier ook "in" om maar meteen met kapotte glazen te werk te gaan, dat blijven nare littekens ik heb er genoeg gezien.quote:Op maandag 20 april 2009 10:08 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Ik denk zelf dat ze er zo'n Patrick van der Eem achtig litteken aan over houdt![]()
Een collegaatje van me vroeger heeft het ook eens gehad, dat ze een bierglas in haar gezicht geduwd kreeg. Dat is een erg lelijk litteken geworden.quote:Op maandag 20 april 2009 10:08 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Ik denk zelf dat ze er zo'n Patrick van der Eem achtig litteken aan over houdt![]()
de wat?quote:Op maandag 20 april 2009 10:13 schreef Nouk84 het volgende:
Ik heb net water uit de Qooker over mijn hand laten stromen
quote:Op maandag 20 april 2009 10:13 schreef Nouk84 het volgende:
Ik heb net water uit de Qooker over mijn hand laten stromen
Klinkt als een zaterdagje in de Brasserie hier in Emmen (en die tent is nog steeds elk weekend stampensvol),quote:Op maandag 20 april 2009 10:07 schreef zbbrox het volgende:
[..]
Lekker stappen.
Hoop dat het een beetje netjes heelt.
De Quooker.. Een kraan waar direct kokend water uit komt...quote:
quote:
Ik heb zo'n vermoeden dat lauw water beter is.quote:
Beetje plamuur erover zie je d'r dan niets meer van.quote:Op maandag 20 april 2009 10:08 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Auw *knuf*quote:Op maandag 20 april 2009 10:15 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
De Quooker.. Een kraan waar direct kokend water uit komt...
Ja hier ook. Gelukkig is dat merendeels overquote:Op maandag 20 april 2009 10:09 schreef rival het volgende:
[..]
Een aantal jaren terug was het hier ook "in" om maar meteen met kapotte glazen te werk te gaan, dat blijven nare littekens ik heb er genoeg gezien.
Jij zou toch zwijgen...?quote:Op maandag 20 april 2009 08:35 schreef zbbrox het volgende:
Aiquote:Op maandag 20 april 2009 10:13 schreef Nouk84 het volgende:
Ik heb net water uit de Quooker over mijn hand laten stromen
Dat zal ze vast al gedaan hebbenquote:Op maandag 20 april 2009 10:16 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Ik heb zo'n vermoeden dat lauw water beter is.
Ik heb dat serieus nog nooit gezien..quote:Op maandag 20 april 2009 10:16 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ja hier ook. Gelukkig is dat merendeels over
Jij leest geen kranten, kijkt geen tv, komt nooit op internet en hebt de afgelopen 20 jaar onder een steen geleeft zeker?quote:Op maandag 20 april 2009 10:20 schreef KudFokker het volgende:
Ongelovelijk hoe ziek sommige mensen in hun kop kunnen zijn
Gewoon echt een stukje van mijn vetrouwen in de mensheid verloren sinds gisteravond...
Tuurlijk wel, maar het is toch anders als je er een meter vanaf staat...quote:Op maandag 20 april 2009 10:21 schreef rival het volgende:
[..]
Jij leest geen kranten, kijkt geen tv, komt nooit op internet en hebt de afgelopen 20 jaar onder een steen geleeft zeker?
Is het stappen daar zo zoetsappig dan?quote:Op maandag 20 april 2009 10:20 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Ik heb dat serieus nog nooit gezien..
Gewoon echt een stukje van mijn vetrouwen in de mensheid verloren sinds gisteravond...
Dat het ergens anders kan gebeuren, betekent ook dat het bij een dierbare of jezelf kan gebeuren. Dus snap dat het erg is en dat je schrikt, maar niet dat het invloed heeft op je vertrouwen in de mensheid en dergelijke.quote:Op maandag 20 april 2009 10:22 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Tuurlijk wel, maar het is toch anders als je er een meter vanaf staat...
En al helemaal als het om een dierbare gaat...
Het valt mee hoor, maar erg fijn is spetterend heet water over je vingers nietquote:Op maandag 20 april 2009 10:18 schreef Rauw. het volgende:
Ik heb nog nooit van een quooke gehoort, maar het klinkt pijnlijk
Dit klinkt dus niet als iemand die al wat heeft meegemaakt.quote:Op maandag 20 april 2009 10:20 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Ik heb dat serieus nog nooit gezien..
Och, welkom in het uitgaanslevenquote:Op maandag 20 april 2009 10:22 schreef KudFokker het volgende:
[..]
kan begrijpen dat je er best van geschrokken bent..quote:Op maandag 20 april 2009 10:22 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Ik had gisteren beter naar je moeten luisterenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |