heb jij een oogje op zbbrox?quote:Op zondag 19 april 2009 23:45 schreef Ang3l het volgende:
Ang3l & zbbrox ?
O nee da's wishfull thinking
Haha, kan...quote:Op zondag 19 april 2009 23:46 schreef Ofresca het volgende:
Moeten we dan niet eerst een lijst hebben van alle Singles posters?
Shht!quote:
Dat hij een oogje op hem heeft.. of dat jij hem ook wel leuk vindt om te zien?quote:
He ho hu! Bij mij is 't ook alleen dat laatste hoorquote:Op zondag 19 april 2009 23:52 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Dat hij een oogje op hem heeft.. of dat jij hem ook wel leuk vindt om te zien?
Moet je hem gaan meetenquote:Op zondag 19 april 2009 23:53 schreef Ang3l het volgende:
[..]
He ho hu! Bij mij is 't ook alleen dat laatste hoor
Voordat er hier gelijk trouwpumps in maatje 43 worden besteld
ow ik mis even een subtiel nuance verschil geloof ik?quote:Op zondag 19 april 2009 23:52 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Dat hij een oogje op hem heeft.. of dat jij hem ook wel leuk vindt om te zien?
Dat moet ik zien!quote:Op zondag 19 april 2009 23:53 schreef Ang3l het volgende:
[..]
He ho hu! Bij mij is 't ook alleen dat laatste hoor
Voordat er hier gelijk trouwpumps in maatje 43 worden besteld
nu volg ik jou niet meerquote:Op zondag 19 april 2009 23:55 schreef liefie_ het volgende:
[..]
ow ik mis even een subtiel nuance verschil geloof ik?
naja subtiele nuances zijn sowieso niet zo mijn ding
een oogje op hebben en denken he wat lekker is toch het zelfde?quote:
daar zie ik wel een verschil in, maar daar ging het effe niet om.quote:Op zondag 19 april 2009 23:57 schreef liefie_ het volgende:
[..]
een oogje op hebben en denken he wat lekker is toch het zelfde?
haha preciesquote:Op zondag 19 april 2009 23:59 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
daar zie ik wel een verschil in, maar daar ging het effe niet om.
Het ging mij er meer om of je er in kon komen datn Angel hem leuk vond om te zien.. of was dat persoonlijk bedoelt. Maargoed.. boeit ook niet, komt er op neer dat zbbrox lekker is
ik gok dat ie niet terug gaat lezenquote:Op maandag 20 april 2009 00:06 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Vind ie vast leuk om te lezen morgen.
Ben jij niet vet moe?quote:Op maandag 20 april 2009 00:06 schreef Nouk84 het volgende:
Lekker fris weer, ik ruik net meer naar chloor...
Nope...quote:
dawgje! (Oeh bijna die hoofdletter!)quote:
Het gewoon ontzettend leuk hebben geeft me energiequote:
Jaa echt die brandstof moet ik ook hebbenquote:Op maandag 20 april 2009 00:14 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Het gewoon ontzettend leuk hebben geeft me energieDat ik maar 10 uur geslapen heb dit weekend, haal ik vast wel weer in. En anders maar niet
Dat zijn we toch al?quote:Op maandag 20 april 2009 00:21 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Zullen wij een geheim stelletje worden?![]()
Zo geheim dat we het zelf niet weten?
Ik weiger ook vandaag!quote:
Ik verkoop ze niet, zijn mij te dierbaarquote:Op maandag 20 april 2009 00:17 schreef mrbox het volgende:
[..]
Jaa echt die brandstof moet ik ook hebbenhahaha in van die kleine blikjes, neemt makkelijk mee
Waarom ga je nu dan niet?quote:
Zouden ze het door hebben?quote:Op maandag 20 april 2009 00:23 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Sssst![]()
Het moet wel geheim blijven.schatje
Accepteer het nou maar gewoonquote:Op maandag 20 april 2009 00:25 schreef dawg het volgende:
[..]
Mijn voornemens om vroeg naar bed te gaan zijn als lucht. Iedere keer weer.
Ben jij een goede slaappartner?quote:
Ik ook nietquote:
Wie heeft er iets gezegd over slapen?quote:
Gelukkig, heb je goed bedacht, lieverdquote:Op maandag 20 april 2009 00:26 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Nèh, daar is het veel te geheim voor.
Mja, zo was ik de afgelopen 3 week ook. Elke ochtend rond een uur of 03.00 naar bed van zondag tot zondag.quote:Op maandag 20 april 2009 00:25 schreef dawg het volgende:
[..]
Mijn voornemens om vroeg naar bed te gaan zijn als lucht. Iedere keer weer.
Gotta love itquote:Op maandag 20 april 2009 00:28 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Wie heeft er iets gezegd over slapen?
Haha. En hoe lang is 't geleden?quote:Op maandag 20 april 2009 00:28 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Mja, zo was ik de afgelopen 3 week ook. Elke ochtend rond een uur of 03.00 naar bed van zondag tot zondag.
En dat sloopt je toch echt wel
Wat betreft het singles topic, ben nog steeds blij dat ik weer single ben en moet er niet aan denken om weer bij mn ex terug te zijn. Naja, niet mn laatste ex, de ex daarvoor wil ik nog wel eens een 1 malig beschuitje mee eten.
Ja, hè? Ik ga zo nog even tv kijken. Kruip je zo ook nog even lekker tegen me aan op de bank?quote:Op maandag 20 april 2009 00:28 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Gelukkig, heb je goed bedacht, lieverd
quote:Op maandag 20 april 2009 00:28 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Wie heeft er iets gezegd over slapen?
Ik ben nog jong.quote:Op maandag 20 april 2009 00:28 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Mja, zo was ik de afgelopen 3 week ook. Elke ochtend rond een uur of 03.00 naar bed van zondag tot zondag.
En dat sloopt je toch echt wel
Mijn laatste ex? of de ex daarvoorquote:
Kom danquote:
Ah op die manier...quote:Op maandag 20 april 2009 00:32 schreef rival het volgende:
[..]
Als ik een bepaalde opmerking of post waardeer dan krijgt die van mij de props!
Zal ik de fles wijn alvast open maken? Of had je meer zin in wat anders?quote:Op maandag 20 april 2009 00:31 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ja, hè? Ik ga zo nog even tv kijken. Kruip je zo ook nog even lekker tegen me aan op de bank?![]()
De laatste. Klinkt als een gezonde relatie!quote:Op maandag 20 april 2009 00:33 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Mijn laatste ex? of de ex daarvoor?
Mijn laatste ex dateert van eind februari 2009. Ben wel blij dat dat over is, pfoeij. Sinds dien ook geen contact met d'r gehad ofzobeetje weird maarja.
Neem jij maar fijn een wijntje, dan neem ik wel een biertje.quote:Op maandag 20 april 2009 00:33 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Zal ik de fles wijn alvast open maken? Of had je meer zin in wat anders?
Ik niet!quote:
omg wat een lijstje...quote:Op zondag 19 april 2009 23:41 schreef liefie_ het volgende:
[..]
dan begin ik met Bengel en Bels!
En dan Box en Auto
Nouk en Djazz
Zal ik nog ff door lullen?![]()
Zitten wel meer waarheden in jaquote:
Allemaal toch..? En dan missen er nog onderdelenquote:
Begrijpelijk.... Hehe.quote:
Ik heb hem niet meer ff compleet voor de geestquote:Op maandag 20 april 2009 01:29 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Allemaal toch..? En dan missen er nog onderdelen
wrom niet?quote:
Oké.quote:Op maandag 20 april 2009 01:31 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Ik heb hem niet meer ff compleet voor de geest
[..]
Slecht zeg...quote:
Andere vunzige dingenquote:Op maandag 20 april 2009 01:31 schreef Adolecens het volgende:
wrom niet?
nog vunzige mms'jes aan het sturen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |