Je kan hem op 1 tegelijk toepassen, zodat het direct verrekend wordt. Dit is wat anders dan dat het maar voor 1 geldt; het geldt immers tot een bepaald bedrag. Je dus aan het eind van het jaar het gewoon terugvragen.quote:Op woensdag 6 mei 2009 12:44 schreef M_arijn het volgende:
[..]
Idd. Dat heb ik nu ook met mn stage. Moet bijna de helft inleveren
Ja volgens mij wel.quote:Op donderdag 7 mei 2009 16:55 schreef Renesite het volgende:
zit wel een verplicht half uur ochtendpauze bij toch?
8-5quote:Op donderdag 7 mei 2009 22:28 schreef Webgangster het volgende:
[..]
Ja volgens mij wel.
Wat voor pauze's heb ik uberhaupt ?
De 1 zegt dat ik om 13 uur klaar ben, de ander om 14.
Bedanktquote:Op vrijdag 8 mei 2009 10:19 schreef M_arijn het volgende:
[..]
8-5
7-4
6-3
5-2
'sMorgens een half uur pauze (kwartier doorbetaald, kwartier onbetaald), 'smiddags een uur eten.
je hebt volgens mij geen uur lunch omdat je maximaal 1 uur onbetaalde pauze mag hebben. Denk eerder 0,5 middagpauze. Maar kijk even op de R&R uitdraai:)quote:Op vrijdag 8 mei 2009 10:19 schreef M_arijn het volgende:
[..]
8-5
7-4
6-3
5-2
'sMorgens een half uur pauze (kwartier doorbetaald, kwartier onbetaald), 'smiddags een uur eten.
Geschil met de leverancier. Verder niks over bekend (maar het zal wel iets met de inkoopprijs te maken hebben oid)quote:Op zaterdag 9 mei 2009 18:03 schreef Brammie1 het volgende:
Ik zag bij de AH hier in Nijmegen een briefje hangen dat er geen frisdrank meer van Pepsi (inclusief sisi, dr. pepper en 7-up) meer te krijgen is. Weet iemand waarom?
Er komt in week 21 een worp/mutatie aan in het frisdrank gebied...quote:Op zaterdag 9 mei 2009 20:59 schreef Dipstaart het volgende:
[..]
Geschil met de leverancier. Verder niks over bekend (maar het zal wel iets met de inkoopprijs te maken hebben oid)
quote:Op zaterdag 9 mei 2009 22:26 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Er komt in week 21 een worp/mutatie aan in het frisdrank gebied...
Klopt. Maar dat is niet de reden dat deze producten eruit gaan. Check winkelweb maar.. staat een heel verhaal hierover.quote:Op zaterdag 9 mei 2009 22:26 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Er komt in week 21 een worp/mutatie aan in het frisdrank gebied...
Brood&Deli/Kaas werkt bij ons op vrijdag en zaterdag van 6 - 3 en dan hebben ze toch echt twee keer een kwartier (waarvan 1 onbetaald) en een uur lunchpauze. Zou niet weten waarom dat bij 5 - 2 anders is.quote:Op zaterdag 9 mei 2009 11:27 schreef ikbenschipper het volgende:
[..]
je hebt volgens mij geen uur lunch omdat je maximaal 1 uur onbetaalde pauze mag hebben. Denk eerder 0,5 middagpauze. Maar kijk even op de R&R uitdraai:)
Ahold legt merk vast voor non-foodquote:Op maandag 11 mei 2009 10:26 schreef M_arijn het volgende:
[..]
Brood&Deli/Kaas werkt bij ons op vrijdag en zaterdag van 6 - 3 en dan hebben ze toch echt twee keer een kwartier (waarvan 1 onbetaald) en een uur lunchpauze. Zou niet weten waarom dat bij 5 - 2 anders is.
In de Ahá van deze maand stond trouwens ook dat er een nieuw huismerk wordt geintroduceerd? In het voorwoord van Dick Boer. Wie weet meer?
Alleen de kleuters van vijftien, zestien jaar die aangenomen worden. Volgens mij ben ik echt één van de laatste geweest die aangenomen werd op zeventienjarige leeftijd. Nou maakt de leeftijd ook weer niet vreselijk veel uit, maar het zijn wel de grootste kneusjes die je je kunt indenken. Van die kleine gozertjes met totaal geen verantwoordelijkheidsgevoel en een verschrikkelijk laag werktempo. Er zitten best een paar goede vullers tussen de nieuwe jongens, maar dat is puur geluk. Iedereen wordt maar aangenomen, heel frustrerend.quote:
Zal de dienst morgen dan eens invoeren in R&R. Klopt namelijk wel van die ontbijtpauze dat die onbetaald is.quote:Op maandag 11 mei 2009 10:26 schreef M_arijn het volgende:
[..]
Brood&Deli/Kaas werkt bij ons op vrijdag en zaterdag van 6 - 3 en dan hebben ze toch echt twee keer een kwartier (waarvan 1 onbetaald) en een uur lunchpauze. Zou niet weten waarom dat bij 5 - 2 anders is.
In de Ahá van deze maand stond trouwens ook dat er een nieuw huismerk wordt geintroduceerd? In het voorwoord van Dick Boer. Wie weet meer?
Er zijn officieel wel uren voor spiegelen "heten afronden vullen houdbaar of afronden vullen vers) Maar doordat er voor vullen houdbaar/vullen vers zo weinig uren worden gegeven worden de spiegel uren vaak voor vullen gebruikt.quote:Op maandag 11 mei 2009 19:13 schreef Dipstaart het volgende:
- contracten worden niet verlengd / mensen worden ontslagen
- kinderen, minder kwaliteit, van 15 jaar worden aangenomen
- er zijn geen uren meer voor spiegelen
- goedkope mensen mogen geen dure vervanging regelen
- binnenkort gedwongen overplaatsingen
Waar gaat het heen met Albert HeijnAllemaal omdat de loonkosten een paar centen (+/- 50 cent) boven de begroting zit. De hele sfeer zoals die vroeger was is teniet gegaan. Albert Heijn is erg bezig met leeftijdsdiscriminatie op dit moment, naar mijn mening. Alles moet zo goedkoop mogelijk tegenwoordig!
Albert Heijn staat niet meer voor kwantiteit en kwaliteit. Maar gaat meer de Aldi formule achterna...
Gaat het bij jullie filiaal ook zo?
Tsja. Het zal voor mij persoonlijk ook lastiger worden. Ik moet dus mijn tvu's opnemen, en mag alleen in uitzonderlijke gevallen boven contract werken. En dan heb ik nog geluk dat ik TL ben, een vulploegmedewerker boven de 18 kan het helemaal schuddenquote:Op dinsdag 12 mei 2009 09:03 schreef Brammie1 het volgende:
echt schrale boel op het gebied van uren bij ons
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |