Hangt er denk ik vanaf of je een all-in loon hebt of niet.quote:Op maandag 22 juni 2009 12:00 schreef monsterd. het volgende:
Bij mijn vriend is het al wel bijgeschreven (rabobank). Ik ben benieuwd of ik uberhaupt wel wat krijg. Ik ben de afgelopen maand namelijk ziek geweest met een contract onder de 12 uur.. maargoed, lijkt mij gewoon dat ze door moeten betalen.
iets meer 240quote:Op maandag 22 juni 2009 12:20 schreef BasementDweller het volgende:
Oh, nog een maantje wachten dus![]()
Voor de rest... geen idee. Wat heb je gekregen dan ipv die 185? nvm verkeerd gelezen![]()
gast dat kom pas eind juliquote:Op maandag 22 juni 2009 12:38 schreef Silverstone het volgende:
Kan het kloppen dat hier de voordeelpas toch niet bij zit?
Anders klopt mijn loon namelijk van geen kant..
komt er zo te staanquote:Op maandag 22 juni 2009 12:42 schreef haags_kwartiertje het volgende:
LOL! Ik zie niet wat er bijgeschreven is door Ahold maar wel mijn saldo dat flink omhoog is gegaan nu.
heb je lang over gedaan danquote:Op maandag 22 juni 2009 22:48 schreef BasementDweller het volgende:
¤10,27![]()
Zeker van dat computeropleiding ding voor de kassa. Wist niet eens dat dat werd uitbetaald
Tja.. als je er een tijdje mee bezig bent gaat het steeds slomer. Het was ook nogal dom dat die 'oefentoetsen' bij elkaar precies hetzelfde was als de eindtoets... zit je alles dubbel te makenquote:
Jij bent ook begonnen achter de kassa? Je krijgt dus ongeveer 14 / 3 = ¤4,67 / uur ?quote:Op maandag 22 juni 2009 23:35 schreef Rikketik het volgende:
Bij mij duurde die computeropleiding in totaal drie uur: 2 uur kassa, 1 uur omgaan met klanten (alsof ik na een kleine twee jaar in de winkel nog niet met klanten kon omgaan...), dus daar zou ik dan een goede 14 euro mee verdiend hebben... van de ¤ 540.
Ik denk dat dat een goede schatting is. Je basisloon is vier euro, maar er komt een bepaald bedrag bovenop omdat je achter de kassa zit en constant met klanten bezig bent.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 15:19 schreef BasementDweller het volgende:
[..]
Jij bent ook begonnen achter de kassa? Je krijgt dus ongeveer 14 / 3 = ¤4,67 / uur ?
Ik heb ¤4,00 basisloon maar niemand kon me vertellen wat er ongeveer bij zou komen. Kan ik dus rekenen op zo'n ¤4,60 - ¤4,70 ? (ik ben 17)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |