quote:Op dinsdag 16 juni 2009 17:26 schreef Rikketik het volgende:
Je gaat in het AH-medewerkerstopic vragen of de AH nog te naaien valt? Zoek dat lekker zelf uit zeg.
misschien moet je wat meer de reet van je sm likken?quote:Op dinsdag 16 juni 2009 16:46 schreef duncannn het volgende:
Wat moet je ECHT kunnen om TL te worden? Ik ben van plan om deze week te vragen als ik TL mag worden.
Woensdagavond heb ik samen met een TL de leiding, vrijdagavond heb ik zelf de leiding over vers en zaterdag middag over 3 mensen die altijd restanten komen vullen en de KW-ploeg. Ik los en splits altijd en moet altijd bijdraaien.
Ik heb alleen zelf het gevoel dat ik te 'relaxed' overkom waardoor ze misschien zullen zeggen dat ik niet geschikt ben.
Ik ben 18.
Een loonsverhoging geldt natuurlijk voor iedereen.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 15:59 schreef WasMachinator het volgende:
geldt dat ook voor mensen met minder als 12 uur per week?
Stakker.quote:
quote:Op zaterdag 20 juni 2009 09:38 schreef paul_van_ter_weide het volgende:
[..]
misschien moet je wat meer de reet van je sm likken?
Inlogcode van handterminal krijgen wij altijd al na 2 weken, dus zo speciaal is dat nou ook weer niet.quote:Op zaterdag 20 juni 2009 23:45 schreef Pindabroodje het volgende:
Beste mensen,
Ik werk sinds 8 maanden bij de Albert Heijn.
Ik ben begonnen als vulploegmedewerker, maar 2 weken geleden werd ik benaderd door mijn TL die mij een inlogcode gaf voor de handterminal en mij vertelde dat ik voortaan ook de voorraad mocht bijhouden en nog eventuele extra taken mag gaan verrichtten.
Met voorraad bijhouden bedoel ik het tellen van gevulde artikelen (post-it briefjes etc.), en het afboeken van vers.
Nu is mijn vraag, welke extra taken kan ik gaan verwachten, en kan ik als ik zo door blijf gaan doorgroeien tot teamleider?
houdbaar heeft gewoon een telefoon meequote:Op zondag 21 juni 2009 14:37 schreef BasementDweller het volgende:
Als je achter de kassa afdeling houdbaar belt, gaat er dan daar ergens een telefoon of moet je dan wat omroepen? Zit pas achter de kassa en 't is me niet uitgelegd, en ben het ook vergeten te vragen.
ik hoop morgen..quote:Op zondag 21 juni 2009 16:58 schreef italiaan1987 het volgende:
wanneer wordt die 10% korting van de AH boodschappen uitbetaald?
Groente een vvv ookquote:Op zondag 21 juni 2009 16:12 schreef BasementDweller het volgende:
Oh da's mooi. Bedankt.
Hebben ze bij groente/fruit, brood, en vlees trouwens ook allemaal gewoon een telefoon mee?
Raak maar niet opgewonden want het is een klote dingquote:Op zaterdag 20 juni 2009 23:45 schreef Pindabroodje het volgende:
Beste mensen,
Ik werk sinds 8 maanden bij de Albert Heijn.
Ik ben begonnen als vulploegmedewerker, maar 2 weken geleden werd ik benaderd door mijn TL die mij een inlogcode gaf voor de handterminal en mij vertelde dat ik voortaan ook de voorraad mocht bijhouden en nog eventuele extra taken mag gaan verrichtten.
Met voorraad bijhouden bedoel ik het tellen van gevulde artikelen (post-it briefjes etc.), en het afboeken van vers.
Nu is mijn vraag, welke extra taken kan ik gaan verwachten, en kan ik als ik zo door blijf gaan doorgroeien tot teamleider?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |