Dat lijkt me in eerste instantie niet want TL's zijn nu eenmaal duurder en de verschillen zijn daar niet zo groot want de max is 12 euro en het minimum 8,50 (klinkt misschien nog veel maar ten opzichte van de A functie natuurlijk niksquote:Op dinsdag 9 juni 2009 19:07 schreef Rucebo het volgende:
[..]
Misschien word je te oud ofzo, dan willen ze je nog wel eens proberen buiten te werken. Maar ik ken de ins en outs natuurlijk niet...
Zaten wel wat leerpunten in ja... Maar er werd blijkbaar meer initiatief van mij verwacht (en ik heb daar destijds wel mee ingestemd) dat ikzelf langskwam om alles te leren... Belachelijk eigenlijk, want je gaat gewoon een opleiding in waarin er dingen aangeboden zouden moeten worden. Het handboek voor TL's alleen is echt niet genoeg om alle praktijk van een TL te kunnen leren... Maar goed, ik heb dus te weinig zelf achter het leerproces aangezeten (ja hallo, ik heb ook vrije tijd, ben Part Time hoor!) en daar doen ze nu moeilijk over.quote:Op woensdag 10 juni 2009 00:44 schreef ikbenschipper het volgende:
Dat lijkt me in eerste instantie niet want TL's zijn nu eenmaal duurder en de verschillen zijn daar niet zo groot want de max is 12 euro en het minimum 8,50 (klinkt misschien nog veel maar ten opzichte van de A functie natuurlijk niks) Een TL zit daar doormiddel van het norm trede model ook nog eens snel aan. Wat was je beoordeling fan over 2008 trouwens??? Want daar moet dan toch ook wel wat naar voren over gekomen zijn???
Het is soms best moeilijk om tijd te vinden om alles op een goede manier te leren, want ja die tijd is vaak toch wat schaars om dingen te leren. Ik heb zelf de stap 1,5 maand geleden gemaakt van verkoopklaar naar verkoopafhandeling en weet lang niet alles nog, en dan heb ik de massel dat ik me er in me oude winkel al geregeld mee bezig hield.quote:Op woensdag 10 juni 2009 20:28 schreef Weemz het volgende:
[..]
Zaten wel wat leerpunten in ja... Maar er werd blijkbaar meer initiatief van mij verwacht (en ik heb daar destijds wel mee ingestemd) dat ikzelf langskwam om alles te leren... Belachelijk eigenlijk, want je gaat gewoon een opleiding in waarin er dingen aangeboden zouden moeten worden. Het handboek voor TL's alleen is echt niet genoeg om alle praktijk van een TL te kunnen leren... Maar goed, ik heb dus te weinig zelf achter het leerproces aangezeten (ja hallo, ik heb ook vrije tijd, ben Part Time hoor!) en daar doen ze nu moeilijk over.
Maar heb mijn besluit al genomen aangezien ik nog 1 jaar ga studeren. Ik stop met TL, maar blijf wel bij de AH werken...
Nee.quote:Op donderdag 11 juni 2009 18:18 schreef Rikketik het volgende:
Ik heb een vraagje: ik werk nu anderhalf jaar als medewerker verkoopklaar. Volgende week krijg ik kassatraining, betekent dat dan dat ik automatisch verkoper B wordt?
winkelweb had al aangegeven dat mentos bij ons goedkoper was....quote:Op vrijdag 12 juni 2009 21:32 schreef Blackf1re het volgende:
Jongens, heeft een van jullie de nieuwe folder al voor me?
Ik heb vandaag 12 pakken mentos en 6 pakken cracottes gehaald gratis.
Waar was het goedkoper danquote:Op maandag 15 juni 2009 08:50 schreef Stephan1237 het volgende:
Zo even weer de AH geplunderd met 6 x een 4xpack coca cola
Bij bonni was het 10 cent goedkoperquote:
Je diend een actie folder te hebben van die andere supermarkt, een uitdraai is ook goed. De actie van de andere supermarkt moet wel duidelijk zijn, mona,milner, cola en tuc zijn btw centraal aangepast, AH is weer de goedkoopste/even duurquote:Op maandag 15 juni 2009 13:21 schreef Stephan1237 het volgende:
bij de AH doen ze moeilijk
1ste filiaal = voor die toetjes 3 voor 3,35 bij AH en 3 voor 2,97 bij een andere winkel
Kom ik zo bij de infobalie
Zeg die tuthola van : Je moet een bon hebben van die supermarkt
Ik de algemene voorwaarden onder haar neus gedouwd,
Zij iemand gebeld
En die vind ook dat ik de bon van de andere supermarkt moet nemen
2de filiaal
Weer voor dezelfde producten
staat wel 2+1 = 2,97
ik dacht slim te doe om er 2 mee te nemen = 2,97
en ze zijn 99 cent per stuk bij een andere winkel
moet ik er 3 bij AH kopen
Dikke kans...kan ook liggen dat je niet kan werken op de tijdstippen dat ze iemand nodig hebben.quote:Op maandag 15 juni 2009 18:30 schreef Rucebo het volgende:
Hmm, bij de AH To Go zonder motivatie afgewezen. Is 20 daar ook te oud misschien (vraag aan de mensen die er werken
)?
Ja begin juni 2009 kregen we 3,50% erbij geloof ik. Maar sowiezo hoorde ik gister dat er in het najaar wel wat gaat veranderen ofzo. Meer weet ik er helaas nog niet vanaf dus daarom vraag ik het maarquote:Op dinsdag 16 juni 2009 12:11 schreef Renesite het volgende:
weet wel dat we wederom 3% erbij krijgen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |