Ach.. dat is niet Feyenoord supporter eigen hoor. Genoeg Ajacieden er als de kippen bij als Feyenoord weer onderuit ging of gisteren alleen maar AZ afkraken op bijvoorbeeld het zogenaamd kleine kampioensfeestje.quote:Op maandag 20 april 2009 09:12 schreef Scorpie het volgende:
Wel grappig hoe die kakkerlakjes er als de kippen bij zijn als Ajax een keer verliest. Ik nam de anale fixatie van die Rotterdammerts nooit zo serieus, en dacht dat het wel meeviel. Blijkbaar niet. Nou ja, je moet toch wat als je eigen club totaal niet presteert
Yup, vond ik ook. Alleen op het einde kwam het een beetje los, en gelijk een assist.quote:Op maandag 20 april 2009 09:29 schreef Cheiron het volgende:
Nou.. zo veel mogelijk media ontwijken vandaag... Wat een falen gisteren zeg.. ongelofelijk.
Het contrast bij jongens als Anita en Aissati in vergelijking met vorige wedstrijden; schrijnend. Hoe kan het toch dat er wedstrijden tussen bijven zitten waar niemand zijn niveau haalt. Van Vermeer tot Suarez (nou ja, dat is dan misschien de enige uitzondering).
Overigens leek Aissati duidelijk onder de indruk van de negatieve sfeer rond zijn persoon. Zo laakmoedig heb ik hem nog niet zien spelen dit seizoen
Nu kom ik normaal NOOIT in topics van andere clubs om te klieren, maar als je vrijdagavond gaat zitten grienen als een klein meisje met een geschaafde knie omdat je kampiensfeestje een dag (of week) wordt uitgesteld vraag je er ook wel om hoor.quote:Op maandag 20 april 2009 09:33 schreef Prosac het volgende:
[..]
Ach.. dat is niet Feyenoord supporter eigen hoor. Genoeg Ajacieden er als de kippen bij als Feyenoord weer onderuit ging of gisteren alleen maar AZ afkraken op bijvoorbeeld het zogenaamd kleine kampioensfeestje.
Niet blijven stilstaan. Die wedstrijd is gespeeld en nu gewoon toeleven naar volgende wedstrijd. Alles wat we kunnen doen, is hopen dat ze zich herpakken. Je kan wel sentimenteel en pessimistisch blijven, maar daar schiet je toch niets mee op.quote:Op maandag 20 april 2009 09:32 schreef Rumille het volgende:
Gatverdamme, al die kranten met AZ en PSV. Wanvertoning.
En jullie dan? Weer linkerrijtje? Of is het geld nu écht een keer op?quote:Op maandag 20 april 2009 09:57 schreef sezten het volgende:
Wat een hoop hebben ze weer.
Volgend jaar gewoon weer kampioen hé?![]()
sezten is niet voor Feyenoord, hij is voor een club die hij nog nooit in het echt heeft zien spelen.quote:Op maandag 20 april 2009 09:58 schreef denthemen het volgende:
[..]
En jullie dan? Weer linkerrijtje? Of is het geld nu écht een keer op?
Die gister ook klop hebben gekregen? Met al die terechte kaarten en zoquote:Op maandag 20 april 2009 09:59 schreef sjimz het volgende:
[..]
sezten is niet voor Feyenoord, hij is voor een club die hij nog nooit in het echt heeft zien spelen.
Mag ik vragen wat joi post toevoegd?quote:Op maandag 20 april 2009 09:57 schreef sezten het volgende:
Wat een hoop hebben ze weer.
Volgend jaar gewoon weer kampioen hé?![]()
Jupiter FCquote:Op maandag 20 april 2009 09:59 schreef sjimz het volgende:
[..]
sezten is niet voor Feyenoord, hij is voor een club die hij nog nooit in het echt heeft zien spelen.
Gabri ipv Anita zal wel een hele hoop schelen in grotere wedstrijden.quote:Op maandag 20 april 2009 09:41 schreef Dvm86 het volgende:
[..]
Ik weet niet waarom, maar ik heb toch veel vertrouwen in dit team, zeker als er van de zomer wat extra ervaring ingebracht wordt zie ik het goed komen.
Als je naar zijn linkerbeen kijkt, dan zie je dat hij hem nog een schop na geeft,quote:
Wat moet hij anders doen? Zich neer laten kegelen door de instormende Simons? Dat is hetzelfde als de knie naar voren bij keepers.quote:Op maandag 20 april 2009 10:10 schreef Dvm86 het volgende:
[..]
Volgens mij wel hoor, kijk eens naar z'n linkerbeen.
Mwoa.. genoeg voetballers die een hele smerige overtreding maken en dan schijnheilig hun excuses gaan aanbieden hoor.quote:Op maandag 20 april 2009 10:12 schreef jna het volgende:
Nouja, daarna bleef ie dr wel lang bijstaan om te kijken hoe het ging met Simons. Dat doe je dan ook niet als je het echt met opzet doet.
Zoals Affelay gister, die toch nog maar even naar Urby ging op de brancard. Dat hij er zelf maar snel op mag liggenquote:Op maandag 20 april 2009 10:13 schreef Prosac het volgende:
[..]
Mwoa.. genoeg voetballers die een hele smerige overtreding maken en dan schijnheilig hun excuses gaan aanbieden hoor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |