Misschien wel juist omdat hij nog maar een 2 jarig contract heeft.quote:Op maandag 20 april 2009 11:38 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Heb je zitten snuiven ofzo?
Hij heeft een contract tot 2011. Waarom zouden ze hem voor dat bedrag wegdoen als hij zo belangrijk is?.
Denk niet dat Ajax hem voor dat fooitje wegdoet.
2012 bedoel je.quote:Op maandag 20 april 2009 11:38 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Heb je zitten snuiven ofzo?
Hij heeft een contract tot 2011. Waarom zouden ze hem voor dat bedrag wegdoen als hij zo belangrijk is?.
Denk niet dat Ajax hem voor dat fooitje wegdoet.
Correctie van mijn kant dan ookquote:
2 doelpunten tegen krijgen is zo gek toch niet?quote:Op maandag 20 april 2009 12:53 schreef BluesRebel het volgende:
Zo, ik ben een beetje bijgekomen van gisteren. Wat een kansloos niveau toch. Zowel van Ajax als dat van de Eredivisie. Je ziet toch ook geen topclubs in Italië, Spanje, Engeland enzo met zulke uitslagen van elkaar winnen. Wat een slechte kutcompetitie.
Manchester United - Liverpool 1-4.quote:Op maandag 20 april 2009 12:53 schreef BluesRebel het volgende:
Zo, ik ben een beetje bijgekomen van gisteren. Wat een kansloos niveau toch. Zowel van Ajax als dat van de Eredivisie. Je ziet toch ook geen topclubs in Italië, Spanje, Engeland enzo met zulke uitslagen van elkaar winnen. Wat een slechte kutcompetitie.
Manchester United - Liverpool 1-4quote:Op maandag 20 april 2009 12:53 schreef BluesRebel het volgende:
Champions league nog gekeken vorige week?quote:Op maandag 20 april 2009 12:53 schreef BluesRebel het volgende:
Wat was Manchester Liverpool tijdje terug?quote:Op maandag 20 april 2009 12:53 schreef BluesRebel het volgende:
Nou heb ik de wedstrijd voor een groot gedeelte al verwijderd uit m'n geheugenquote:Op maandag 20 april 2009 12:56 schreef Rots het volgende:
[..]
Manchester United - Liverpool 1-4.![]()
En het kwam niet alleen door Ajax hoor, PSV speelde gewoon één van de beste wedstrijden van het seizoen.
Haha, tja. Vermeer zag er gewoon erg onzeker uit, maar het mag ook wel eens gezegd worden dat PSV gewoon heel goed speelde.quote:Op maandag 20 april 2009 12:59 schreef jna het volgende:
[..]
Nou heb ik de wedstrijd voor een groot gedeelte al verwijderd uit m'n geheugenmaar volgens mij ging ook bijna elke bal van psv erin. Vermeer heeft volgens mij meer ballen uit het net moeten halen dan die heeft gestopt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja als PSV even aanzetten was het een goal. Alleen het eerste kwartier was redelijk.quote:Op maandag 20 april 2009 12:59 schreef jna het volgende:
[..]
Nou heb ik de wedstrijd voor een groot gedeelte al verwijderd uit m'n geheugenmaar volgens mij ging ook bijna elke bal van psv erin. Vermeer heeft volgens mij meer ballen uit het net moeten halen dan die heeft gestopt
Ten eerste is dat echt een uitzondering in Engeland. 7-0 winnen en dan 6-2 verliezen zegt wel veel over je club.quote:Op maandag 20 april 2009 12:56 schreef Rots het volgende:
[..]
Manchester United - Liverpool 1-4.![]()
En het kwam niet alleen door Ajax hoor, PSV speelde gewoon één van de beste wedstrijden van het seizoen.
Bron?quote:Op maandag 20 april 2009 13:02 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Suarez is dus weg aan het eind van het seizoen.
Ik zei van elkaar.. dus alleen die 1e telt.quote:Op maandag 20 april 2009 12:57 schreef TheClown1 het volgende:
[..]
Manchester United - Liverpool 1-4
Wolfsburg - Bayern 5-1
Liverpool Aston Villa 5-0
Bedoel je dit soort uitslagen?
Waarschijnlijk omdat hij (terecht) boos is vanwege de wanprestatie van het hele team van gister.quote:
Had er eigenlijk bovenop gemogen om een keer een goed beleid neer te zetten. Altijd maar half werk afleveren en een coach om iedere scheet ontslaan.quote:Op maandag 20 april 2009 12:26 schreef NoizEkick het volgende:
Nou, dat scheelt ons dus in ieder geval een dubbele vernedering.
4-4 is heel wat anders dan 6-2..quote:Op maandag 20 april 2009 12:57 schreef Kopbal het volgende:
[..]
Champions league nog gekeken vorige week?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |