Volgens mij mocht die uitkijken naar een nieuwe club.quote:
Das heul nie sportief nee....quote:Op zondag 19 april 2009 22:17 schreef Rots het volgende:
[..]
Afellay loopt langs Vertonghen en lacht hem recht in zn gezicht uit na die blunder.
dan valt die 6-2 ineens wel mee he in zo'n huis.quote:Op zondag 19 april 2009 22:24 schreef Jasza het volgende:
Op ned 1 gaat jort even langs bij marco ze huis, aardig huissie.
Die flater in europa van Ajax viel wel meequote:Op zondag 19 april 2009 22:24 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Das heul nie sportief nee....![]()
Wat werd er slecht verdedigd door allebei de teams zeg.... Echt om te janken. Geen wonder dat beide clubs een flater slaan in Europa...
Maar goed, ik stond iig aan de goede kant van de score vandaag
En toen tekende hij bij Henk en kreeg hij in een keer een aanbieding van Ajax.quote:Op zondag 19 april 2009 22:22 schreef Rots het volgende:
Volgens mij mocht die uitkijken naar een nieuwe club.
Vrijdag?quote:Op zondag 19 april 2009 22:31 schreef kurk_droog het volgende:
Nog mensen vrijdag naar jong ajax?
Jong Ajax - Jong Liverpool geloof ik. Kaartjes kan je op ajax.nl kopen.quote:
Dat is pas in Mei dacht ikquote:Op zondag 19 april 2009 22:37 schreef finsdefis het volgende:
[..]
Jong Ajax - Jong Liverpool geloof ik. Kaartjes kan je op ajax.nl kopen.
Nog ruim 1200 topics voorsprong op AZ.quote:
Zal vast gezellig zijn in een lege (op het uitvak na) Arenaquote:Op zondag 19 april 2009 22:59 schreef Adidah het volgende:
Het is op zich wel mooi voor "sommige" AZ "supporters" dat AZ in Amsterdam de schaal gaat krijgen. Dan kunnen die overlopers toch nog een kampioenschap in Amsterdam vieren![]()
.
Ja het was inderdaad bedroevend slecht.quote:Op zondag 19 april 2009 22:58 schreef MaxC het volgende:
Poh, wat ben ik geschrokken. Dit was echt heeeeeel slecht
Jammer dat Vertonghen die vieze Affelay niet gewoon een op de bek sloeg
Ik ook.quote:Op zondag 19 april 2009 23:10 schreef Rossoneri het volgende:
Az kampioen op naar volgend seizoen. Het zal mij benieuwen hoeveel teleurstellingen we volgend seizoen te verduren krijgen. Serieus als dit Ajax volgend seizoen kampioen wordt scheer ik me hoofd kaal
Als dat zo is het natuurlijk volkomen terecht dat hij eventjes zijn gram haaltquote:Na de fout van Vertonghen waardoor PSV kon scoren, ging Afellay nog even lachend langs Vertonghen. Daarnaar gevraagd liet Afellay weten: "Er stond nog een rekening open van de vorige wedstrijd in de ArenA. Toen deed hij het bij mij. Wie de bal kaatst, kan hem terug verwachten."
Ojaquote:
Mja, ik ben even de situatie kwijt maar vorige week stond er ook een voetballer met droge ogen voor de camera te verkondigen dat hij iets niet gedaan had, een of andere overtreding, de camerabeelden waren echt zo overduidelijkquote:Op zondag 19 april 2009 23:27 schreef Rots het volgende:
Grrr, in een reactie op eredisielive.nl zegt Vertonghen dat hij dat niet had gedaan vorige keer. Het ging over iets anders ofzo, ben wel benieuwd eigenlijk. Maargoed, waarschijnlijk een paar hatelijke woordjes ofzo.
Van Basten kan de jongens blijkbaar niet genoeg motiveren. Aan de andere kant als je bij Ajax speelt moet elke wedstrijd strijd leveren. Maar ja wat heeft het nu nog voor nutquote:Op zondag 19 april 2009 23:33 schreef Wooldoor het volgende:
In het begin van het seizoen nog de beste speler aan de kant van Ajax met Suarez, nu reserve en viel dramatisch in. Echt weer typerend voor Ajax.
Ben toch blij voor jullie dat Vertonghen verstandiger is dan jij dan...quote:Op zondag 19 april 2009 23:37 schreef MaxC het volgende:
Maar dat Vertonghen zich kon inhouden, had echt flink uitgehaald naar Affelay. Zijn die 4 wedstrijden schorsing totaal waard
Net alsof een nieuwe verdediger gaat helpen, stelletje lap zwansen zijn hetquote:Op zondag 19 april 2009 23:43 schreef Enchanter het volgende:
Zou het knap vinden als we toch nog de 2e plaats weten te halen en laten ze voor volgend seizoen eens een fatsoenlijke verdediger halen (liefst 2) 36 tegendoelpunten in 31 wedstrijden
Het blijft een vaste prik.quote:Op zondag 19 april 2009 23:59 schreef Rossoneri het volgende:
Guttegut feyenoord heeft weer een wedstrijdje gewonnen, staan in het linkerrijte (_!!!!!!!) en alle kakkerlakken komen weer uit hun gaten gekropen hoor.
Whehe alle kakkerlakken. Ik ben de enige hier hoor. Al die frustatie moet je gewoon laten gaan, komt goed.quote:Op zondag 19 april 2009 23:59 schreef Rossoneri het volgende:
Guttegut feyenoord heeft weer een wedstrijdje gewonnen, staan in het linkerrijte (_!!!!!!!) en alle kakkerlakken komen weer uit hun gaten gekropen hoor.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 20 april 2009 00:01 schreef Rots het volgende:
[..]
Whehe alle kakkerlakken. Ik ben de enige hier hoor. Al die frustatie moet je gewoon laten gaan, komt goed.
Gast wat doe je altijd in het Ajax topic? Ga naar het feyenoord topic om een beetje te geilen op Beenhakker ofzo met je mede feyenoordersSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
AJAX AJAX AJAX!!
PSN: Rossoneri15
quote:
quote:Op zondag 19 april 2009 17:21 schreef Cyberia18 het volgende:
Het middenveld is vandaag absoluut te licht. Gabri wordt overduidelijk gemist.
Jammer dat er geen wraak werd genomen op Suarez, die zn noppen in T. Simons z'n bovenbeen zettequote:Op zondag 19 april 2009 22:58 schreef MaxC het volgende:
Poh, wat ben ik geschrokken. Dit was echt heeeeeel slecht
Jammer dat Vertonghen die vieze Affelay niet gewoon een op de bek sloeg
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |