wat een kneus.quote:Op zondag 23 oktober 2011 21:43 schreef tong80 het volgende:
Wat een sukkel die gozer met zijn moeder
Dan zijn we nog netje voor hem.quote:
Jouw woord tegen die van een agent.. you lose.quote:Op zondag 30 oktober 2011 21:11 schreef k_man het volgende:
Huh? Die vent van net kon bewijzen dat ie z'n telefoon niet gebruikt had en toch krijgt ie een bon?
Daarom. Dit verlies je als je er een zaak van maakt, terwijl je terplekke had kunnen bewijzen dat je niet aan het bellen was.quote:Op zondag 30 oktober 2011 21:22 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Jouw woord tegen die van een agent.. you lose.
Hij reed maar 40 kilometer te hard.quote:Op zondag 30 oktober 2011 21:27 schreef Snowsquall het volgende:
wat een kaklui in die porsche![]()
Die hebben natuurlijk weer wat te verbergen....
1200 Euro volgens mijquote:Op zondag 24 november 2013 21:36 schreef k_man het volgende:
2100 euro aan boetes / verplichte cursus. Da's voor veel mensen een leuk netto maandinkomen.
Ja, ik zat ook met verbazing te kijken hoe-ie de ene na de andere peperdure boete om z'n oren kreeg. Bam, hier is de boete voor de snelheid! Bam, hier is de boete voor kleven. Bam, hier is de boete voor rechts inhalen. Oh ja, we melden je ook nog even aan voor de EMG...quote:
Vind het vooral wel aardig hoe rustig hij vaak blijft bij dit soort bijdehante volk.quote:Op zondag 22 december 2013 23:11 schreef k_man het volgende:
Hij is wel lekker droog, die Patrick.
Eerst een auto langs de kant van de weg zetten en dan zeggen "Ik weet niet of je hier wilde parkeren? Dat mag dus niet."
Nou ja, het is ook niet niks als je man drie motoren heeft. Daar raak je wel overstuur van.quote:
Ja, dit vond ik ook een vreemde situatie... Iets met de meters dat hij niet in beeld is geweest, die worden er vanaf gehaald, en vervolgens toch de volle mep betalenquote:Op zondag 12 januari 2014 23:15 schreef k_man het volgende:
Hmm, vreemde situatie met die twee Duitse BMW's. "We hebben geen meting op u gedaan, maar u krijgt toch een bon, anders is het niet eerlijk voor uw collega."
Lijkt me een mooie om tegen in bezwaar te gaan.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |