21:30 Undercover in Nederlandquote:Rechts inhalen, bumper kleven en levensgevaarlijke inhaalmanoeuvres. Wegmisbruikers worden geconfronteerd met hun verkeersgedrag waarmee ze hun eigen én andere levens in gevaar brengen.
Natuurlijk op ons aller campingzender!quote:Met de verborgen camera als het perfecte wapen, worden allerlei duistere zaken ontmaskerd door Alberto Stegeman en zijn team. Vele strafbare feiten die overal en dagelijks onopgemerkt plaatsvinden, zijn blootgelegd. Maar ook op maatschappelijk niveau zijn diensten bewezen, zoals bleek bij het testen van de beveiliging van de internationale luchthaven Schiphol, waarbij er zelfs in werd geslaagd om een nepbom aan boord van een vliegtuig te plaatsen. Dit seizoen haalt Alberto wederom zaken boven water, die de verbazing te boven gaan.
Hoe vaak gaan we Den Haag vanavond zien?quote:
quote:Op zondag 19 april 2009 20:00 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
[..]
Hoe vaak gaan we Den Haag vanavond zien?
Jaaaaaaaaaa.quote:
Voor de rest weinig speciaals denk ik, deze aflevering.quote:Hoor jezelf nou eens praten, joh!
Peter Rquote:Op zondag 19 april 2009 20:39 schreef Jorwol het volgende:
Wat is er vanavond bij Undercover in Nederland?
En niet weten waar de coffeshop isquote:Op zondag 19 april 2009 20:44 schreef Koploperkopper het volgende:
Lijkt me wel kut. Zonder auto in een land waar je de taal niet spreekt en engels amper. Midden in de nacht, geen idee welke bus/tram je moet nemen. Uberhaupt geen tram/buskaartje hebben.
Noob.quote:Op zondag 19 april 2009 20:45 schreef Agiath het volgende:
wtf welk kanaal is het? Ik heb overal reclame
Weer een paar illegale poolse hoertjes erbij.quote:Op zondag 19 april 2009 20:44 schreef Koploperkopper het volgende:
Lijkt me wel kut. Zonder auto in een land waar je de taal niet spreekt en engels amper. Midden in de nacht, geen idee welke bus/tram je moet nemen. Uberhaupt geen tram/buskaartje hebben.
Dat is nog wel het ergste.quote:Op zondag 19 april 2009 20:45 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
[..]
En niet weten waar de coffeshop is
niks fucked up, volkomen terecht en lekker leedvermaakquote:Op zondag 19 april 2009 20:48 schreef LethalNinja het volgende:
fucked up, hoe komen ze nou terug? lopen?
agaieth, spreek uit als noobquote:Op zondag 19 april 2009 20:45 schreef Agiath het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De campingzender, maar het is reclame nu ja.quote:Op zondag 19 april 2009 20:45 schreef Agiath het volgende:
Die gast had toch een enorm pak doekoe's in z'n zak? Voor 500 is best wat te vindenquote:Op zondag 19 april 2009 20:44 schreef Koploperkopper het volgende:
quote:Op zondag 19 april 2009 20:49 schreef LethalNinja het volgende:
[..]
agaieth, spreek uit als noob
gelukkig ben ik de kwaadste niet:nou ik zag jullie nog allemaal praten dus ik dacht ik wordt weer genaaidSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Buy it, use it, break it, fix it,
Trash it, change it, mail - upgrade it,
Charge it, point it, zoom it, press it,
Snap it, work it, quick - erase it,
Je moet je dingetje ook niet vasthouden tijdens het rijdenquote:Op zondag 19 april 2009 20:53 schreef Koploperkopper het volgende:
Maar je dingetje in je handen houden is direct een bekeuring.
quote:Op zondag 19 april 2009 20:55 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
[..]
Je moet je dingetje ook niet vasthouden tijdens het rijden
mag dat ook nietquote:Op zondag 19 april 2009 20:55 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
[..]
Je moet je dingetje ook niet vasthouden tijdens het rijden
stuk 90 langs leidsche rijn is echt nutteloos iddquote:Op zondag 19 april 2009 21:00 schreef Koploperkopper het volgende:
Ze moeten daar op de A2 ook eens opschieten met die wegwerkzaamheden. Zijn ze ook al 380 jaar mee bezig.
Dus ik had het toch niet verkeerd gehoordquote:Op zondag 19 april 2009 21:06 schreef Irritatie100 het volgende:
Zegt ie nou dat ie met die bus niet in een woonwijk mag rijden?
Dat vraag ik me ook af...quote:Op zondag 19 april 2009 21:07 schreef seetjai het volgende:
[..]
Dus ik had het toch niet verkeerd gehoord
Waar slaat dat overigens op..
Ah, dat verklaart hetquote:Op zondag 19 april 2009 21:18 schreef Irritatie100 het volgende:
Maand z'n rijbewijs en zo'n auto?
Verhogen naar minstens 20 jaar is een betere optiequote:
quote:Op zondag 19 april 2009 21:29 schreef Irritatie100 het volgende:
Wat een helden zijn Jos en Ger toch weer
Ja echt hequote:
mensen die lullen terwijl ze er niks vanaf wetenquote:
quote:
Of als je iemand op wilt bellen (wel met zo'n oortje natuurlijk) en je tikt het nummer in op je telefoon?quote:Op zondag 19 april 2009 22:11 schreef Koploperkopper het volgende:
Heb net iets bedacht he.:D:D:D:D:D
Wat als je een iPhone hebt, en je bent ff een nummertje aan het verwisselen? Valt dit ook onder niet handsfree bellen? En als je dan zegt dat het gewoon een iPod Touch is?:D:D:D:D
Sinds hij in Amerika is geweest doet hij datquote:Op zondag 19 april 2009 22:30 schreef Smart_ass het volgende:
Waarom zegt hij telkens ketlin terwijl je het als Kathleen schrijft?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |