Vooral het wee gaat me aan het hart ja.quote:Op zondag 19 april 2009 21:56 schreef El_Bassie het volgende:
[..]
Voor welke club ben jij nou eigenlijk? Het wel en wee van Ajax gaat je wel aan het hart, zoveel is duidelijk.
Oke, dat ook weer niet. Maar ik moet hier wel een beetje Ajax ondersteunen, anders wordt alles meteen als troll gezien en kan sjimz me weer lekker noten.quote:
Gewoon meediscussiėren kan altijd hoor, zolang je niet trollt.quote:Op zondag 19 april 2009 22:01 schreef Rots het volgende:
[..]
Oke, dat ook weer niet. Maar ik moet hier wel een beetje Ajax ondersteunen, anders wordt alles meteen als troll gezien en kan sjimz me weer lekker noten.
Dat is over wat mij betreft. Laat die man lekker bij Bayern gaan trainen. Bij Ajax hoef ik hem niet meer te zien!quote:Haal gewoon van Gaal man.
Wat moet je nou joh, pannenkoek.quote:Op zondag 19 april 2009 21:48 schreef Rots het volgende:
Boehoe, Ajax je blijft nog steeds de mooiste hoor.![]()
Wat een afgang, zeker zuur na die overtuigende overwinning op Willem2. Anita is er nog niet klaar voor werd weer is pijnlijk duidelijk. Verder Vertonghen op het middenveld is echt drama, laat hem gewoon op de plek van Oleguer/Wielaert man.
Van Basten ontslaan, ik zeg doen.
Je komt gewoon een beetje zwakbegaafd over als je dingen als "we blijven de beste" en "je blijft de mooiste" gaat roepen na de zoveelste afgang in 5 jaar.quote:Op zondag 19 april 2009 22:07 schreef Emimich het volgende:
[..]
Wat moet je nou joh, pannenkoek.
Iedere dag is het weer hetzelfde verhaaltje, je komt met je posts op het niveau van een verstandelijk beperkte en dan vertelt iedereen je dat je een mongool bent. Daarna komt er weer zo'n verongelijkte reactie van: maar ik mag hier toch posten??//?/?//
"Je blijft de mooiste" is toch geen afgang? Zou een beetje raar zijn als je als supporter je eigen club niet meer het mooiste vindt.quote:Op zondag 19 april 2009 22:11 schreef Merkie het volgende:
[..]
Je komt gewoon een beetje zwakbegaafd over als je dingen als "we blijven de beste" en "je blijft de mooiste" gaat roepen na de zoveelste afgang in 5 jaar.
-normaal doen-quote:Op zondag 19 april 2009 22:07 schreef Emimich het volgende:
[..]
Wat moet je nou joh, pannenkoek.
Iedere dag is het weer hetzelfde verhaaltje, je komt met je posts op het niveau van een verstandelijk beperkte en dan vertelt iedereen je dat je een mongool bent. Daarna komt er weer zo'n verongelijkte reactie van: maar ik mag hier toch posten??//?/?//
Gelukkig is het niet zwakbegaafd om een andere club af te kraken, terwijl je eigen club het een stuk slechter doet.quote:Op zondag 19 april 2009 22:11 schreef Merkie het volgende:
[..]
Je komt gewoon een beetje zwakbegaafd over als je dingen als "we blijven de beste" en "je blijft de mooiste" gaat roepen na de zoveelste afgang in 5 jaar.
al degraderen we, Ajax blijft de mooiste!quote:Op zondag 19 april 2009 22:11 schreef Merkie het volgende:
[..]
Wat was er gebeurd dan?quote:Op zondag 19 april 2009 21:49 schreef kurk_droog het volgende:
Ik heb genoten hoor
Als ik jan was en die Marokkaan komt zo tof doen voor je neus dan zou je hem tussen mijn noppen kunnen los peuteren.
Dat soort zoetsappige proza past gewoon niet bij een 6-2 afgang.quote:Op zondag 19 april 2009 22:12 schreef sjimz het volgende:
[..]
"Je blijft de mooiste" is toch geen afgang? Zou een beetje raar zijn als je als supporter je eigen club niet meer het mooiste vindt.
Zelfs na een 6-2 afstraffing blijft Ajax voor mij de mooiste hoor.quote:Op zondag 19 april 2009 22:15 schreef Merkie het volgende:
[..]
Dat soort zoetsappige proza past gewoon niet bij een 6-2 afgang.
Jij moet TD worden bij een BVO, je hebt er kijk op vriendquote:Op zondag 19 april 2009 22:06 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Ik vraag me af of Ajax een eventueel vertrek van Suarez op kan vangen. Zonder hem is Ajax namelijk een stuk zwakker.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |