Me too.quote:
Gaan we samen in bad?quote:
Waarom weet jij dat soort dingen van je collega's?quote:Op zondag 19 april 2009 19:43 schreef Tally het volgende:
Waarom ik het weet weet ik niet maar ik had een collega die ongelooflijk geil werd van de geur van vanille
De laatste tijd valt het eigenlijk wel mee met die snelheid. Maar aan het begin vond ik het ook wel erg snel gaan. Maar dat is al weer een aantal maanden geleden.quote:Op zondag 19 april 2009 19:40 schreef Bob-B het volgende:
[..]
Ik was er juist in december mee gestopt hier omdat het zo snel ging
Ik praat nog al makkelijk over seksquote:Op zondag 19 april 2009 19:43 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Waarom weet jij dat soort dingen van je collega's?
Jaquote:Op zondag 19 april 2009 19:43 schreef Pien85 het volgende:
Ah daar zijn we weer
[..]
Gaan we samen in bad?
Das ook precies de reden dat ik af en toe een tijd weg blijf hierquote:Op zondag 19 april 2009 19:44 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
De laatste tijd valt het eigenlijk wel mee met die snelheid. Maar aan het begin vond ik het ook wel erg snel gaan. Maar dat is al weer een aantal maanden geleden.
Bekendquote:
Waarom heb ik nu niet van zulke collega'squote:
Ik had in mijn oude huis ook een badquote:Op zondag 19 april 2009 19:44 schreef liefie_ het volgende:
ik heb een bad maar ik ga er zelden in
kost zooo veel tijd
Tof, regel jij een bad dan?quote:
ja ik natuurlijkquote:Op zondag 19 april 2009 19:45 schreef Pien85 het volgende:
Iemand zin om mij oordopjes te komen brengen?
Ik zeg wat ik denk en zo praat je over van alles.. En dus ook over seks..quote:
Mijn collega's ook, maar ja, wat wil je hé, alleen maar mannen en vrouwen met zooooooo'n grote bekquote:
Avondddquote:
Ikke heb wel een bad te leenquote:Op zondag 19 april 2009 19:46 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ik had in mijn oude huis ook een badGebruikte ik ook niet vaak, maar soms is het zoooo lekker
[..]
Tof, regel jij een bad dan?
Nee dat is echt goor.. En dat weet ik uit ervaring.. En dan nog dat laagje over je tong die je de hele tijd houdtquote:Op zondag 19 april 2009 19:46 schreef Bob-B het volgende:
[..]
Ja lijkt me echt nergens naar smaken, olie
Dus je ruikt ook weer lekker?quote:Op zondag 19 april 2009 19:44 schreef Carooltje79 het volgende:
Sow lekker gedouched en gegeten.. pyamatje aan en nu helemaal klaar voor....... euhm... tv en fok!
Fokken is inderdaad erg verslavend.quote:Op zondag 19 april 2009 19:45 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Das ook precies de reden dat ik af en toe een tijd weg blijf hierZodra ik hier weer ga posten heb ik nauwelijks meer tijd voor de rest van mijn leven
[..]
Bekend![]()
Jezus, we hebben een logeer-vogeltje in huis... Sinds vanmiddag, ik heb NU AL hoofdpijn van het kreng... En hij blijft nog 8 dagenIemand zin om mij oordopjes te komen brengen?
Mja.. Ik heb geen grote bekquote:Op zondag 19 april 2009 19:47 schreef Bob-B het volgende:
[..]
Mijn collega's ook, maar ja, wat wil je hé, alleen maar mannen en vrouwen met zooooooo'n grote bek
quote:
Hoe zou ik jou nou kunnen missenquote:Op zondag 19 april 2009 19:49 schreef rival het volgende:
[..]
gelukkig, tenminste 1 iemand die me ziet
Ik zie je ook wel hoorquote:Op zondag 19 april 2009 19:49 schreef rival het volgende:
[..]
gelukkig, tenminste 1 iemand die me ziet
Klinkt als een leuke film, naar welke film was je?quote:Op zondag 19 april 2009 19:48 schreef Heider00sje het volgende:
Vandaag iets wezen drinken, ik was op het begin erg hoopvol.
Totdat ze begon te vertellen wat ze gisteravond allemaal had gedaan. Heeft met een gozer gezoend, en hebben ook samen geslapen. En zij tijdens het gesprek maar de hele tijd op haar telefoon kijken of ze al een smsje heeft ontvangen van hem
Had het na een uurtje al wel weer gezien, en heb dan ook snel de tafel verlaten.
Respectloos
Euh dat wordt lastig.quote:Op zondag 19 april 2009 19:46 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ik had in mijn oude huis ook een badGebruikte ik ook niet vaak, maar soms is het zoooo lekker
[..]
Tof, regel jij een bad dan?
Dat is dan ook weer geregeld.quote:
Dus jij negeert mij gewoon opzettelijkquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Graag!quote:
Klinkt heel bekend jaquote:Op zondag 19 april 2009 19:47 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik zeg wat ik denk en zo praat je over van alles.. En dus ook over seks..
En ik vind het ook wel leuk om over te babbelen.. Is iets wat me toch best dagelijks bezig houdt
Kom jij dan ook mee in bad?quote:
Ja, en ik ben ook nog 's die-hard KSCer, dus daar moet ik ook nog posten enzoquote:Op zondag 19 april 2009 19:48 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dus je ruikt ook weer lekker?
[..]
Fokken is inderdaad erg verslavend.
Ja hoor is goed. PM je adres maar.
Lekker danquote:Op zondag 19 april 2009 19:48 schreef Heider00sje het volgende:
Totdat ze begon te vertellen wat ze gisteravond allemaal had gedaan. Heeft met een gozer gezoend, en hebben ook samen geslapen. En zij tijdens het gesprek maar de hele tijd op haar telefoon kijken of ze al een smsje heeft ontvangen van hem
Had het na een uurtje al wel weer gezien, en heb dan ook snel de tafel verlaten.
Respectloos
Heerlijk toch, lekker relaxen in badquote:Op zondag 19 april 2009 19:44 schreef liefie_ het volgende:
kost zooo veel tijd
Zonde joh, neem je toch gewoon leuk boek/tijdschrift/vriendje meequote:Op zondag 19 april 2009 19:44 schreef liefie_ het volgende:
kost zooo veel tijd
Heeey Rival beetje genoten van het voetbal ?quote:
haha ik weet nie op dat gaat passen maarreee gezellie hoorquote:
whaha blijkbaar was gewoon totaal niet boeiendquote:Op zondag 19 april 2009 19:48 schreef Heider00sje het volgende:
Respectloos
quote:Op zondag 19 april 2009 19:51 schreef rival het volgende:
[..]
Dus jij negeert mij gewoon opzettelijk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
Yes, nog iemand die me zietquote:Op zondag 19 april 2009 19:53 schreef mrbox het volgende:
Heeey Rival beetje genoten van het voetbal ?
* tijnbrein stuurt de oordopjes opquote:Op zondag 19 april 2009 19:52 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Graag!
[..]
Klinkt heel bekend jaBrengt me ook wel 's in de problemen
[..]
Kom jij dan ook mee in bad?
[..]
Ja, en ik ben ook nog 's die-hard KSCer, dus daar moet ik ook nog posten enzo![]()
Mn adres PMen?Stuur ze maar op
[..]
Lekker danDat doe je toch niet op een date?
maar ik heb altijd alleen maar behoefte om zo te relaxen als ik weer eens in de stress zitquote:Op zondag 19 april 2009 19:52 schreef MrManiak het volgende:
[..]
Heerlijk toch, lekker relaxen in bad
Tuurlijk wel.quote:Op zondag 19 april 2009 19:53 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
haha ik weet nie op dat gaat passen maarreee gezellie hoor
Kan bestquote:Op zondag 19 april 2009 19:53 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
haha ik weet nie op dat gaat passen maarreee gezellie hoor
Zie FoBo, op een roze wolkquote:
Dankjewelquote:
Het is geen zwembad hoor Tijnquote:
Je moet gewoon beter opletten, ik heb gisteren verteld waar ik woonquote:Op zondag 19 april 2009 19:59 schreef rival het volgende:
[..]
![]()
Als mijn auto er stond was ik onderweg, maar lopend kan je dat mooi schudden
NEEEEEEEEEEEEEeeeeeeeee, minpuntquote:Op zondag 19 april 2009 20:00 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Je moet gewoon beter opletten, ik heb gisteren verteld waar ik woon![]()
Mijn roze wolk drijft boven Amstelveen
Verbeterdquote:Op zondag 19 april 2009 19:59 schreef rival het volgende:
[..]
![]()
Als mijn auto helicopter er stond was ik onderweg, maar lopend kan je dat mooi schudden
Neequote:
haha dat zekerquote:Op zondag 19 april 2009 20:01 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Nee![]()
Dat geeft niet dan liggen we lekker knus.
Alsjeblieftquote:Op zondag 19 april 2009 19:58 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Kan best
[..]
Zie FoBo, op een roze wolk
[..]
Dankjewel
quote:Op zondag 19 april 2009 20:00 schreef rival het volgende:
[..]
niet als het steeds een stapje verder gaat
Tijd voor jezelf helpt wel tegen stressquote:Op zondag 19 april 2009 19:56 schreef liefie_ het volgende:
[..]
maar ik heb altijd alleen maar behoefte om zo te relaxen als ik weer eens in de stress zit
en dan heb ik chronisch tijdgebrek
(en al heb ik het niet dan voelt het wel zo en dan kan ik echt niet ontspannen liggen in bad)
Nee hoor dat doen wij. zo trekken we meer bezoekersquote:Op zondag 19 april 2009 20:02 schreef Syrena het volgende:
? Waarom staat dit topic in MyAt? Ik kan me niet herinneren dat ik hier gepost heb? Kan dat een bug zijn?
Je wilt me impliciet aangeven dat ik dat beter niet tegen Ado had kunnen zeggen?quote:Op zondag 19 april 2009 19:05 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Je hebt in de gaten dat je het er niet beter op maakt op deze manier?
Het is niet altijd kwellen. Dat weet je niet, daarom zou je het kunnen onderzoeken. Als je iets onderzoekt, krijg je vaak meer helderheid over wat er speelt en dan kun je een betere beslissing maken.quote:
Misschien heb je per ongeluk op "Actieve topics" ipv "MyAt" gekliktquote:Op zondag 19 april 2009 20:02 schreef Syrena het volgende:
? Waarom staat dit topic in MyAt? Ik kan me niet herinneren dat ik hier gepost heb? Kan dat een bug zijn?
Niet single trouwens, maar toevallig wel net in bad geweest met amandelolie! *creepy*
(en als ik zo een sms krijg dat het uit is wordt het helemaal akelig)
quote:Op zondag 19 april 2009 20:07 schreef rival het volgende:
[..]
Nee hoor dat doen wij. zo trekken we meer bezoekers
Heyquote:Op zondag 19 april 2009 20:09 schreef Syrena het volgende:
[..]
The Force!
Mijn armen ruiken wel heel lekker naar amandelolie trouwensJammer dat ie nou op is.
Hey verliezerquote:Op zondag 19 april 2009 20:10 schreef rival het volgende:
[..]
Hey![]()
Voordat we leuk en aardig gaan doen graag eerst even de OP goed bestuderen
quote:
Nee, ik vond het gewoon grappig wat je zeiquote:Op zondag 19 april 2009 20:08 schreef MNR het volgende:
[..]
Je wilt me impliciet aangeven dat ik dat beter niet tegen Ado had kunnen zeggen?
[..]
Het is niet altijd kwellen. Dat weet je niet, daarom zou je het kunnen onderzoeken. Als je iets onderzoekt, krijg je vaak meer helderheid over wat er speelt en dan kun je een betere beslissing maken.
Maar volgens mij ben je het helemaal niet met me eensOf zie ik dat onjuist?
ik vermoed een bandje van een kledingstuk dat er langs heeft geschuurt, is er hardhandig met je omgegaan gisternacht?quote:Op zondag 19 april 2009 20:08 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik heb een plekje in mn nek en dat voelt alsof ik me gebrand heb, maar dat is niet zo
Heel irritant
Ow foutje in de progamatuur !, sms krijg je zoquote:Op zondag 19 april 2009 20:02 schreef Syrena het volgende:
Niet single trouwens, maar toevallig wel net in bad geweest met amandelolie! *creepy*
Nou ja of het anders zou moeten.. Het is anders makkelijkerquote:
Nee want er stonden vijf rode (actieve) mapjes onder elkaar, allemaal topics waar ik in gepost heb vandaag. De rest waren oude inactieve topics. En deze stond bovenaan.quote:Op zondag 19 april 2009 20:08 schreef MNR het volgende:
[..]
Misschien heb je per ongeluk op "Actieve topics" ipv "MyAt" geklikt
Stomquote:Op zondag 19 april 2009 20:00 schreef rival het volgende:
[..]
NEEEEEEEEEEEEEeeeeeeeee, minpunt![]()
Maar ook te ver om te lopen
God ik heb die dingen écht nodigquote:
nee en nee, het zit te hoog daarvoor, bijna bij mn oorquote:Op zondag 19 april 2009 20:11 schreef rival het volgende:
[..]
ik vermoed een bandje van een kledingstuk dat er langs heeft geschuurt, is er hardhandig met je omgegaan gisternacht?![]()
ik vraag altijd naar de bekende weg ja
ik ben een goede verliezerquote:Op zondag 19 april 2009 20:10 schreef MNR het volgende:
[..]
Hey verliezer
Hoest afgelopen met de bestuurder?
Shotgunquote:Op zondag 19 april 2009 20:02 schreef Syrena het volgende:
* Syrena pakt alvast drie gitaren om door het raam naar buiten te flikkeren (de Playstation hou ik lekker zelf!)quote:Op zondag 19 april 2009 20:11 schreef mrbox het volgende:
[..]
Ow foutje in de progamatuur !, sms krijg je zo![]()
Je kan ook watjes in je oren stoppen.quote:Op zondag 19 april 2009 20:12 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Stom
[..]
God ik heb die dingen écht nodig
ik dacht al een stapje verder jaquote:Op zondag 19 april 2009 20:12 schreef Tally het volgende:
[..]
Nou ja of het anders zou moeten.. Het is anders makkelijker
Geef die gitaren dan maar aan mij.quote:Op zondag 19 april 2009 20:14 schreef Syrena het volgende:
[..]
* Syrena pakt alvast drie gitaren om door het raam naar buiten te flikkeren (de Playstation hou ik lekker zelf!)
Ah okayquote:Op zondag 19 april 2009 20:11 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Nee, ik vond het gewoon grappig wat je zei
Ze noemen hem oud, vervolgens zeg jij: We schelen niet zo veel, maar jij bent wel je jeugdigheid kwijt en ik lekker niet
Ik moest erom lachen, maar denk dat ik de enige ben die het zo las
Jaa tuurlijk het lag weer aan de vrouw zekerquote:Op zondag 19 april 2009 20:12 schreef rival het volgende:
[..]
ik ben een goede verliezer![]()
Jah alles goed, niemand gewond.. auto leeft niet meer![]()
DETAIL, man laat 2 keer een vrouw in zijn auto rijden. rara wat is er beide keren gebeurd
Hehequote:Op zondag 19 april 2009 20:12 schreef Syrena het volgende:
[..]
Nee want er stonden vijf rode (actieve) mapjes onder elkaar, allemaal topics waar ik in gepost heb vandaag. De rest waren oude inactieve topics. En deze stond bovenaan.
Ik had wel net een refresh gedaan, want ik had net een server-overload-eroor gehad. Dus ik dacht dat is mss ergens verkeerd had gepost, maar dat was ook niet zo.
Ik denk dat het toch rival was
Ik vond het wel naar voor je..quote:Op zondag 19 april 2009 20:12 schreef rival het volgende:
[..]
ik ben een goede verliezer![]()
Jah alles goed, niemand gewond.. auto leeft niet meer![]()
DETAIL, man laat 2 keer een vrouw in zijn auto rijden. rara wat is er beide keren gebeurd
Knuffelenquote:
quote:Op zondag 19 april 2009 20:16 schreef Carooltje79 het volgende:
Jaa tuurlijk het lag weer aan de vrouw zeker
J.A.quote:
Ik heb geen watjes in huisquote:Op zondag 19 april 2009 20:14 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Je kan ook watjes in je oren stoppen.
Hoe kan het dan dat vrouwen minder ongelukken veroorzaken?quote:
Ik ken hetquote:Op zondag 19 april 2009 20:15 schreef MNR het volgende:
[..]
Ah okay
Gelukkig maar, want ik bedoelde het ook goed.
Weet niet of Ado zijn jeugdigheid kwijt is, ik hoop het niet want er is veel te veel om van te genieten
En wat ik aan wilde geven: ik ben 28, maar ik word gewoon nog 23 (of jonger) geschat. Ik weet niet waardoor dat komt, maar ik doe wel mijn best om andere mensen hetzelfde gevoel te geven.
quote:
Een propje papier kan ook.quote:
Heerlijk!quote:
Kijk! En daarom ben jij zo leuk!quote:Op zondag 19 april 2009 20:19 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Hoe kan het dan dat vrouwen minder ongelukken veroorzaken?
Ben jij al zo oudquote:Op zondag 19 april 2009 20:15 schreef MNR het volgende:
[..]
Ah okay
Gelukkig maar, want ik bedoelde het ook goed.
Weet niet of Ado zijn jeugdigheid kwijt is, ik hoop het niet want er is veel te veel om van te genieten
En wat ik aan wilde geven: ik ben 28, maar ik word gewoon nog 23 (of jonger) geschat. Ik weet niet waardoor dat komt, maar ik doe wel mijn best om andere mensen hetzelfde gevoel te geven.
mannen rijden onvoorzichtigerquote:Op zondag 19 april 2009 20:19 schreef tijnbrein het volgende:
Hoe kan het dan dat vrouwen minder ongelukken veroorzaken?
quote:Op zondag 19 april 2009 20:21 schreef MNR het volgende:
[..]
Kijk! En daarom ben jij zo leuk!
Jij weet dit soort dingen.
http://www.mannenrijdenbeter.nl/quote:Op zondag 19 april 2009 20:24 schreef Cuegirllie het volgende:
En hoe het komt dat vrouwen minder ongelukken veroorzaken;
omdat mannen meestal rijden
Jippie, reden voor een feestje!quote:Op zondag 19 april 2009 20:19 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik ken het
Ik word volgende maand 29
Hahaha!quote:
En als ze dan een ongeluk veroorzaken komt dat natuurlijk omdat ze afgeleid waren omdat hun vrouw aan het praten was. En iedereen weet natuurlijk dat mannen geen 2 dingen tegelijk kunnen. En vrouwen niet kunnen kaartlezen.quote:
Dat is inderdaad andere koek. Mannen rijden inderdaad onvoorzichtiger dan vrouwen.quote:Op zondag 19 april 2009 20:22 schreef rival het volgende:
[..]
mannen rijden onvoorzichtiger![]()
maar we hebben het nu niet over een polo 1.0 liter ofzo. we hebben het nu over een auto met 200 pk op de achterwielen, 100% sper. en een leeg gewicht van 900 kilo... dan is het net ff een ander verhaal tijn
Vroeger misschien.quote:Op zondag 19 april 2009 20:24 schreef Cuegirllie het volgende:
En hoe het komt dat vrouwen minder ongelukken veroorzaken;
omdat mannen meestal rijden
Dus toch de schuld van de vrouwquote:Op zondag 19 april 2009 20:28 schreef Ofresca het volgende:
[..]
En als ze dan een ongeluk veroorzaken komt dat natuurlijk omdat ze afgeleid waren omdat hun vrouw aan het praten was. En iedereen weet natuurlijk dat mannen geen 2 dingen tegelijk kunnen. En vrouwen niet kunnen kaartlezen.
Ik ken maar weinig mensen die wanneer ze met z'n tweeen op stap gaan, dat de man tegen de vrouw zegt: ga jij maar rijden schatquote:
Hey ik word alleen geestelijk ouder geschat op fokquote:Op zondag 19 april 2009 20:28 schreef MNR het volgende:
[..]
Hahaha!
Ik vind het juist een compliment dat ik 28 ben en jonger wordt geschat. Doe me dat maar eens na Boxie
Ik geeft je gelijk hoorquote:
Ligt eraan met wiens auto je gaat.quote:Op zondag 19 april 2009 20:30 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Ik ken maar weinig mensen die wanneer ze met z'n tweeen op stap gaan, dat de man tegen de vrouw zegt: ga jij maar rijden schat
En hoe zit het met parkeren?quote:Op zondag 19 april 2009 20:30 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Ik geeft je gelijk hoor
Dat is namelijk mijn mening ook
quote:Op zondag 19 april 2009 20:30 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Ik ken maar weinig mensen die wanneer ze met z'n tweeen op stap gaan, dat de man tegen de vrouw zegt: ga jij maar rijden schat
omdat jonge mensen vaak nog niet zo seniel zijnquote:Op zondag 19 april 2009 20:30 schreef mrbox het volgende:
[..]
Hey ik word alleen geestelijk ouder geschat![]()
Hahahahahahahahahaha Sukkel!quote:Op zondag 19 april 2009 20:31 schreef rival het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
de horror![]()
M.I!
Trut!(ja je weet wel wie
)
Ik zou het ook niet doen, ik mag zelf te graag autorijden.quote:Op zondag 19 april 2009 20:30 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Moeten ze ook niet doenquote:
Je hebt een realistisch wereldbeeld!quote:
Hehehequote:Op zondag 19 april 2009 20:30 schreef mrbox het volgende:
[..]
Hey ik word alleen geestelijk ouder geschat op fok![]()
Vandaar dat er tegenwoordig ook navigatiesystemen hebben. Dan zijn die bovengenoemde problemen gelijk opgelost.quote:Op zondag 19 april 2009 20:28 schreef Ofresca het volgende:
[..]
En als ze dan een ongeluk veroorzaken komt dat natuurlijk omdat ze afgeleid waren omdat hun vrouw aan het praten was. En iedereen weet natuurlijk dat mannen geen 2 dingen tegelijk kunnen. En vrouwen niet kunnen kaartlezen.
File parkeren, achteruit inparkeren geen probleem! Ik ben géén voorbeeld van een vrouw die niet kan rijden.. Dat kan ik namelijk wel!quote:
Natuurlijk zijn die er.. De uitzonderingen op de regel zorgen er juist voor dat die regel bestaatquote:Op zondag 19 april 2009 20:35 schreef Bob-B het volgende:
[..]
Je hebt een realistisch wereldbeeld!![]()
![]()
Nee nu doe ik sommige vrouwen tekort, ze zijn er wel, die kunnen rijden en inparkeren
Echt wel!!quote:Op zondag 19 april 2009 20:35 schreef Bob-B het volgende:
[..]
Je hebt een realistisch wereldbeeld!![]()
![]()
Nee nu doe ik sommige vrouwen tekort, ze zijn er wel, die kunnen rijden en inparkeren
Vooral wanneer het gaat om het plakken van banden en het verwisselen van lampen?quote:Op zondag 19 april 2009 20:36 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Natuurlijk zijn die er.. De uitzonderingen op de regel zorgen er juist voor dat die regel bestaat![]()
Nou realistisch wil ik niet zeggen, ik sla soms iets te ver door
Na een verjaardag meestal wel.quote:Op zondag 19 april 2009 20:30 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Prive feestjes zijn tof!quote:Op zondag 19 april 2009 20:34 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
klein privé feestje
En mn moeder enzo koen natuurlijk langs
Don't get me started...quote:Op zondag 19 april 2009 20:35 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
File parkeren, achteruit inparkeren geen probleem! Ik ben géén voorbeeld van een vrouw die niet kan rijden.. Dat kan ik namelijk wel!
Vooral wanneer het gaat om alles wat met vrouwen te maken heeftquote:Op zondag 19 april 2009 20:37 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Vooral wanneer het gaat om het plakken van banden en het verwisselen van lampen?
Just startquote:
Met alles wat vrouwen wel kunnen, of met alles wat vrouwen niet kunnen?quote:Op zondag 19 april 2009 20:38 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Vooral wanneer het gaat om alles wat met vrouwen te maken heeft
Tsja dan kijken ze een man lief en die doet dan voor ze.quote:Op zondag 19 april 2009 20:37 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Vooral wanneer het gaat om het plakken van banden en het verwisselen van lampen?
quote:Op zondag 19 april 2009 20:40 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Tsja dan kijken ze een man lief en die doet dan voor ze.
En dan voelt hij zich daarna ook nog helemaal goed omdat hij een vrouw in nood geholpen heeft! De natuur zit zo mooi in elkaar.quote:Op zondag 19 april 2009 20:40 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Tsja dan kijken ze een man lief en die doet dan voor ze.
Ben ik zo'n bedrijging voor je dat zulke lage opmerkingen gaat makenquote:Op zondag 19 april 2009 20:32 schreef rival het volgende:
[..]
omdat jonge mensen vaak nog niet zo seniel zijn
Als je nu iets zegt dat klopt dan krijg je geen reacties.quote:Op zondag 19 april 2009 20:37 schreef Cuegirllie het volgende:
Och mensen.. waarom moeten mensen gelijk in de verdediging gaan als er iets wordt gezegd over de algemene man/vrouw
Dat laatstequote:Op zondag 19 april 2009 20:40 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Met alles wat vrouwen wel kunnen, of met alles wat vrouwen niet kunnen?
Bij sommige merken geef ik je nog gelijk ookquote:Op zondag 19 april 2009 20:41 schreef MNR het volgende:
[..]
Weet je hoe rot het is om lampen te vervangen? Dat laat ik dus echt wel door een monteur doen.
als je bedreiging al niet spellen kan hoef ik me nog niet snel druk te makenquote:Op zondag 19 april 2009 20:42 schreef mrbox het volgende:
[..]
Ben ik zo'n bedrijging voor je dat zulke lage opmerkingen gaat makenwat een compliment !
Ow dus vrouwen hoeven helemaal niks zelf te kunnen? Dus dan is het toch.. er is maar 1 recht voor de vrouw, en dat is het aanrechtquote:
Groot gelijk. Ik kan het zelf eigenlijk ook niet.quote:Op zondag 19 april 2009 20:41 schreef MNR het volgende:
[..]
Weet je hoe rot het is om lampen te vervangen? Dat laat ik dus echt wel door een monteur doen.
En mannen trappen er elke keer weer in.quote:Op zondag 19 april 2009 20:41 schreef Ofresca het volgende:
[..]
En dan voelt hij zich daarna ook nog helemaal goed omdat hij een vrouw in nood geholpen heeft! De natuur zit zo mooi in elkaar.
Oké......quote:
quote:Op zondag 19 april 2009 20:42 schreef rival het volgende:
[..]
Bij sommige merken geef ik je nog gelijk ook
quote:Op zondag 19 april 2009 20:32 schreef RealZeus het volgende:
Zeg, even over die meet: als die om 15.00u begint dan moeten we ook wel even wat regelen voor het eten, lijkt me.
Dat kan op zich prima in de Stairway mits je een pallet geduld mee neemt en van te voren reserveert.
Nee nee! Mannen zijn er om alles te doen wat voor vrouwen te gevaarlijk of te lastig is! Koken met al die messen en hete pannen is veel te gevaarlijk.quote:Op zondag 19 april 2009 20:44 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Ow dus vrouwen hoeven helemaal niks zelf te kunnen? Dus dan is het toch.. er is maar 1 recht voor de vrouw, en dat is het aanrecht
Ik zou niet erg vinden als een vrouw handiger dan mij is. Sterker nog ik hoop dat ze handiger dan mij is.quote:Op zondag 19 april 2009 20:44 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Ow dus vrouwen hoeven helemaal niks zelf te kunnen? Dus dan is het toch.. er is maar 1 recht voor de vrouw, en dat is het aanrecht
Nee oke, dan begrijpen we elkaarquote:Op zondag 19 april 2009 20:46 schreef Ofresca het volgende:
Nee nee! Mannen zijn er om alles te doen wat voor vrouwen te gevaarlijk of te lastig is! Koken met al die messen en hete pannen is veel te gevaarlijk.En schoonmaken kun je ook maar beter door de hulp laten doen, die heeft er veel meer verstand van!
Dat zijn ze ook, alleen dat laten ze jou niet weten.quote:Op zondag 19 april 2009 20:47 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik zou niet erg vinden als een vrouw handiger dan mij is. Sterker nog ik hoop dat ze handiger dan mij is.
ik geef je gelijk, en dan krijg ik zoiets laags naar mijn hoofd geslingerdquote:Op zondag 19 april 2009 20:45 schreef MNR het volgende:
[..]
![]()
![]()
Sommige?
Maatje, mag ik je er even op attenderen dat je vandaag finaal de mist in bent gegaan en dat ik, Eindhovens glorie, jou Ajaxietje echt de vloer met je heb aangeveegd?
Hallo zeg!
(tering wat zit ik hoog op de kast!)
Nederlaag?quote:Op zondag 19 april 2009 20:47 schreef MNR het volgende:
Hey Box, rival gewoon laten kletsen, die heeft nog een nederlaag te verwerken
Jah anders wordt het niks met al die lampen die kapot gaan.. zit je straks in het donkerquote:Op zondag 19 april 2009 20:47 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik zou niet erg vinden als een vrouw handiger dan mij is. Sterker nog ik hoop dat ze handiger dan mij is.
Sommige mensen weten ook niet dat je ze allebei tegelijkertijd moet vervangen omdat anders de spanning niet meer klopt. En wat krijg je dan? Of een verneukt licht (dus kijk je in je binnenspiegel en zie je 1 heel fel licht - superstorend - en 1 zwak licht) of ze gaan allebei stuk.quote:Op zondag 19 april 2009 20:45 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Groot gelijk. Ik kan het zelf eigenlijk ook niet.![]()
Whoei!quote:Op zondag 19 april 2009 20:48 schreef Nouk84 het volgende:
Nou als jullie nou even lekker verder ouwehoeren, dan ga ik mijn huis poetsen en een dansje maken door de woonkamer!
En wat moeten dan vrouwen doen?quote:Op zondag 19 april 2009 20:46 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Nee nee! Mannen zijn er om alles te doen wat voor vrouwen te gevaarlijk of te lastig is! Koken met al die messen en hete pannen is veel te gevaarlijk.En schoonmaken kun je ook maar beter door de hulp laten doen, die heeft er veel meer verstand van!
Oh zijn al op zoek naar een nieuwe auto hoorquote:Op zondag 19 april 2009 20:47 schreef MNR het volgende:
Hey Box, rival gewoon laten kletsen, die heeft nog een nederlaag te verwerken
Sorryquote:Op zondag 19 april 2009 20:48 schreef rival het volgende:
[..]
ik geef je gelijk, en dan krijg ik zoiets laags naar mijn hoofd geslingerd
Met of zonder pom-poms ?quote:Op zondag 19 april 2009 20:48 schreef Nouk84 het volgende:
Nou als jullie nou even lekker verder ouwehoeren, dan ga ik mijn huis poetsen en een dansje maken door de woonkamer!
Ik doelde er eigenlijk dat zij dit soort klusjes doet.quote:Op zondag 19 april 2009 20:47 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Dat zijn ze ook, alleen dat laten ze jou niet weten.
Dat heeft ook zo zijn charmes.quote:Op zondag 19 april 2009 20:48 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Jah anders wordt het niks met al die lampen die kapot gaan.. zit je straks in het donker
Beetje prutsen kom je vaak een heel eind, behalve bij die franse bakkenquote:Op zondag 19 april 2009 20:49 schreef MNR het volgende:
[..]
Sommige mensen weten ook niet dat je ze allebei tegelijkertijd moet vervangen omdat anders de spanning niet meer klopt. En wat krijg je dan? Of een verneukt licht (dus kijk je in je binnenspiegel en zie je 1 heel fel licht - superstorend - en 1 zwak licht) of ze gaan allebei stuk.
En het scheelt ook nog per merk auto, maar ik heb nog nooit een verhaal gehoord of van dichtbij meegemaakt dat het makkelijk was.
Ik noem het vooral: onpraktischquote:
Als ik ze had, MET!quote:
Dat achterlichten van mijn polo kan ik nog wel vervangen. De koplampen is een heel ander verhaal.quote:Op zondag 19 april 2009 20:49 schreef MNR het volgende:
[..]
Sommige mensen weten ook niet dat je ze allebei tegelijkertijd moet vervangen omdat anders de spanning niet meer klopt. En wat krijg je dan? Of een verneukt licht (dus kijk je in je binnenspiegel en zie je 1 heel fel licht - superstorend - en 1 zwak licht) of ze gaan allebei stuk.
En het scheelt ook nog per merk auto, maar ik heb nog nooit een verhaal gehoord of van dichtbij meegemaakt dat het makkelijk was.
Om naar de wedstrijd te rijden?quote:Op zondag 19 april 2009 20:49 schreef rival het volgende:
[..]
Oh zijn al op zoek naar een nieuwe auto hoor
Iemand met verstand van voetbalquote:Op zondag 19 april 2009 20:53 schreef JonKeL het volgende:
[..]
Ja ik weet het, maar dat noem je geen nederlaag meer toch. Nederlaag is nog veel te positief
quote:Op zondag 19 april 2009 20:51 schreef rival het volgende:
[..]
sorry zeggen, blozen.. hoe standaard .. die heb ik vandaag al 3 keer gezien hier!
Net zo veel als ik mannen toevertrouwd. Dus gewoon alles.quote:
Okay...quote:
Jomanda is er niks bijquote:Op zondag 19 april 2009 20:55 schreef MNR het volgende:
[..]
Okay...
*hijst witte vlag
Tegen zoveel goedheid kan ik niet op
Ligt er aan wat je wil doen.quote:
Hahahhaha de MI die ik nu krijg is goeeeedddquote:
`slapen doe ik in het donker, maar dat beperkt zich vaak maar tot een 8 uur per dag..quote:Op zondag 19 april 2009 20:56 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ligt er aan wat je wil doen.![]()
Maar in het donker zitten is inderdaad niet praktisch.
Als ze alleen die pom-poms heeft dan wel.quote:Op zondag 19 april 2009 20:57 schreef mrbox het volgende:
[..]
Hahahhaha de MI die ik nu krijg is goeeeeddd![]()
Oke.quote:Op zondag 19 april 2009 20:58 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
`slapen doe ik in het donker, maar dat beperkt zich vaak maar tot een 8 uur per dag..
en de rest haal je 's nachts in tochquote:Op zondag 19 april 2009 20:58 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
`slapen doe ik in het donker, maar dat beperkt zich vaak maar tot een 8 uur per dag..
uhm??.. mijn mind is vandaag wat traag ..quote:
zo doordenkerig of moeilijk is ie echt niet. zo erg niet dat ik hem niet eens uit ga leggenquote:Op zondag 19 april 2009 21:03 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
uhm??.. mijn mind is vandaag wat traag ..
quote:
aaah zoo..quote:Op zondag 19 april 2009 21:04 schreef rival het volgende:
zo doordenkerig of moeilijk is ie echt niet. zo erg niet dat ik hem niet eens uit ga leggen
quote:Op zondag 19 april 2009 21:04 schreef Carooltje79 het volgende:
jeetje hebben jullie pepers gegeten ofzo?? wat gaan jullie snel....
quote:Op zondag 19 april 2009 21:05 schreef MNR het volgende:
[..]
![]()
Weet ook niet wat het is, maar zelfs ik heb moeite
En het gaat niet eens snelquote:Op zondag 19 april 2009 21:05 schreef MNR het volgende:
[..]
![]()
Weet ook niet wat het is, maar zelfs ik heb moeite
Dit is een redelijk tempo. Maar het kan nog sneller.quote:Op zondag 19 april 2009 21:04 schreef Carooltje79 het volgende:
jeetje hebben jullie pepers gegeten ofzo?? wat gaan jullie snel....
quote:Op zondag 19 april 2009 21:06 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dit is een redelijk tempo. Maar het kan nog sneller.
Ja een topic in een uur. Dat is het betere werk.quote:
Me too... hahaquote:Op zondag 19 april 2009 21:07 schreef automatic_ het volgende:
Als je "er in" zit, dan volg je het wel,
Maar ik zit er nu niet in & ik volg het helemaaal niet
Dit tempo is prima. Zo kan ik de tv ook nog volgen.quote:
Inderdaad.quote:Op zondag 19 april 2009 21:07 schreef automatic_ het volgende:
Als je "er in" zit, dan volg je het wel,
Maar ik zit er nu niet in & ik volg het helemaaal niet
quote:Op zondag 19 april 2009 20:57 schreef mrbox het volgende:
[..]
Hahahhaha de MI die ik nu krijg is goeeeeddd![]()
Soms gaat het wel ergens over!quote:Op zondag 19 april 2009 21:09 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Inderdaad.
Het gaat nergens over. Zo als gewoonlijk.
De spanning niet meer klopt? Dat heb ik nog nooit gehoord.quote:Op zondag 19 april 2009 20:49 schreef MNR het volgende:
[..]
Smakelijkquote:Op zondag 19 april 2009 21:10 schreef Cuegirllie het volgende:
ik heb lekkere sinaasappels van de aldi joh![]()
![]()
That's what they told me.quote:Op zondag 19 april 2009 21:13 schreef RealZeus het volgende:
[..]
De spanning niet meer klopt? Dat heb ik nog nooit gehoord.De reden dat je ze beter allebei tegelijk kunt vervangen is vaak omdat ze er tegelijk zijn ingekomen en ongeveer evenveel brand-uren hebben. Dus gaat de één kapot dan gaat de ander ook binnen de kortste keren.
Nee, en ik probeerde tot twee keer toe iets praktisch ten berde te brengen maar daar leest iedereen glashard overheen.quote:Op zondag 19 april 2009 21:09 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Het gaat nergens over. Zo als gewoonlijk.
Dan hebben ze je redelijk gepwnd.quote:Op zondag 19 april 2009 21:14 schreef MNR het volgende:
[..]
That's what they told me.
Maar jij hebt er meer ervaring mee dan ik, gezien je beroepschauffeur bent
Omdat 9 mei nog ver weg is.. en het toch nog niet zeker is wie er allemaal komen. Daarbij wordt er meestal op het moment zelf bepaald wat er gaat gebeuren.quote:Op zondag 19 april 2009 21:14 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Nee, en ik probeerde tot twee keer toe iets praktisch ten berde te brengen maar daar leest iedereen glashard overheen.
quote:Op zondag 19 april 2009 21:14 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Nee, en ik probeerde tot twee keer toe iets praktisch ten berde te brengen maar daar leest iedereen glashard overheen.
Het was niet mijn autoquote:
Nog ver wegquote:Op zondag 19 april 2009 21:15 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Omdat 9 mei nog ver weg is.. en het toch nog niet zeker is wie er allemaal komen. Daarbij wordt er meestal op het moment zelf bepaald wat er gaat gebeuren.
haha toen ging ik denken, wat als KF dit zou postenquote:Op zondag 19 april 2009 21:10 schreef Cuegirllie het volgende:
ik heb lekkere sinaasappels van de aldi joh![]()
![]()
Dat is waar. Over singlezaken bijvoorbeeld.quote:
Als .. als..quote:Op zondag 19 april 2009 21:17 schreef rival het volgende:
[..]
haha toen ging ik denken, wat als KF dit zou posten
Ik moet niksquote:Op zondag 19 april 2009 21:18 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Als .. als..
ik ben KF niet, dus je moet blij zijn voor mij!
voor mij wel.. ik heb namelijk nog geen idee of ik kom of niet.quote:Op zondag 19 april 2009 21:17 schreef RealZeus het volgende:
Nog ver wegDrie weken noemt zij ver weg. En qua eten wordt er meestal wel gereserveerd hoor.
Blijkbaar wel, anders zou ik het niet zeggen hequote:
Als ik hier bevestigend op antwoord, ga je het dan ook daadwerkelijk doen?quote:Op zondag 19 april 2009 21:19 schreef Adolecens het volgende:
Geen zin om terug te lezen...![]()
is het de moeite?
tot nu dusquote:Op zondag 19 april 2009 21:20 schreef Cuegirllie het volgende:
Daarbij hadden we daarnet besloten dat ik geen onwaarheden verkondig
Wat denk je zelf...?quote:Op zondag 19 april 2009 21:19 schreef Adolecens het volgende:
Geen zin om terug te lezen...![]()
is het de moeite?
Nee, dan zou ik denk ik om een samenvatting vragenquote:Op zondag 19 april 2009 21:20 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Als ik hier bevestigend op antwoord, ga je het dan ook daadwerkelijk doen?
quote:
Dan uhm.. neequote:Op zondag 19 april 2009 21:21 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Nee, dan zou ik denk ik om een samenvatting vragen
Ach dat geeft niet. Blijven proberen.quote:Op zondag 19 april 2009 21:14 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Dan reseveer je toch alvast voor x mensen en dan een paar dagen van te voren geef je het werkelijke aantal door.quote:Op zondag 19 april 2009 21:17 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Nog ver wegDrie weken noemt zij ver weg. En qua eten wordt er meestal wel gereserveerd hoor.
Er staat een interessant stuk in over jouquote:Op zondag 19 april 2009 21:21 schreef Adolecens het volgende:
[..]
MNR zei nog iets tegen je, Er was iets met een autolampje, RZ vroeg of er gegeten wordt op de meet, Tijn wil een vrouw die beter is in klusjes dan hij, mrbox had een MI van nouk met alleen ponponsquote:Op zondag 19 april 2009 21:21 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Hahaha!quote:Op zondag 19 april 2009 21:23 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
MNR zei nog iets tegen je, Er was iets met een autolampje, RZ vroeg of er gegeten wordt op de meet, Tijn wil een vrouw die beter is in klusjes dan hij, mrbox had een MI van nouk met alleen ponpons
Dat was het zo'n beetje
Inderdaad 9 mei is nog best ver weg. Ik weet ook nog niet zeker of ik kom. Er zijn ook andere dingen waar ik naartoe wil.quote:Op zondag 19 april 2009 21:19 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
voor mij wel.. ik heb namelijk nog geen idee of ik kom of niet.
En daarbij.. stel het zou een patatje bij de muur (of een andere tent) worden, dan boeit het mij ook totaal niet
Hoiquote:
wat the neuk is een MI met ponpons?quote:Op zondag 19 april 2009 21:23 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
MNR zei nog iets tegen je, Er was iets met een autolampje, RZ vroeg of er gegeten wordt op de meet, Tijn wil een vrouw die beter is in klusjes dan hij, mrbox had een MI van nouk met alleen ponpons
Dat was het zo'n beetje
het is nog net geen sorry en een blozend gezichtjequote:
quote:Op zondag 19 april 2009 21:26 schreef Adolecens het volgende:
[..]
wat the neuk is een MI met ponpons?
Mijn verjaardag?quote:Op zondag 19 april 2009 21:24 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Inderdaad 9 mei is nog best ver weg. Ik weet ook nog niet zeker of ik kom. Er zijn ook andere dingen waar ik naartoe wil.
dat is alles wat ie las, de ouwe snoeperdquote:Op zondag 19 april 2009 21:26 schreef Adolecens het volgende:
[..]
quote:
quote:Op zondag 19 april 2009 21:26 schreef MNR het volgende:
[..]
Ik hoor er gelijk een "Gaston-stem" onder
quote:
een mental imagequote:Op zondag 19 april 2009 21:26 schreef Adolecens het volgende:
[..]
mental image, en het moest zijn pompoms of pom-pomsquote:Op zondag 19 april 2009 21:26 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Dit is mijn variant!quote:Op zondag 19 april 2009 21:26 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
het is nog net geen sorry en een blozend gezichtje
De rest snapte ikquote:Op zondag 19 april 2009 21:27 schreef rival het volgende:
[..]
dat is alles wat ie las, de ouwe snoeperd
en lekkerderquote:Op zondag 19 april 2009 21:28 schreef rival het volgende:
[..]
Dit is mijn variant!
veel leuker om te doen
quote:Op zondag 19 april 2009 21:29 schreef Adolecens het volgende:
[..]
De rest snapte ik
En nu kan ik dus 600 posts gaan teruglezen wat MNR zei
Had je maar niet moeten vragen of je iets gemist hadquote:Op zondag 19 april 2009 21:29 schreef Adolecens het volgende:
[..]
De rest snapte ik
Of niet in bad moeten gaan, dan had ie niks gemistquote:Op zondag 19 april 2009 21:31 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Had je maar niet moeten vragen of je iets gemist had
Of JB is uw persoonlijke Google accountquote:Op zondag 19 april 2009 21:31 schreef JaniesBrownie het volgende:
[Singles]Leuk amandelolie, maar niet om van je af te likken
en verder
Geil!quote:Op zondag 19 april 2009 21:28 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
een mental image
Ze had ook verder niets aan, dat is ook best leuk
O en er was een discussie over dat vrouwen niks kunnen en mannen wel, zag ik net even snel
haha mooie samenvatting hoorquote:Op zondag 19 april 2009 21:23 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Dat was het zo'n beetje
Avond djayquote:
grapjes over de leeftijd ofzo, heel erg gemeen en laag!quote:Op zondag 19 april 2009 21:29 schreef Adolecens het volgende:
Ja dat lijkt me leuk.quote:
quote:Op zondag 19 april 2009 21:34 schreef rival het volgende:
[..]
grapjes over de leeftijd ofzo, heel erg gemeen en laag!![]()
bespaar je de moeite
Ik denk dat als je in een vaste relatie zit, getrouwd bent en samen een duurzame relatie deelt, je je niet zo snel in een liefde moet storten of toegeven aan dat gevoel, maar daar erg afstandelijk en afwachtend mee om gaan. Eerst kijken naar je eigen relatie, of daar misschien iets in ontbreekt, of in is gaan ontbreken en zien of je daar iets mee kan doen. Pas als je je eigen relatie onder de loep hebt genomen, je gevoelens voor een ander exploreren. Maar dan wel op het moment dat je daar met je huidige partner over hebt gesproken.quote:Op zondag 19 april 2009 20:08 schreef MNR het volgende:
[..]
Je wilt me impliciet aangeven dat ik dat beter niet tegen Ado had kunnen zeggen?
[..]
Het is niet altijd kwellen. Dat weet je niet, daarom zou je het kunnen onderzoeken. Als je iets onderzoekt, krijg je vaak meer helderheid over wat er speelt en dan kun je een betere beslissing maken.
Maar volgens mij ben je het helemaal niet met me eensOf zie ik dat onjuist?
jammieeeequote:
Ik vind dat je erg gelijk hebt en kan me helemaal vinden in je woorden.quote:Op zondag 19 april 2009 21:39 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Ik denk dat als je in een vaste relatie zit, getrouwd bent en samen een duurzame relatie deelt, je je niet zo snel in een liefde moet storten of toegeven aan dat gevoel, maar daar erg afstandelijk en afwachtend mee om gaan. Eerst kijken naar je eigen relatie, of daar misschien iets in ontbreekt, of in is gaan ontbreken en zien of je daar iets mee kan doen. Pas als je je eigen relatie onder de loep hebt genomen, je gevoelens voor een ander exploreren. Maar dan wel op het moment dat je daar met je huidige partner over hebt gesproken.
En verder kan ik er wel meer over zeggen, maar mijn hoofd staat in een behoorlijk weekend standje, dus ik denk niet dat ik even scherp en accuraat zou reageren als dat ik op een ander moment beter zou kunnen doen
Leuk. Nu maar hopen op goed weer.quote:
Wat heb je gegeten dan?quote:Op zondag 19 april 2009 21:39 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
jammieeee
**aleen nu ff niet... ben misselijk***
k had chinees gehaald.. dacht lekker makkelijk...quote:
0900-Zeusquote:Op zondag 19 april 2009 21:46 schreef Cuegirllie het volgende:
* Cuegirllie doet haar vriezer open.. en is verbaast dat er geen lampje gaat branden in dat ding
Een hele Chinees. Tja een Chinees ligt nu eenmaal zwaar op de maag.quote:Op zondag 19 april 2009 21:44 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
k had chinees gehaald.. dacht lekker makkelijk...
Ach dan haal je toch gewoon chinees.quote:Op zondag 19 april 2009 21:47 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Kan ook in de schuur. Alleen de BBQ zelf niet.
Ze weet wel hoe ik denk en benquote:Op zondag 19 april 2009 21:45 schreef MNR het volgende:
Hey Ado, waarom PM je het niet even naar Tally? Ik denk dat ze het wel fijn vindt om te lezen?
(of een PM met een linkje naar je post)
Het is niet om hoe jij bent en denkt, het is misschien om haar een inzicht te gevenquote:
Nee, vlees!quote:Op zondag 19 april 2009 21:49 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ach dan haal je toch gewoon chinees.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |