Me too.quote:
Gaan we samen in bad?quote:
Waarom weet jij dat soort dingen van je collega's?quote:Op zondag 19 april 2009 19:43 schreef Tally het volgende:
Waarom ik het weet weet ik niet maar ik had een collega die ongelooflijk geil werd van de geur van vanille
De laatste tijd valt het eigenlijk wel mee met die snelheid. Maar aan het begin vond ik het ook wel erg snel gaan. Maar dat is al weer een aantal maanden geleden.quote:Op zondag 19 april 2009 19:40 schreef Bob-B het volgende:
[..]
Ik was er juist in december mee gestopt hier omdat het zo snel ging
Ik praat nog al makkelijk over seksquote:Op zondag 19 april 2009 19:43 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Waarom weet jij dat soort dingen van je collega's?
Jaquote:Op zondag 19 april 2009 19:43 schreef Pien85 het volgende:
Ah daar zijn we weer
[..]
Gaan we samen in bad?
Das ook precies de reden dat ik af en toe een tijd weg blijf hierquote:Op zondag 19 april 2009 19:44 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
De laatste tijd valt het eigenlijk wel mee met die snelheid. Maar aan het begin vond ik het ook wel erg snel gaan. Maar dat is al weer een aantal maanden geleden.
Bekendquote:
Waarom heb ik nu niet van zulke collega'squote:
Ik had in mijn oude huis ook een badquote:Op zondag 19 april 2009 19:44 schreef liefie_ het volgende:
ik heb een bad maar ik ga er zelden in
kost zooo veel tijd
Tof, regel jij een bad dan?quote:
ja ik natuurlijkquote:Op zondag 19 april 2009 19:45 schreef Pien85 het volgende:
Iemand zin om mij oordopjes te komen brengen?
Ik zeg wat ik denk en zo praat je over van alles.. En dus ook over seks..quote:
Mijn collega's ook, maar ja, wat wil je hé, alleen maar mannen en vrouwen met zooooooo'n grote bekquote:
Avondddquote:
Ikke heb wel een bad te leenquote:Op zondag 19 april 2009 19:46 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ik had in mijn oude huis ook een badGebruikte ik ook niet vaak, maar soms is het zoooo lekker
[..]
Tof, regel jij een bad dan?
Nee dat is echt goor.. En dat weet ik uit ervaring.. En dan nog dat laagje over je tong die je de hele tijd houdtquote:Op zondag 19 april 2009 19:46 schreef Bob-B het volgende:
[..]
Ja lijkt me echt nergens naar smaken, olie
Dus je ruikt ook weer lekker?quote:Op zondag 19 april 2009 19:44 schreef Carooltje79 het volgende:
Sow lekker gedouched en gegeten.. pyamatje aan en nu helemaal klaar voor....... euhm... tv en fok!
Fokken is inderdaad erg verslavend.quote:Op zondag 19 april 2009 19:45 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Das ook precies de reden dat ik af en toe een tijd weg blijf hierZodra ik hier weer ga posten heb ik nauwelijks meer tijd voor de rest van mijn leven
[..]
Bekend![]()
Jezus, we hebben een logeer-vogeltje in huis... Sinds vanmiddag, ik heb NU AL hoofdpijn van het kreng... En hij blijft nog 8 dagenIemand zin om mij oordopjes te komen brengen?
Mja.. Ik heb geen grote bekquote:Op zondag 19 april 2009 19:47 schreef Bob-B het volgende:
[..]
Mijn collega's ook, maar ja, wat wil je hé, alleen maar mannen en vrouwen met zooooooo'n grote bek
quote:
Hoe zou ik jou nou kunnen missenquote:Op zondag 19 april 2009 19:49 schreef rival het volgende:
[..]
gelukkig, tenminste 1 iemand die me ziet
Ik zie je ook wel hoorquote:Op zondag 19 april 2009 19:49 schreef rival het volgende:
[..]
gelukkig, tenminste 1 iemand die me ziet
Klinkt als een leuke film, naar welke film was je?quote:Op zondag 19 april 2009 19:48 schreef Heider00sje het volgende:
Vandaag iets wezen drinken, ik was op het begin erg hoopvol.
Totdat ze begon te vertellen wat ze gisteravond allemaal had gedaan. Heeft met een gozer gezoend, en hebben ook samen geslapen. En zij tijdens het gesprek maar de hele tijd op haar telefoon kijken of ze al een smsje heeft ontvangen van hem
Had het na een uurtje al wel weer gezien, en heb dan ook snel de tafel verlaten.
Respectloos
Euh dat wordt lastig.quote:Op zondag 19 april 2009 19:46 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ik had in mijn oude huis ook een badGebruikte ik ook niet vaak, maar soms is het zoooo lekker
[..]
Tof, regel jij een bad dan?
Dat is dan ook weer geregeld.quote:
Dus jij negeert mij gewoon opzettelijkquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Graag!quote:
Klinkt heel bekend jaquote:Op zondag 19 april 2009 19:47 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik zeg wat ik denk en zo praat je over van alles.. En dus ook over seks..
En ik vind het ook wel leuk om over te babbelen.. Is iets wat me toch best dagelijks bezig houdt
Kom jij dan ook mee in bad?quote:
Ja, en ik ben ook nog 's die-hard KSCer, dus daar moet ik ook nog posten enzoquote:Op zondag 19 april 2009 19:48 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dus je ruikt ook weer lekker?
[..]
Fokken is inderdaad erg verslavend.
Ja hoor is goed. PM je adres maar.
Lekker danquote:Op zondag 19 april 2009 19:48 schreef Heider00sje het volgende:
Totdat ze begon te vertellen wat ze gisteravond allemaal had gedaan. Heeft met een gozer gezoend, en hebben ook samen geslapen. En zij tijdens het gesprek maar de hele tijd op haar telefoon kijken of ze al een smsje heeft ontvangen van hem
Had het na een uurtje al wel weer gezien, en heb dan ook snel de tafel verlaten.
Respectloos
Heerlijk toch, lekker relaxen in badquote:Op zondag 19 april 2009 19:44 schreef liefie_ het volgende:
kost zooo veel tijd
Zonde joh, neem je toch gewoon leuk boek/tijdschrift/vriendje meequote:Op zondag 19 april 2009 19:44 schreef liefie_ het volgende:
kost zooo veel tijd
Heeey Rival beetje genoten van het voetbal ?quote:
haha ik weet nie op dat gaat passen maarreee gezellie hoorquote:
whaha blijkbaar was gewoon totaal niet boeiendquote:Op zondag 19 april 2009 19:48 schreef Heider00sje het volgende:
Respectloos
quote:Op zondag 19 april 2009 19:51 schreef rival het volgende:
[..]
Dus jij negeert mij gewoon opzettelijk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
Yes, nog iemand die me zietquote:Op zondag 19 april 2009 19:53 schreef mrbox het volgende:
Heeey Rival beetje genoten van het voetbal ?
* tijnbrein stuurt de oordopjes opquote:Op zondag 19 april 2009 19:52 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Graag!
[..]
Klinkt heel bekend jaBrengt me ook wel 's in de problemen
[..]
Kom jij dan ook mee in bad?
[..]
Ja, en ik ben ook nog 's die-hard KSCer, dus daar moet ik ook nog posten enzo![]()
Mn adres PMen?Stuur ze maar op
[..]
Lekker danDat doe je toch niet op een date?
maar ik heb altijd alleen maar behoefte om zo te relaxen als ik weer eens in de stress zitquote:Op zondag 19 april 2009 19:52 schreef MrManiak het volgende:
[..]
Heerlijk toch, lekker relaxen in bad
Tuurlijk wel.quote:Op zondag 19 april 2009 19:53 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
haha ik weet nie op dat gaat passen maarreee gezellie hoor
Kan bestquote:Op zondag 19 april 2009 19:53 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
haha ik weet nie op dat gaat passen maarreee gezellie hoor
Zie FoBo, op een roze wolkquote:
Dankjewelquote:
Het is geen zwembad hoor Tijnquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |