Ik ben maar een domme Belgquote:Op zondag 19 april 2009 19:23 schreef AlmightyArjen het volgende:
[..]
Ehm... Hij's BMW-fan en wil dat graag laten zien?
[..]
Er zitten toch helemaal geen tijgers bij een rotonde!!!quote:Op zondag 19 april 2009 19:26 schreef Heatseeker het volgende:
Logisch, hij verjaagt de tijgers van de rotonde.
DÛH.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.gr gr
quote:Op zondag 19 april 2009 19:37 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
Er zitten toch helemaal geen tijgers bij een rotonde!!!Omdat hij daar staat!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
It's funny
But not ha-ha funny.
Nee. Ik ben mensenschuw. Ik betaal mijn pizza's online en de koerier dropt alles in een daarvoor bestemde box die ik 's nachts leeg.quote:Op zondag 19 april 2009 19:46 schreef RacerDKB het volgende:
Loop naar hem toe en vraag het? Of durf je dat niet.
Je wilt toch niet zeggen dat je hem daar hebt zien staan?quote:Op zondag 19 april 2009 21:44 schreef ToT het volgende:
Omdat hij misschien niet meer bij de brug over de IJssel mag staan waar hij normaal met die vlag op zijn scooter staat rond te zwaaien?
Al een paar jaar meerdere keren per maand!quote:Op zondag 19 april 2009 21:50 schreef AlmightyArjen het volgende:
[..]
Je wilt toch niet zeggen dat je hem daar hebt zien staan?
Geweldigquote:Op zondag 19 april 2009 21:59 schreef ToT het volgende:
In deze topicreeks is hij trouwens ook al eens genoemd: Deventer # 16 tijdelijk zonder college
Ik heb hem idd ook nog nooit eerder op andere plaatsen dan bij die brug zien staan. (die waar het spoor overheen loopt)quote:Op zondag 19 april 2009 22:05 schreef AlmightyArjen het volgende:
[..]
Geweldig
Ik had hem nog niet eerder gezien...
Ah, ok we hebben de dikke vlaggenzwaaier. Waarom doe je het? Zeggen de stemmen dat je het moet doen of ben je 10 jaar geleden verlaten door je vriendin en hoop je dat ze je opmerkt en zich zwoel in je armen drukt met een blijk van waanzinnige liefde?quote:
Deventer is weer een toeristen trekpleister armer.quote:
quote:Op zondag 19 april 2009 19:37 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
Er zitten toch helemaal geen tijgers bij een rotonde!!!Hij doet zijn werk dus heel goedSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Je woont in Deventer, en ziet die gast nu voor het eerst?quote:Op zondag 19 april 2009 21:50 schreef AlmightyArjen het volgende:
[..]
Je wilt toch niet zeggen dat je hem daar hebt zien staan?
Ik woon ook al een tiental jaar in deventer, maar die gast werkelijk waar nog nooit gezien....quote:Op vrijdag 24 april 2009 08:06 schreef kareltje_de_grote het volgende:
[..]
Je woont in Deventer, en ziet die gast nu voor het eerst?
Hij rijdt hele weekenden rond op de brink op z'n scooter met z'n vlag, kan vet tof dansen in de Luxor en je ziet hem ook wel eens in een gepimpte oude 3 serie door de stad heen rijden.
Hij schijnt vaak bij de brug te staan (spoorbrug), maar daar heb ik hem nog noot gezien...quote:Op vrijdag 24 april 2009 08:39 schreef boofer het volgende:
[..]
Ik woon ook al een tiental jaar in deventer, maar die gast werkelijk waar nog nooit gezien....![]()
Wanneer staat hij er gebruikelijk? Dan zal ik eens kijken. Gebeurd er eindelijk wat in demtah, mis ik het weer!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |