¤500 voor een tokkiephonequote:Op donderdag 23 april 2009 08:29 schreef Bart het volgende:
http://www.vanallesennogmeer.com/?menu=article&categoryID=391957&articleID=6911823
Shizzle, iets voor jou?quote:Op donderdag 23 april 2009 03:51 schreef Pacmaniac het volgende:
[..]
Contact met ING heeft geen duidelijkheid gegeven aangaande wie precies verantwoordelijk is voor de bezorging van mijn afschriften (ze doen zaken met verschillende postbedrijven)
Wel zou de medewerker klantenservice intern uit gaan zoeken wie er precies verantwoordelijk in dit verhaal , en ik ga daar over teruggebeld worden.
Het appartementen complex waar ik woon heeft duidelijke nummer plaatjes incl verlichting dus lijkt me niet aan de orde om dat aan te gaan passen .
Kan nog leuk worden allemaal, ze hadden de bezorging gewoon door TNT moeten laten regelen. Dan was er één aanspreekpunt en één verantwoordelijke als er iets mis gaat, terwijl de situatie nu zo is dat elke Pool een bezorgdienst kan beginnen zonder waarborg van welke vorm van kwaliteit dan ook
Gohquote:Op donderdag 23 april 2009 08:51 schreef FJD het volgende:
Uiteindelijk is ING verantwoordelijk, daar hoef ik niet eens het topic voor door te lezen.
Allememachies!!quote:Op woensdag 22 april 2009 22:28 schreef Sickert het volgende:
clowns
die proberen het topic omhoog te krijgen
Maar er is geen kots topic / forum voor puni..quote:Op donderdag 23 april 2009 09:32 schreef Major-Balls het volgende:
[..]
Allememachies!!
Wat jou betreft kan deze reeks dicht?
Dat ga ik eens even aan de binnekant van mijn ogen bekijken!;
Azijnpissen kan in KLB
Voetbalgelul kan in VBL
Beursgelul kan in AEX
Clowns kunnen terecht in ONZ of GC
Muziekdiscussies in MUZ
24 en andere serie liefhebbers in TV
En uitgeslapen Polen bij het CWI![]()
Jezus! wat een goed punt...
Sickertjuh!!! Wat er ook gebeurt.. altijd blijven lachuh!!!
[ afbeelding ]
toPIK omhoog!!!!
I know.. dat is heel lullig. Er is al eens gedacht over een WC subforum hoor, maar dat is van de baan omdat de kans groot is dat Sickert zichzelf daarin opsluit.quote:Op donderdag 23 april 2009 09:41 schreef ursel het volgende:
[..]
Maar er is geen kots topic / forum voor puni..
quote:Op donderdag 23 april 2009 09:55 schreef Major-Balls het volgende:
[..]
I know.. dat is heel lullig. Er is al eens gedacht over een WC subforum hoor, maar dat is van de baan omdat de kans groot is dat Sickert zichzelf daarin opsluit.
mensen die mijn posts serieus nemen terwijl dat niet de bedoeling is...quote:Op donderdag 23 april 2009 09:32 schreef Major-Balls het volgende:
[..]
Allememachies!!
Azijnpissen kan in KLB
Voetbalgelul kan in VBL
Beursgelul kan in AEX
Muziekdiscussies in MUZ
[ afbeelding ]
toPIK omhoog!!!!
ey lamlul wie ben jij vieze kloonquote:Op donderdag 23 april 2009 09:32 schreef Major-Balls het volgende:
[..]
Allememachies!!
Azijnpissen kan in KLB
Voetbalgelul kan in VBL
Beursgelul kan in AEX
Muziekdiscussies in MUZ
[ afbeelding ]
toPIK omhoog!!!!
Ben het met Kevin eens dat je gewoon onder je "bekende" gebruiikersnaam kunt posten i.p.v. zo'n nutteloze kloon. Of schaam je je voor je andere naam?quote:Op donderdag 23 april 2009 09:32 schreef Major-Balls het volgende:
[..]
Allememachies!!
Azijnpissen kan in KLB
Voetbalgelul kan in VBL
Beursgelul kan in AEX
Muziekdiscussies in MUZ
[ afbeelding ]
toPIK omhoog!!!!
Boehoehoehoequote:Op donderdag 23 april 2009 13:24 schreef ursel het volgende:
Ooh.. nu mag het opeens niet meer, kloons aanmaken..
Toentertijd bij IJs EYPN en consorten was het allemaal gieren en brullen.
Misschien moet Sickert maar gewoon eens leren de juiste smilies of een PI leren gebruiken, zodat duidelijk is dat die een grap maakt in plaats van te boehoehoe-en.
(In mijn ogen was het namelijk ook een boehoehoe post)
En uiteraard melden dan direct alle beroeps boehoehoe-ers zich weer in dit topic..![]()
Stelletje lamlumlullen dat jullie der benne. Ga lekker buiten zitten met ut mooie weer. Kan je nog ff zwaaien naar het zweedse koningspaar ook. Doe ik ook al de gehele week..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |