Ja of hoe ze nu ook mogen hetenquote:
Ahhh kee.... Wel zuur dat je er niets aan kunt doen. Enigste dat je kunt doen (volgens TNT) is de verzender sommeren gebruik te maken van TNT om zo de evt klachten helder te maken.quote:
De klacht moet je neerleggen bij de verzender, aangezien dat de klant van het postbedrijf is, is dat de partij die kan klagen.quote:Op donderdag 23 april 2009 02:28 schreef Pacmaniac het volgende:
Wat kan ik doen om dit alsnog te voorkomen?
Als het idd om de ING gaat? Een collega van mij heeft hetzelfde probleem en krijgt van de ING gewoon te horen wij kunnen er niks aan doen. Je weet banken dat zijn geen dienstverleners maar nemers.quote:Op donderdag 23 april 2009 03:39 schreef 700MB het volgende:
[..]
De klacht moet je neerleggen bij de verzender, aangezien dat de klant van het postbedrijf is, is dat de partij die kan klagen.
Contact met ING heeft geen duidelijkheid gegeven aangaande wie precies verantwoordelijk is voor de bezorging van mijn afschriften (ze doen zaken met verschillende postbedrijven)quote:Op donderdag 23 april 2009 03:39 schreef 700MB het volgende:
[..]
De klacht moet je neerleggen bij de verzender, aangezien dat de klant van het postbedrijf is, is dat de partij die kan klagen.
Verder geldt dat (in ieder geval voor TNT) er een verplichting geldt om een bepaald percentage post goed en tijdig te bezorgen. Aangezien een heel klein percentage (en zo klein de hoeveelheid die verkeerd/te laat mag komen nu ook weer niet) van heel veel poststukken nog steeds heel veel post is, en aangezien jouw adres blijkbaar om een of andere reden 'lastig' is zal er weinig tot niets zijn wat je er aan kunt doen.
Je kunt een briefje op de brievenbus hangen, of eens kijken of het handig is om een ander/duidelijker nummerbordje aan te schaffen.
Bij TNT wel ja.quote:Op donderdag 23 april 2009 07:27 schreef rene90 het volgende:
Wat staat er bij de stempel, in die brief over de nieuwe bedrijven stond een overzicht met hoe je kan herkennen van welk bedrijf het afkomt.
Dan houdt het op.quote:Op donderdag 23 april 2009 03:50 schreef Megumi het volgende:
Als het idd om de ING gaat? Een collega van mij heeft hetzelfde probleem en krijgt van de ING gewoon te horen wij kunnen er niks aan doen. Je weet banken dat zijn geen dienstverleners maar nemers.
Daarbij ga je er vanuit dat het elke keer dezelfde bezorger is.quote:Op donderdag 23 april 2009 09:20 schreef JumpingJacky het volgende:
Misschien even de postbezorger pootje lichten als hij/zij langs komt? Een 'goed gesprek' doet vaak wonderen.
Yep, dat is bij ons in ieder geval wel zo, met uitzondering van de zaterdag.quote:Op donderdag 23 april 2009 12:55 schreef 700MB het volgende:
[..]
Daarbij ga je er vanuit dat het elke keer dezelfde bezorger is.
Leuk bedacht, tot je erachter komt dat je een afschrift van enige tijd geleden wilt hebben en je on-line maar tot een paar maanden terug kan zoeken.quote:Download je afschriften digitaal in internetbankieren..
en zet je afschriften op papier ontvangen gewoon stop toch zinloos als je ze zo online eraf kan plukken..
Dat zal op meer plekken inderdaad ook heus zo zijn (en dan zijn het er dus nog steeds 2). Hier in de wijk zijn een stuk of 10 postbodes actief (voor de hele wijk - je ziet ze wel eens met z'n allen aan komen fietsen vanaf het sorteercentrum), en over het algemeen (ik zie ze inderdaad niet dagelijks) is het elke keer een andere.quote:Op donderdag 23 april 2009 14:27 schreef JumpingJacky het volgende:
Yep, dat is bij ons in ieder geval wel zo, met uitzondering van de zaterdag.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |