quote:
Betreffende de beroeps boehoehoers hierboven. Ik geloof dat Danny een limiet heeft in het aantal karakters dat je in een post kan plaatsen. Hoe dien ik dit op te lossen dan? Want daar ga ik uiteraard ruim overheen boehoehoe-en natuurlijkquote:Op donderdag 23 april 2009 13:42 schreef FJD het volgende:
[..]
Aantal boehoe's is een ingewikkelde functie van de onterechtheid van de klacht, de dramatiek waarmee het gebracht wordt en de mate waarin de brenger van de klacht wordt gewaardeerd.
Stuur maar naar mij, zet ik ze wel in een Access databasequote:Op donderdag 23 april 2009 13:49 schreef ursel het volgende:
Betreffende de beroeps boehoehoers hierboven. Ik geloof dat Danny een limiet heeft in het aantal karakters dat je in een post kan plaatsen. Hoe dien ik dit op te lossen dan? Want daar ga ik uiteraard ruim overheen boehoehoe-en natuurlijk
Die is ook niet oneindig grootquote:Op donderdag 23 april 2009 13:54 schreef FJD het volgende:
[..]
Stuur maar naar mij, zet ik ze wel in een Access database
Nu je die spiegel toch voor je neus hebt, kijk er eens in!quote:Op donderdag 23 april 2009 12:19 schreef Sickert het volgende:
[..]
mensen die mijn posts serieus nemen terwijl dat niet de bedoeling is...![]()
écht joh?quote:lijkt baus wel
Ey volwassen kabouter! Ik heb nog nooit onder mijn echte naam gepost.. jij wel? Heet jij Silver_Shark?quote:Op donderdag 23 april 2009 12:22 schreef Silver_Shark het volgende:
[..]
ey lamlul wie ben jij vieze kloon![]()
ga is op je echte naam posten dan
Zoals gezegd, mijn "bekende" gebruikersnaam is terminated.. En Jack Bauer is nep.. Keither Sutherland heet die man in het echt(zo even uit mijn hoofd), Jack Bauer is een gescript personage, sorry dat ik je uit je droom moet halen.. maar in de echte wereld is het gewoon een doebe heur.quote:Op donderdag 23 april 2009 13:17 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Ben het met Kevin eens dat je gewoon onder je "bekende" gebruiikersnaam kunt posten i.p.v. zo'n nutteloze kloon. Of schaam je je voor je andere naam?
Jack Bauer hoort in dit topic thuis aangezien hier allemaal helden posten
quote:Op donderdag 23 april 2009 13:24 schreef ursel het volgende:
Misschien moet Sickert maar gewoon eens leren de juiste smilies of een PI leren gebruiken, zodat duidelijk is dat die een grap maakt in plaats van te boehoehoehoe-en.
(In mijn ogen was het namelijk ook een boehoehoehoe post)
En uiteraard melden dan direct alle beroeps boehoehoehoe-ers zich weer in dit topic..![]()
Stelletje lamlumlullen dat jullie der benne. Ga lekker buiten zitten met ut mooie weer. Kan je nog ff zwaaien naar het zweedse koningspaar ook. Doe ik ook al de gehele week..
ech nie..quote:Op donderdag 23 april 2009 14:02 schreef Major-Balls het volgende:
[..]
Sanne niet.. die heeft het steeds over iemand anders
Sssstttt....dat weet Ursel nog niet!quote:Op donderdag 23 april 2009 14:02 schreef Major-Balls het volgende:
Sanne niet.. die heeft het steeds over iemand anders
Wie hier is Wilders dan? Of zijn aanhang?quote:Op donderdag 23 april 2009 14:11 schreef Major-Balls het volgende:
LOL! en ondertussen is er in tijden niet zoveel in korte tijd gepost in het topic, en dat zonder voetbal!
Sommige mensen zijn de intensie en geschiedenis van BoF! een beetje kwijtgeraakt denk ik, en dat komt niet alleen door het gebrek aan BF2 gameplay...
Wat dat betreft is BoF! dus toch wel een 100% afspiegeling van de samenleving.
Puni is in ieder geval Rob Geus.quote:Op donderdag 23 april 2009 14:20 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Wie hier is Wilders dan? Of zijn aanhang?
Behalve alstie voor Ajax is toch?quote:
quote:Op donderdag 23 april 2009 14:20 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Wie hier is Wilders dan? Of zijn aanhang?
Al een hele tijd duidelijk. En zijn, minimale, aanhang ookquote:Op vrijdag 17 april 2009 18:53 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Zou jij je niet even netjes voorstellen hier?
Ow jahwel, als die dood zijn is de competitie ook geen reet meer aanquote:
Hoe kom je daar nou weer bijquote:
Rob Geus wordt ook amper ergens vrolijk van..quote:Op donderdag 23 april 2009 14:50 schreef staticdata het volgende:
[..]
Hoe kom je daar nou weer bij
Enige waar ik schoon in ben, is het schoonmaken van the battlefield![]()
quote:Op donderdag 23 april 2009 14:57 schreef ursel het volgende:
[..]
Rob Geus wordt ook amper ergens vrolijk van..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |