Jaquote:Op zondag 19 april 2009 19:21 schreef Scorpie het volgende:
Ben ik de enige die stiekem moet lachen om het bordes van AZ? Ik bedoel, Ajax, PSV, Feyenoord, daar staat toch beduidend meer mensen en meer sfeer......dit is nogal......karig.
Als ie nou normaal en nuchter bij Studio sport zo zou zitten ok, nu staat ie voor honderen zingende fans, komop zeg, na een jaar werken mag ie best meedoen met zoiets.. ff realistisch blijven, zo werkt het nou eenmaal.quote:Op zondag 19 april 2009 19:21 schreef Chadi het volgende:
[..]
Ik begrijp dat maar niet van ene man die een sinterklaas gedicht had geschrven en zowat klaar kwam toen die het voorlas.
Tering NSB 'er
Jaquote:Op zondag 19 april 2009 19:21 schreef Scorpie het volgende:
Ben ik de enige die stiekem moet lachen om het bordes van AZ?
Wat mij betreft ben je de enige: AZ is erg verdiend kampioen en alleen felicitaties zijn op de plaats.quote:Op zondag 19 april 2009 19:21 schreef Scorpie het volgende:
Ben ik de enige die stiekem moet lachen om het bordes van AZ? Ik bedoel, Ajax, PSV, Feyenoord, daar staat toch beduidend meer mensen en meer sfeer......dit is nogal......karig.
Oh come on, het ziet er echt te treurig uitquote:Op zondag 19 april 2009 19:24 schreef Roeni3 het volgende:
[..]
Wat mij betreft ben je de enige: AZ is erg verdiend kampioen en alleen felicitaties zijn op de plaats.
Zal onze satellietclub dan toch in de oh-zo mooie eredivisie blijven?quote:Op zondag 19 april 2009 19:23 schreef bloodysunday het volgende:
1 lichtpuntje van de dag, FC Volendam heeft gewonnen en zijn min of meer veilig
Lekker snuiven in Volendam volgend jaarquote:Op zondag 19 april 2009 19:23 schreef bloodysunday het volgende:
Gek he dat er bij een kleinere club minder mensen staan? En het is ook geen officiële huldiging.quote:Op zondag 19 april 2009 19:21 schreef Scorpie het volgende:
Zeg ik dat ergens dan? Flapdrol, wel begrijpend blijven lezen. AZ is verdiend kampioen, maar de manier waarop het gevierd wordt.......tja.......quote:Op zondag 19 april 2009 19:24 schreef Roeni3 het volgende:
[..]
Wat mij betreft ben je de enige: AZ is erg verdiend kampioen en alleen felicitaties zijn op de plaats.
Maar die stonden eigenlijk ook te laag op de ranglijst.quote:Op zondag 19 april 2009 19:23 schreef bloodysunday het volgende:
Nog zo`n pannenkoek; zeg ik ergens dat het niet logisch is dan? NEE! Ik zeg dat ik er stiekem om moet lachen. Lezen is lastig, ga nu maar terug naar je eigen topic.quote:Op zondag 19 april 2009 19:25 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Gek he dat er bij een kleinere club minder mensen staan? En het is ook geen officiële huldiging.
Maar ik snap het niet. Er is veel publiek, de spelers zijn er allemaal. Wat zou je nog meer willen dan?quote:Op zondag 19 april 2009 19:26 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Nog zo`n pannenkoek; zeg ik ergens dat het niet logisch is dan? NEE! Ik zeg dat ik er stiekem om moet lachen. Lezen is lastig, ga nu maar terug naar je eigen topic.
Ja die hadden veel meer punten binnen kunnen halen, maar ik hoop toch wel dat ze zich kunnen handhaven in de eredivisie.quote:Op zondag 19 april 2009 19:26 schreef Adidah het volgende:
[..]
Maar die stonden eigenlijk ook te laag op de ranglijst.
Maar wacht even. Je lacht dus om iets wat wél logisch is?quote:Op zondag 19 april 2009 19:26 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Nog zo`n pannenkoek; zeg ik ergens dat het niet logisch is dan? NEE! Ik zeg dat ik er stiekem om moet lachen. Lezen is lastig, ga nu maar terug naar je eigen topic.
Een schaal?quote:
Ik snap hem ook nietquote:Op zondag 19 april 2009 19:28 schreef SCH het volgende:
[..]
Maar ik snap het niet. Er is veel publiek, de spelers zijn er allemaal. Wat zou je nog meer willen dan?
Rellen ofzo?
Als je echt liefde of respect hebt voor de mensen die je jaren door dik en dun hebben gesteund ook toen je ontslagen werd, zou die daar zelfs met een promilage van 8.0 niet aan denken om het te zingen.quote:Op zondag 19 april 2009 19:23 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Als ie nou normaal en nuchter bij Studio sport zo zou zitten ok, nu staat ie voor honderen zingende fans, komop zeg, na een jaar werken mag ie best meedoen met zoiets.. ff realistisch blijven, zo werkt het nou eenmaal.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |