Los gaan in een discotheekquote:Op zondag 19 april 2009 18:19 schreef Hagelkaas het volgende:
Oké, na een zware dag werken was het gisteren tijd om eens flink los te gaan.
quote:
"discotheek"quote:Op zondag 19 april 2009 18:37 schreef karr-1 het volgende:
WTF is Das Glow? En sinds wanneer kun je losgaan in een discotheek?
Je hebt ze geteld?quote:
Dat is een ouderwets woord, tegenwoordig noemen ze dat blijkbaar "club"quote:
WHEEEEquote:Op zondag 19 april 2009 18:38 schreef wannabeme het volgende:
Wat een saaie grafmuziek. Geen wonder dat die tent leegliep
Of ze draaien er alleen maar kutmuziek, zodat de tent vanzelf leegloopt.quote:Op zondag 19 april 2009 20:03 schreef Biels het volgende:
Laatst ook al toen ik in de flexbar was, mannetje of 25 ofzo. Conclusie: flexbar is dood.
Oh, zeker wel.quote:Op zondag 19 april 2009 20:07 schreef kensei het volgende:
[..]
Nog nooit een leuke party meegemaakt, chubby?
quote:Op zondag 19 april 2009 18:19 schreef Hagelkaas het volgende:
waar we ons flink lam hebben gezopen
Er stonden (ik heb ze geteld) 56 man in een zaal van 20x10 meter.
![]()
Leer eerst eens te quoten falerd.quote:
quote:Op zondag 19 april 2009 18:38 schreef wannabeme het volgende:
Het is een leuk deuntje maar wanneer je denkt dat hij nog een knopje omzet zodat den hele tent ontploft herhaalt hij z'n grafmelodie weer. Trouwens, wat een achterlijke halve zool met die droeftoeter. (letterlijk)quote:Op zondag 19 april 2009 18:38 schreef wannabeme het volgende:
Wat doe jij dan in een club? (Discotheek, wat een tiefuswoordquote:
Ik ga niet eens naar een club, geef mij maar een kroeg waar je tenminste een fatsoenlijk gesprek kan voeren.quote:Op zondag 19 april 2009 21:35 schreef Hagelkaas het volgende:
Dat filmpje is dus echt totaal niet hoe hij gisteren draaide, hij draaide echt snoeiharde electro (Boys Noize/Les Petits Pilous-achtig) en alsnog was de zaal gewoon half leeg
[..]
Wat doe jij dan in een club? (Discotheek, wat een tiefuswoord) Jij bent zeker zo'n sukkel die langs de kant staat met een Gin & Tonic?
Waarom oordeel je dan over clubs als je er zelf niet heen gaatquote:Op zondag 19 april 2009 21:38 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Ik ga niet eens naar een club, geef mij maar een kroeg waar je tenminste een fatsoenlijk gesprek kan voeren.
Als ik wil feesten, dan ga ik wel naar een goed concert of optreden
Maar ieder z'n eigen
Als je voor een speciale DJ komt is dat toch het zelfde?quote:Op zondag 19 april 2009 21:38 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Ik ga niet eens naar een club, geef mij maar een kroeg waar je tenminste een fatsoenlijk gesprek kan voeren.
Als ik wil feesten, dan ga ik wel naar een goed concert of optreden
Maar ieder z'n eigen
Bij mijn filmpje een dikke climax @ 2:29, tjek dat maar evenquote:Op zondag 19 april 2009 21:40 schreef Kerol het volgende:
Bij welke minuut begint het muziek in dat filmpje eigenlijk? Zit al op 5 min maar tis nog steeds niet begonnen
Dan gaat het waarschijnlijk niets meer worden.quote:Op zondag 19 april 2009 21:40 schreef Kerol het volgende:
Bij welke minuut begint het muziek in dat filmpje eigenlijk? Zit al op 5 min maar tis nog steeds niet begonnen
De laatste keer dat ik in een "club" was een paar weken terug, een "Nope is Dope" party.quote:Op zondag 19 april 2009 21:39 schreef Hagelkaas het volgende:
[..]
Waarom oordeel je dan over clubs als je er zelf niet heen gaat
Anyway, wat je zegt. Ieder z'n eigen.
Dat is dan ook een tiefusfeestquote:Op zondag 19 april 2009 21:43 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
De laatste keer dat ik in een "club" was een paar weken terug, een "Nope is Dope" party.
We waren er nog geen 10 minuten, daarna zijn we weg gegaan.
Jij loopt dan ook waarschijnlijk je kloppende lul achterna.quote:Op zondag 19 april 2009 21:58 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Gratis bier is al en feest, dus dat klopt niet.
Toch jammer dat hij Frans is, anders had ik misschien kunnen glimlachen om de grap.quote:Op zondag 19 april 2009 22:17 schreef muay-toy het volgende:
Das Glow? Muziek van hitlerjugend?
vind mezelf zo grappig heah![]()
![]()
![]()
Waarom ging je weg dan?quote:Op zondag 19 april 2009 21:43 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
De laatste keer dat ik in een "club" was een paar weken terug, een "Nope is Dope" party.
We waren er nog geen 10 minuten, daarna zijn we weg gegaan.
quote:
Alle dagen van de week wel volk te vinden. Sowieso is het nachtleven van Praag een stuk bruisender dan Nederland. Woensdag is officieel het begin van de uitgaansweek van Praag. Alleen donderdag kan het vaak tegenvallen.quote:Op maandag 20 april 2009 01:43 schreef Xebber het volgende:
Ik was afgelopen woensdag in de Karlovy Lazne in Praag met mijn vriendin. Stampvol op een doordeweekse werkdag.
Verschilt per avond. Hoe duurder de DJ's, hoe duurder de entreequote:Op maandag 20 april 2009 00:23 schreef -Beer- het volgende:
Flexbardaar draait een oud klasgenoot van me. 12 euro toch om binnen te komen?
quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |