quote:Op zaterdag 18 april 2009 23:35 schreef Chadi het volgende:
Als Ajax morgen wint en volgende week ook AZ een pak slaag geeft dan zie ik zo'n feestje wel gebeuren eigenlijk
quote:Op zaterdag 18 april 2009 23:36 schreef Nashje het volgende:
Heerlijk wat er in Alkmaar is gebeurd. Niet dat az de laatste wedstrijden geen punt meer pakt (en wij wel alle punten pakken), maar het zou enorm tof zijn natuurlijk, en daarnaast ons 1-doelpuntje-verschil-debacle wel goed maken.
quote:Op zaterdag 18 april 2009 23:55 schreef Da_Sandman het volgende:
Het is toch geniaal dat die gasten het zo verneukt hebben, echt, zo briljant dit.
quote:Op zondag 19 april 2009 00:20 schreef Cyberia18 het volgende:
Hmm ik begin nu zo langzamerhand toch te geloven in een stunt.
Leidsche, here we come!

Theo?quote:

Sulejmani komt in het veld bij een kansloze achterstand dwaas. Kansloze opmerking dus.quote:Op zondag 19 april 2009 17:30 schreef Fortitudo het volgende:
[..]
wat ben je ook een gefrustreerd triest ventje
ajax wordt weggetikt en dan ga je je frustraties uiten op het gedrag van spelers van PSV. Kijk liever naar die vetklep Sulejmani die loopt te sjokken over het veld of naar Vertonghen die geen fatsoenlijke pass kan geven over 5 meter.

Het is sowieso look om Vertongboy even te p0wnen. Hij speelt een draak van een wedstrijd en zo deel je nog even een mentale tik uit aan Vertongboy.quote:Op zondag 19 april 2009 17:31 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Ik vind het pas geweldig als hij er reden voor heeft, bijvoorbeeld als hij de hele tijd genaaid word ofzo.

1-5 was twee seizoenen terug, vorig jaar was het 0-0.quote:Op zondag 19 april 2009 17:33 schreef Wooldoor het volgende:
[..]
Ze hebben natuurlijk nog wat goed te maken na 4-1 dit seizoen en 1-5 vorig seizoen.

Je hebt niet al te veel verstand van voetbal of wel?quote:Op zondag 19 april 2009 17:30 schreef Adelante het volgende:
Die beelden uit Alkmaar, laat het maar snel 3-3 worden en dan weer-gezichtjes

Serieus, ben je nou echt zo dom?quote:Op zondag 19 april 2009 17:30 schreef VatosLoco het volgende:
[..]
Hahaha

Ja hoor, het ligt aan deze wedstrijd en aan Vertonghen dat Ajax geen kampioen word

quote:Op zondag 19 april 2009 17:33 schreef VatosLoco het volgende:
Ik vond Menzo goed met zijn rol in Bruce Almighty
[ afbeelding ]

barend
 barend  

Het is Aissati en voor de rest boeit het me niet hoe die andere wordt genoemdquote:Op zondag 19 april 2009 17:30 schreef Saekerhett het volgende:
Ok zullen we het even goed doen:
Het is A I S S A T I en het is A F E L L A Y.
Geen Aisatti en Affelay en Aissatti en Afeley of Afalay of weet ik veel wat....

Denk het niet, dan is er meer spanning en kan het zo nog maar 3-4 worden, maar goed ik maak m'n punt weer eens niet al te helder.quote:

quote:Op zondag 19 april 2009 17:34 schreef Fortitudo het volgende:
het laatste nieuws is dat emanuelson een dikke enkel heeft
OMGWTFROFL!#@!@#
WAT EEN NIEUWS
STOP THE PRESS!!
barbara

barend

Je had het gewoon mis, geef maar toequote:Op zondag 19 april 2009 17:34 schreef Adelante het volgende:
[..]
Denk het niet, dan is er meer spanning en kan het zo nog maar 3-4 worden, maar goed ik maak m'n punt weer eens niet al te helder.

Ah, heb je die overloper weerquote:
 Wat is dat toch met mensen die topics afstruinen om uitspraken op te duikelen?
  Wat is dat toch met mensen die topics afstruinen om uitspraken op te duikelen?  

DatMeenJeNietquote:Op zondag 19 april 2009 17:35 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Ik zie Ajax dit gewoon nog winnen.

quote:Op zondag 19 april 2009 17:34 schreef Fortitudo het volgende:
het laatste nieuws is dat emanuelson een dikke enkel heeft
OMGWTFROFL!#@!@#
WAT EEN NIEUWS
STOP THE PRESS!!
barbara

barend

Nee.quote:Op zondag 19 april 2009 17:35 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Je had het gewoon mis, geef maar toe

On the upside, nu kan AZ geen kampioen meer worden in de Arena, want dat worden ze vandaag al
 On the upside, nu kan AZ geen kampioen meer worden in de Arena, want dat worden ze vandaag al 

quote:Op zondag 19 april 2009 17:35 schreef Cheiron het volgende:
[..]
Ah, heb je die overloper weerWat is dat toch met mensen die topics afstruinen om uitspraken op te duikelen?
Overigens hoop ik op de 3-3. Dan sta je gelijk met Twente en kan AZ geen kampioen in de Arena worden.
 Zolang Ajax niet win is AZ gewoon kampioen hoor
  Zolang Ajax niet win is AZ gewoon kampioen hoor

quote:Op zondag 19 april 2009 17:37 schreef J.Herrer het volgende:
Kunnen die AZ, Twente en andere paupers niet weggaan? Ajax en psv supporters only.. het is hier veel te druk

Leer het eerst eens spellen danquote:

.
.

quote:Op zondag 19 april 2009 17:37 schreef J.Herrer het volgende:
Kunnen die AZ, Twente en andere paupers niet weggaan? Ajax en psv supporters only.. het is hier veel te druk

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |