+ 1quote:Op zondag 19 april 2009 16:56 schreef BasOne het volgende:
CDA, PVDA, PVV
quote:Op zondag 19 april 2009 17:25 schreef Homdeck het volgende:
monthy python and the search for the holy grail
jaquote:
Mijn onderschrift is nog van vorig jaarquote:Op zondag 19 april 2009 17:27 schreef Tanjaa het volgende:
Omg, majo. Ga je naar Death Cab for Cutie? Waar komen die?
Ghehe okee:P En ja dat lijkt me, ik wil ook naar ze toe, ik weet alleen niet wanneer ze komenquote:Op zondag 19 april 2009 17:29 schreef MaJo het volgende:
[..]
Mijn onderschrift is nog van vorig jaarzal het snel eens aanpassen
was wel vet trouwens
Ik de laatste tijd ook weerquote:Op zondag 19 april 2009 17:28 schreef Homdeck het volgende:
[..]
jaik kom af en toe nog even binnenwippen
Voorlopig in ieder geval niet. Maar als ik iets hoor laat ik het wetenquote:Op zondag 19 april 2009 17:29 schreef Tanjaa het volgende:
[..]
Ghehe okee:P En ja dat lijkt me, ik wil ook naar ze toe, ik weet alleen niet wanneer ze komen
quote:Lionel (Balme) zit thuis erg onder de plak bij z'n moeder (Moody). Op een dag wordt ze door een gemuteerde rat gebeten en overlijdt ze. Helaas komt ze als zombie weer tot leven en maakt ze Lionel het leven nog zuurder dan voorheen. Ze slaat aan het moorden en binnen de kortste keren zit Lionel met een huis vol zombies.
Okeequote:Op zondag 19 april 2009 17:31 schreef MaJo het volgende:
[..]
Voorlopig in ieder geval niet. Maar als ik iets hoor laat ik het weten
We moeten de eer van de oer-AKQ-ers hoog houdenquote:Op zondag 19 april 2009 17:30 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik de laatste tijd ook weermaar was je nog niet tegengekomen. Alles goed?
ik heb me doodgelachenquote:
idd droog komisch filmquote:Op zondag 19 april 2009 17:35 schreef Homdeck het volgende:
[..]
ik heb me doodgelachen![]()
BasOne +1
Stand deel 1509:
Neleos 'The hammer' 2
Homdeck 'The carrier' 3
Clesar03 'Juuls' 3
Tanjaa 'The cute' 2
Starla 'The doctor' 2
Mark 'Muscleman' 2
BasOne 'The Wanderer' 2
Zie je die al funky doenquote:
quote:Op zondag 19 april 2009 17:42 schreef BasOne het volgende:
..... .... and the funky bunch
Zo jong zijn jullie toch niet
Een andere mede spelers naam is zijn naamquote:Op zondag 19 april 2009 17:44 schreef Cobra4 het volgende:
Hawaii_tim?
Behalve jij danquote:
Jaaaaaquote:Op zondag 19 april 2009 17:46 schreef Tanjaa het volgende:
Mark?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |