Twijfelmomentje.. ik heb het even helemaal gehad met school, hele week bezig geweest met twee dingen die veel te veel tijd in beslag namen.. terwijl ik heel graag voor twee vakken wou beginnen met leren voor de tentamens die er aan zitten te komen. Maar dat is me dus niet gelukt, dus nu lig ik nog verder achter.
Nou heb ik donderdagmiddag al weekend. Als ik dan gewoon naar huis ga, kan ik 's middags en vrijdag de hele dag alsnog voor die vakken beginnen. Maar ik kan ook donderdagaaf gaan stappen met een vriendin van me die daar altijd wel voor te porren is en vrijdagochtend uitbrakken, 's middags naar huis en 's avonds werken.
Aan de ene kant denk ik: fuck maar op, ik ga lekker uit donderdag, maar 'the good side of me' paniekt al bij de gedachte van de tentamens terwijl ik nog niks gedaan heb en dat ik maar beter ASAP kan beginnen.
Nou weet ik dat waarschijnlijk iedereen hier gaat zeggen dat ik gewoon lekker moet gaan stappen donderdag dus waarom ik het hier neerzet weet ik eigenlijk ook niet

.