Het "mega piraten festijn" schijnbaar.quote:Op zaterdag 18 april 2009 15:05 schreef liefie_ het volgende:
weten iemand wat er hier zo was gister op het evenementen terein op het laar?
Het piratenfestijnquote:Op zaterdag 18 april 2009 15:05 schreef liefie_ het volgende:
weten iemand wat er hier zo was gister op het evenementen terein op het laar?
En hier bij Westpoint konden we prima meegenieten van de muziekquote:Op zaterdag 18 april 2009 15:14 schreef liefie_ het volgende:
aha tnx
mn hele straatje stond vol autos en zo
iets met straat theater enzo in de stad.quote:Op zaterdag 18 april 2009 16:33 schreef liefie_ het volgende:
echt zo niet mijn ding een mega piratenfeestmaar ja
wat is er vanavond dan?
ook nog hahaquote:Op zaterdag 18 april 2009 17:11 schreef VoreG het volgende:
Grote lichtshow op de Heuvel.
Ze waren gisteravond al een beetje aan het oefenen, zag er echt gaaf uit!
Je kunt sowieso nog tot negen uur op de bank gaan liggenquote:Op zaterdag 18 april 2009 17:19 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ook nog hahaach zal is kijken, misschien zet ik mijn luiheid wel aan de kant
Het is geloof ik allemaal afgelopen om 23.00 maar dat weet ik niet zekerquote:Op zaterdag 18 april 2009 19:34 schreef Cee het volgende:
Ik wil weten wie de verrassingsact is. Straks spring ik om half 11 op m'n fiets voor Wesley.
23:30 is het afgelopen.quote:Op zaterdag 18 april 2009 19:35 schreef VoreG het volgende:
[..]
Het is geloof ik allemaal afgelopen om 23.00 maar dat weet ik niet zeker
Grappig, dat voorspelde ik vanmiddag aan mn collegaquote:Op zaterdag 18 april 2009 19:34 schreef Cee het volgende:
Ik wil weten wie de verrassingsact is. Straks spring ik om half 11 op m'n fiets voor Wesley.
kookniequote:Op zondag 19 april 2009 08:16 schreef PierreTT het volgende:
Ik heb helemaal niks meegekregen van dat hele feest
dan stond ik in die buitenbar die zeg maar rechts voor je stondquote:Op zondag 19 april 2009 10:51 schreef Crazy-M het volgende:
Feest was inderdaad tegenvaller. Vuurwerk was wel mooi maar de rest was leuk maar niet voor feest. Toen die dj naar beneden kwam zijn we gelijk gegaan. Stond bij kfc de hele avond voor de deur.
stond je daar te tappen? Want dan kan het zijn dat je mij 2 keer geholpen hebt Haha.quote:Op zondag 19 april 2009 11:23 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
dan stond ik in die buitenbar die zeg maar rechts voor je stond
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |