De broertjes De Nooijerquote:Op zondag 19 april 2009 14:58 schreef Zjakkie het volgende:
De Nooijer kent ie ook
Uh, daar noem je allemaal Feyenoorders op. Oh wacht, jij was toch die gast van die weddenschap?quote:Op zondag 19 april 2009 16:55 schreef Irritatie100 het volgende:
van Gobbel
de Goey
Tomasson
Bosvelt
Taument
Blinker
Dit is stoer
Ja ik was die gast van die weddenschap jaquote:Op zondag 19 april 2009 16:57 schreef Kriegel het volgende:
[..]
Uh, daar noem je allemaal Feyenoorders op. Oh wacht, jij was toch die gast van die weddenschap?
Samardzic, Igor Korneevquote:Op maandag 20 april 2009 10:19 schreef MaxPower het volgende:
Vanavond eens even wat Heerenveenlegendes proberen.
heb je nog geprobeerd of combilozen ook werkte?quote:Op maandag 20 april 2009 11:47 schreef Stofje het volgende:
Toen NAC een uitwedstrijd speelde, wilde ik sms'en dat NAC gescoord had, Amoah. Kwam er Combi tevoorschijn. Dat zijn geen leuke ontdekkingen.
Hmm. Nee, tegenwoordig heb ik ook geen t9 meer. Zou wel terecht zijn, dat woord hoort in het woordenboek, aangezien vele Nederlanders het woord gebruiken!quote:Op maandag 20 april 2009 11:48 schreef MaxPower het volgende:
[..]
heb je nog geprobeerd of combilozen ook werkte?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |