Heb eigenlijk weinig meegekregenquote:Op zondag 19 april 2009 23:54 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Genoten van een leuke voetbaldag ?
Uit etenquote:Op zondag 19 april 2009 23:58 schreef borisz het volgende:
[..]
Heb eigenlijk weinig meegekregen.
Ben uit eten geweest vandaag.
Asian Taste in Amsterdam Slotermeer, prima voerquote:
Toen was hij nog geen dj. Misschien dat ze hem als pickup aan hadden kunnen schaffenquote:Op maandag 20 april 2009 00:02 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Eigenlijk had Hilversum 3 hem al op zijn derde moeten contracteren.
Amen to that babie! Give me a halleluja and an amen!quote:Op maandag 20 april 2009 00:02 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Eigenlijk had Hilversum 3 hem al op zijn derde moeten contracteren.
Ik ben gewoon boos op mezelf dat ik gegaan ben vandaagquote:Op maandag 20 april 2009 00:22 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
Bwehehe.![]()
Nog 10 minuten, dan is de herhaling op Ned. 3.
De uitslag is Ajax onwaardigquote:Op maandag 20 april 2009 00:28 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Ik ben gewoon boos op mezelf dat ik gegaan ben vandaag![]()
Ik had mezelf zo beloofd 2 jaar geleden na de 1-5 in Eindhoven, ik ga nooit meer! Ik ga al naar PSV - Ajax sinds 1994, toen werd het 1-4, daarna alleen maar verloren of gelijk, 2007 eindelijk wint Ajax weer, mooie afsluiter van een reeks, maar nee hoor een vriend van mij had een kaartje over
Ach het doet niet eens pijn meer, het went na al die jarenquote:Op maandag 20 april 2009 00:38 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
De uitslag is Ajax onwaardig
Zelf kastijding is nooit fijnquote:Op maandag 20 april 2009 00:41 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Ach het doet niet eens pijn meer, het went na al die jaren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |