Hehehequote:
Whehehe, die (van Kerst) blijft inderdaad ook prachtigquote:Op zondag 19 april 2009 21:13 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..].
Achterhaalde gebeurtenis joh een uitzending vanuit Amerika, weg met die troep!
Iddquote:Op zondag 19 april 2009 21:21 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
Whehehe, die (van Kerst) blijft inderdaad ook prachtig!!
Haiquote:
Oh, tof ! Zometeen even checken na Queen on tour 74 - 79 en 81 - 2005quote:Op zondag 19 april 2009 21:13 schreef DiedjeeJ het volgende:
Hehehe!
Ik heb nog wel 'n alternatief voor je. Die hele afspeellijst afspelen, en je kunt een uur lang genieten!!
Is dat heel toevallig afgelopen donderdag opgenomen?quote:Op zondag 19 april 2009 21:52 schreef purplerose het volgende:
Morgenavond Gerard ekdom bij guzmania op veronica
Kan best wel zag net voorstukje voor de show javier guzman en zag dat ekdom er ging zijnquote:Op zondag 19 april 2009 22:07 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Is dat heel toevallig afgelopen donderdag opgenomen?
Er vallen net bij mij een paar puzzelstukjes in elkaar... Gerard zat afgelopen donderdag in de trein naar Amsterdam voor opnames voor een tv-programma. Dat moet dus Guzmania zijn geweest.quote:Op zondag 19 april 2009 22:30 schreef purplerose het volgende:
[..]
Kan best wel zag net voorstukje voor de show javier guzman en zag dat ekdom er ging zijn
WAT! een prutsers die huisgenoten van jequote:Op zondag 19 april 2009 22:48 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Er vallen net bij mij een paar puzzelstukjes in elkaar... Gerard zat afgelopen donderdag in de trein naar Amsterdam voor opnames voor een tv-programma. Dat moet dus Guzmania zijn geweest.
Laten daar nou net 2 huisgenotes van me heen zijn geweest. Hadden ze mij wel mogen vertellen dat Gerard daar zou zijn!
Ik ga ze ook eens even aan de tand voelen. Maar het is natuurlijk wel positief dat ze nu weten wie Ekdom is.quote:Op zondag 19 april 2009 22:53 schreef purplerose het volgende:
[..]
WAT! een prutsers die huisgenoten van je
Schijnbaar geen echte indruk op ze gemaakt. gezien je ze niets verteld hebbenquote:Op zondag 19 april 2009 22:58 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Ik ga ze ook eens even aan de tand voelen. Maar het is natuurlijk wel positief dat ze nu weten wie Ekdom is.
Gerard is the bombquote:Op zondag 19 april 2009 23:10 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Schijnbaar geen echte indruk op ze gemaakt. gezien je ze niets verteld hebben
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |