Whahahaquote:Op zondag 19 april 2009 18:10 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Wat mij betreft mag AZ volgende week ook winnen in de ArenA.
Om die arrogante pannenkoeken nog meer zout in de wonden te strooien.
Al op zoek naar werk in Amsterdam, toevallig?quote:Op zondag 19 april 2009 18:06 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Voordeel voor Ajax is nu wel dat als AZ op bezoek komt dat er voor AZ eigenlijk weinig meer op het spel staat en Twente heeft natuurlijk ook verloren (gunstig!). AFC heeft het toch altijd wel zwaar in Eindhoven.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.O+ SG / BRM O+!!
quote:Op zondag 19 april 2009 18:12 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
Al op zoek naar werk in Amsterdam, toevallig?Ja, man! CV is al de deur uit..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als het Grunn - Ajax is dan ben ik trouwens altijd voor Grunn![]()
Misschien her en daar een rode kaart voor een gefrustreerde Ajacied.quote:Op zondag 19 april 2009 18:11 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Whahaha. Ben benieuwd! Verwacht wel een toffe wedstrijd
.
Beter zo.quote:Op zondag 19 april 2009 18:14 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Ja, man! CV is al de deur uit..
Als het Grunn - Ajax is dan ben ik trouwens altijd voor Grunn
Het kan leuke voetbalfanaat zijn, maar hij helpt wel de rest van de nederland de vernieling is met zijn leningenquote:Op zondag 19 april 2009 19:36 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Stond uiteraard ook weer als eerste op het bordes. Irritant figuur vind ik het.
Die leningen bij de gemeente bedoel je?quote:Op zondag 19 april 2009 19:39 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Het kan leuke voetbalfanaat zijn, maar hij helpt wel de rest van de nederland de vernieling is met zijn leningen
Ja het zou ongustig zijn om bij zich zelf te gaan lenenquote:Op zondag 19 april 2009 19:40 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Die leningen bij de gemeente bedoel je?
Hij moet er wel opquote:Op zondag 19 april 2009 19:36 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Stond uiteraard ook weer als eerste op het bordes. Irritant figuur vind ik het.
AFC speelde vandaag tegen Haaglandia, hoor! Naar ik heb begrepen een knotsgekke 4-4, straks te zien op RTVNHquote:Op zondag 19 april 2009 18:06 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Voordeel voor Ajax is nu wel dat als AZ op bezoek komt dat er voor AZ eigenlijk weinig meer op het spel staat en Twente heeft natuurlijk ook verloren (gunstig!). AFC heeft het toch altijd wel zwaar in Eindhoven.
Uiteraard, maar dan spreekt de Van Gaal houding mij meer aan. Die stond wat meer achteraan en zo hoort het ook, imoquote:
Whaha, geweldigquote:Op zondag 19 april 2009 20:15 schreef Sersjee het volgende:
[..]
AFC speelde vandaag tegen Haaglandia, hoor! Naar ik heb begrepen een knotsgekke 4-4, straks te zien op RTVNH
Met digitale TV is dat geen probleem.quote:Op zondag 19 april 2009 20:22 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Whaha, geweldig. Als ik het zou kunnen ontvangen dan had ik uiteraard gekeken. 4 - 4, netjes
.
Eliza.
Die heb ik nietquote:Op zondag 19 april 2009 20:23 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Met digitale TV is dat geen probleem.
linkje?quote:Op zondag 19 april 2009 20:42 schreef Marc63 het volgende:
Zit Ekdom in de Nacht terug te kijken. Zoals zo vaak met de Tiny Little Big Band is het weer een superuitzending! Gerard zingt al net zo gebruikelijk weer Fine Brown Frame met de TLBB.
een 2 uur te veel x-noisequote:Op zondag 19 april 2009 21:04 schreef -Hans- het volgende:
Purple.
Hoezo nu X-noise live vanuit de USA, wtf?! Verklaard in elk geval waarom de studio nog leeg is. Zo, kan de radio dus weer uit.
Daar past maar één woord bij: huh?quote:Op zondag 19 april 2009 21:04 schreef -Hans- het volgende:
Hoezo nu X-noise live vanuit de USA, wtf?!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |